Vragen of opmerkingen

Gestart door admin, 08/07/2004 om 15:06:15

Maghribi hor

Citaat van: SAMADIE op 05/05/2008 om 14:30:52
Citeer

Rabat
Citeer
ewa ik had al verwacht dat jij van rabat, meknes, fes of sale kwam. dat zijn de enige steden die hassan 2 bezocht en loyaal aan hem waren.
ik  ga je niet schelden maar je weet zelf, hoe mensen zich in deze steden zich gedroeg t.o.v van hassan 2.

Jij beweert dat hassan 2 van ons af wou, dat is hem dus niet echt gelukt. Want als wij daar waren gebleven waren we misschien al uitgeroeid was dus makelijker voor hem geweest. Nu zijn wij overal. Wij zijn eigenlijk hier een soort reserve riffien. We staan gewoon paraat. Als het moet kunnen we veel daar krijgen. Als wij dus allemaal daar waren gebleven dan was de Rif nog steeds een van de armste gedeelten in Marokko nu is het de rijkste gedeelte van Marokko. Dus hassan 2 en zijn ploeg hebben het verkeerd gezien.
Als ik het zo ga bekijken valt het me wel tegen van hem, ik zag hem altijd als een goed strateeg.



Jullie tellen voor hen mee met Europa, daar ligt jullie toekomst en niet meer bij hem. De meesten van jullie beheersen de nodige vocabulaire niet om daar iets wezenlijks te ondernemen op nationaal politiek niveau. Wel hebben jullie de Rif dik gefinancierd vanuit Europa. Dat kwam hem goed uit. Wel geld, geen gezeik en volgende generaties die meer aan de EU gebonden zijn dan aan Marokko maar wel tijdens vanaties trouw hun centjes komen brengen. Best slim bekeken.


Maghribi hor

Citaat van: allasian op 05/05/2008 om 14:36:22
Citaat van: Maghribi hor op 05/05/2008 om 14:20:26Wij kwamen op eigen houtje. En er zijn meer dan genoeg over daar.
Ja joh ? Dus jullie kwamen helemaal aandrijven op een plankje hout, tot dat de marine jullie uit de Noordzee gevist had. Woaw ! jullie moesten wel ten einde raad zijn geweest.

Je gaat mij maar ondergronds uitschelden: "Ik heb nog heel veel voor jou in petto, vieze zandaap. just keep coming....." middels privé berichten.

Beste Admin,

Kunt u hier tegen opteden a.u.b.

SAMADIE

jij hebt het over jullie! volgens mij leven jij ook hier en nog veel meer marokkanen. frankrijk zit vol met arabieren en ga zo maar door.

Maghribi hor

Zoals ik ben opgevoed, was iedereen Marokkaan. De Amazighi, Soussi, Riffie, Arbie, Sahraouie enz..

Ik heb daar leren spreken met wij. We maakten wel moppen en grappen over elkaar maar er is nimmer enig vijandigheid of respectloosheid naar elkaar toe geuit. Pas toen ik deze site betrad werd er opeens gesproken over "jullie" Arabieren en "wij"Amazighie. Na een tijdje had ik zoiets van "is dat wat jullie willen dan is dat wat jullie krijgen". Men wil een breuk met ons men kan die krijgen.

Nederlandse Amazighie lijken voor een belangrijk deel gesfrustreerd (sommigen zoals Zero en Allasian zouden er goed aan doen zich psychish te laten nakijken). Men reageert vijandig op andere meningen en zoekt zijn heil in scheldwoorden. Soms pik ik het niet en sla ik terug. Ik ben dan Arabier, ik heb nooit een amazighie iets misdaan en nimmer speelde cultuur een rol in onze relaties met elkaar daar. Maar hier is dat ineens heel belangrijk. Zoals u wil kunt u het krijgen.

`SHADOW`

Citaat van: MAZIGH op 30/04/2008 om 09:52:21
Met alle respect, maar het beleid wat hier wordt gehanteerd deugt mijns inzien van geen kanten. Ik ben zwaar teleurgesteld in de admin. Die ''Maghrebi hor'' heeft al maanden lopen schelden, beledigt mensen en imazighen in het algemeen, maakt ze voor alles en nog wat uit en reageert er iemand op door hem van dezelfdte woorden te voorzien dan is dat ineens wel een aanleiding om hem en degene die daarop reageert te bannen. Beetje een hypocriete en krampachtige houding van de admin.

gegroet

Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen.

rifman-59

Ik kan niet onder mijn andere nick inloggen, (Offline)

Weet iemand hier meer van?

Numidia

Citaat van: arifi-59 op 27/06/2008 om 15:32:37
Ik kan niet onder mijn andere nick inloggen, (Offline)

Weet iemand hier meer van?

Jouw andere nickname is offline. Letterlijk.

rifman-59

Citaat van: Numidia op 27/06/2008 om 16:10:03
Citaat van: arifi-59 op 27/06/2008 om 15:32:37
Ik kan niet onder mijn andere nick inloggen, (Offline)

Weet iemand hier meer van?

Jouw andere nickname is offline. Letterlijk.

Blijkbaar?

Niet dat ze ff reageren ofzo? Ye Izan