Vragen of opmerkingen

Gestart door admin, 08/07/2004 om 15:06:15

Tamza

Jazeker, dat is mijn reactie op jouw hysterie (antwoord op je vraag krijg je niet, heb immers al aangegeven dat je het maar normaal had moeten vragen).

En goed dat je je reactie op mij snel aangepast hebt (ze3ma 'kalm') omdat je blijkbaar doorhad dat je reactie van daarnet (die je aanvankelijk geplaatst had) weer een mooi staaltje was van onbeheersd hysterisch en gefrustreerd raaskallen (wat trouwens serieus hilarisch was). Een bevestiging dus.

Les die je er dus uit kan trekken: voortaan eerst denken voordat je wat zegt/schrijft. Dan kom je wat minder bezeten en dom over.

MAZIGH

Met alle respect, maar het beleid wat hier wordt gehanteerd deugt mijns inzien van geen kanten. Ik ben zwaar teleurgesteld in de admin. Die ''Maghrebi hor'' heeft al maanden lopen schelden, beledigt mensen en imazighen in het algemeen, maakt ze voor alles en nog wat uit en reageert er iemand op door hem van dezelfdte woorden te voorzien dan is dat ineens wel een aanleiding om hem en degene die daarop reageert te bannen. Beetje een hypocriete en krampachtige houding van de admin.

gegroet

Ouchen Asoussie

In extreme gevallen kan ik me een boycot of een tijdelijke verwijdering enigzins voorstellen.
het moet echter geen GUANTANOMO van het net worden. Je hebt eenmaal leden op het forum die geen andere mening dan die van hun zielsgenoten kunnen verdragen.Men is dan zogenaamd snel gekrenkt en sommige leden klikken als door aan de mods om aardig gevonden te worden of uit behoefte om aandacht,  misschien?  Internet is een medium waarop men zich uit moet kunnen leven, een te snelle (mod) ingreep lijkt mij niet gezond en kan als beknellend worden ervaren. 

Ik zou zeggen laat laat de fans van Mo B, Abdelkarim, Michael Jackson, Geert Wilders en Bart Simpson elkaar met woorden bevechten. De virtueel omgekomen doden schuiven de volgende dag verfrist en versterkt weer in beeld.   



Botermes

Citaat van: MAZIGH op 30/04/2008 om 09:52:21
Met alle respect, maar het beleid wat hier wordt gehanteerd deugt mijns inzien van geen kanten. Ik ben zwaar teleurgesteld in de admin. Die ''Maghrebi hor'' heeft al maanden lopen schelden, beledigt mensen en imazighen in het algemeen, maakt ze voor alles en nog wat uit en reageert er iemand op door hem van dezelfdte woorden te voorzien dan is dat ineens wel een aanleiding om hem en degene die daarop reageert te bannen. Beetje een hypocriete en krampachtige houding van de admin.

gegroet
Op een gegeven moment ging tie zo door het lint dat hij zelfs beledigingen richting mijn ouders maakte, en admin vond dat blijkbaar wel door de beugel kunnen. ik zelf ben dan ook niet bepaald vies van wat scheldwoorden maar tot het beledigen van ouders verlaag ik me nooit.

Maghribi hor

Citaat van: MAZIGH op 30/04/2008 om 09:52:21
Met alle respect, maar het beleid wat hier wordt gehanteerd deugt mijns inzien van geen kanten. Ik ben zwaar teleurgesteld in de admin. Die ''Maghrebi hor'' heeft al maanden lopen schelden, beledigt mensen en imazighen in het algemeen, maakt ze voor alles en nog wat uit en reageert er iemand op door hem van dezelfdte woorden te voorzien dan is dat ineens wel een aanleiding om hem en degene die daarop reageert te bannen. Beetje een hypocriete en krampachtige houding van de admin.

gegroet

Bullshit, ik ben nooit met scheldn begonnen. Ik was een andere mening aangedaan die menig Amazighie niet aanstond. Op een gegeven moment werd op mij en mijn ouder gescholden. Na een tijdje heb ik teruggescholden(bewijzen liggen er nog). Ik kan soms terugslaan wanneer men denigrerend doet over Arabieren, daar ben ik goed in.
Jij doet het lijken alsof Admin het stiekem voor mij opneemt terwijl weet dat dat niet zo is. Je scheldt mijn moeder uit en ik veeg de vloer aan met de jouwe.

ZeroTolerance

klein ventje, grote woorden. ja loop maar de slachtoffer uit te hangen. het is dat die admin de arabs goed gezind is en jou in bescherming neemt. dus ga vooral door met iedereen hier verrot te schelden. succes

Botermes

Hij neemt hem niet in bescherming maar exploiteerd zijn "foolishness". Zo kun je het ook zien.

Maghribi hor

Citaat van: ZeroTolerance op 03/05/2008 om 19:07:34
klein ventje, grote woorden. ja loop maar de slachtoffer uit te hangen. het is dat die admin de arabs goed gezind is en jou in bescherming neemt. dus ga vooral door met iedereen hier verrot te schelden. succes

Moet jij zeggen. Als ze de Arabs goed gezind zou zijn wat zijn ze de Amazighies zoals jij dan wel (met al je onbescoftheden) dan wel, giga goed gezind? Laat me niet lachen. Degene die het slachtoffer uithangt ben jij. altijd maar klagen over hoe die Arabieren jullie van alles en nog wat hebben aangedaan. En maar medelijden wekken.

