[Foto's] Foto's van je dorp of stad

Gestart door admin, 08/07/2004 om 16:35:52

imzourenlady

Citaat van: imzourenlady op 09/07/2004 om 16:33:13
Citaat van: MBTiziAzza op 09/07/2004 om 16:32:37
ja ikke maar wij kijken over tazourakht uit, dus tazourakht in de verte te zien, de moskee enzo!


haha ewa mag ik ze ook zien?? over die moskee gesproken daar woon ik heel dichtbij!!!

MBTiza

komt nog wel oetewed ci waga!

imzourenlady


iwa

#18
Thiefaouien. Beni Said


miss.F.

Citaat van: MBTiziAzza op 08/07/2004 om 16:41:34


niet gelukt hier de link: http://membres.lycos.fr/oxyntha/Imazighens.html

zijn meerdere plaatjes en wat als het plaatjes op je pc staat? gewoon de padnaam ofzo?

leuk en al die foto's maar ik mis foto's van ARIF!!

CheimaGirl

Kan iemand foto's vinden van Beni Abdellah? Heb overal gezocht maar geen resultaat.

Idir

Citaat van: MBTiziAzza op 08/07/2004 om 16:41:34


niet gelukt hier de link: http://membres.lycos.fr/oxyntha/Imazighens.html

zijn meerdere plaatjes en wat als het plaatjes op je pc staat? gewoon de padnaam ofzo?


Die foto helemaal onderaan, is echt apart man!! Ze hebben gewoon een woning in een heuvel/berg gebouwd!?? ::)

Sa3ieD

Citaat van: iwa op 11/07/2004 om 19:32:39
Thiefaouien. Beni Said
Wij hebben een Aith Faouien in Aith Wayagher land bij Beni Bouyaach.
Wat betekent t eigenlijk?

Dora

cheima girl > klik daar eens op en ga naar beneden > zie dat vrouwke met rode kledij...zij heeft ook zo'n tisseghnass waar ik het over had...meteen een mooi vb ;)...

CheimaGirl

Citaat van: lopende_lach op 16/07/2004 om 18:14:46
cheima girl > klik daar eens op en ga naar beneden > zie dat vrouwke met rode kledij...zij heeft ook zo'n tisseghnass waar ik het over had...meteen een mooi vb ;)...
Owja ik zie het, thanks! Ben ondertussen ook naar die andere  leuke foto's aan het kijken,

Aqsil

#25
Dit komt niet uit mijn dorp


Aqsil

#26
Dit komt ook niet uit mijn dorp:


Aqsil


oualaya

Citaat van: CheimaGirl op 16/07/2004 om 17:41:48
Kan iemand foto's vinden van Beni Abdellah? Heb overal gezocht maar geen resultaat.

Ja ik ook, ik kan ze ook niet vinden.

jakhals

ewa sa3ied, je bedoelt tifarouin, daar kom ik vandaan!!vlakbij beny bou3ayach( aith wayagher)!!