Admin is ons niet zozeer goed gezind. Jij bent ons slecht gezind en dat je frustraties een leven lang mogen duren.

Maghribi hor

Citaat van: allasian op 03/05/2008 om 19:12:45
Hij neemt hem niet in bescherming maar exploiteerd zijn "foolishness". Zo kun je het ook zien.

Dromen van een onafhankelijk Rif, een Marokko waarin enkel Amazighie wordt gesproken en meer van die onzin is pas foolish. Maar het is je goed recht wat mij betreft om de fool uit te hangen.

Die Hassan heeft het goed bekeken door de meeste riffies aan de Nederlanders mee te geven. Was ie mooi decenialang van het gezeik en de bijhorende gejannek af.

SAMADIE

Citaat van: Maghribi hor op 05/05/2008 om 13:35:34
Citaat van: allasian op 03/05/2008 om 19:12:45
Hij neemt hem niet in bescherming maar exploiteerd zijn "foolishness". Zo kun je het ook zien.

Dromen van een onafhankelijk Rif, een Marokko waarin enkel Amazighie wordt gesproken en meer van die onzin is pas foolish. Maar het is je goed recht wat mij betreft om de fool uit te hangen.

Die Hassan heeft het goed bekeken door de meeste riffies aan de Nederlanders mee te geven. Was ie mooi decenialang van het gezeik en de bijhorende gejannek af.

mnr de magribi hor, je bent nooit hor geweest, hassan 2 maakte geen uitzondering. heeft alle marokkanen onderdrukt. alleen de rif regio was een van de weinig naast casa die daar over gingen zeiken om je worden te spreken.
mag ik vragen waar jij vandaan komt van marokko.

Botermes

Citaat van: Maghribi hor op 05/05/2008 om 13:35:34Die Hassan heeft het goed bekeken door de meeste riffies aan de Nederlanders mee te geven.
En arabisch trash zoals jullie, niet te vergeten, was tie blijkbaar ook liever kwijt dan rijk.

Maghribi hor

#86
Hier begint het schelden weer, je kan maar niet zonder hé. Trash is vast wat Hassan van jullie moet hebben gevonden.

Wij kwamen op eigen houtje. En er zijn meer dan genoeg over daar.

Maghribi hor

#87
Citaat van: SAMADIE op 05/05/2008 om 13:49:04
Citaat van: Maghribi hor op 05/05/2008 om 13:35:34
Citaat van: allasian op 03/05/2008 om 19:12:45
Hij neemt hem niet in bescherming maar exploiteerd zijn "foolishness". Zo kun je het ook zien.

Dromen van een onafhankelijk Rif, een Marokko waarin enkel Amazighie wordt gesproken en meer van die onzin is pas foolish. Maar het is je goed recht wat mij betreft om de fool uit te hangen.

Die Hassan heeft het goed bekeken door de meeste riffies aan de Nederlanders mee te geven. Was ie mooi decenialang van het gezeik en de bijhorende gejannek af.

mnr de magribi hor, je bent nooit hor geweest, hassan 2 maakte geen uitzondering. heeft alle marokkanen onderdrukt. alleen de rif regio was een van de weinig naast casa die daar over gingen zeiken om je worden te spreken.
mag ik vragen waar jij vandaan komt van marokko.


Rabat. Je kent je Marokkaans niet goed. "Hor"staat eveneens voor "puur" of "zuiver" in het Nederlands zouden we de term "rasecht" gebruiken zoals ik het heb bedoeld.

Ik heb mij er nooit onvrij gevoeld.

SAMADIE

Citeer

Rabat
Citeer
ewa ik had al verwacht dat jij van rabat, meknes, fes of sale kwam. dat zijn de enige steden die hassan 2 bezocht en loyaal aan hem waren.
ik  ga je niet schelden maar je weet zelf, hoe mensen zich in deze steden zich gedroeg t.o.v van hassan 2.

Jij beweert dat hassan 2 van ons af wou, dat is hem dus niet echt gelukt. Want als wij daar waren gebleven waren we misschien al uitgeroeid was dus makelijker voor hem geweest. Nu zijn wij overal. Wij zijn eigenlijk hier een soort reserve riffien. We staan gewoon paraat. Als het moet kunnen we veel daar krijgen. Als wij dus allemaal daar waren gebleven dan was de Rif nog steeds een van de armste gedeelten in Marokko nu is het de rijkste gedeelte van Marokko. Dus hassan 2 en zijn ploeg hebben het verkeerd gezien.
Als ik het zo ga bekijken valt het me wel tegen van hem, ik zag hem altijd als een goed strateeg.


Botermes

Citaat van: Maghribi hor op 05/05/2008 om 14:20:26Wij kwamen op eigen houtje. En er zijn meer dan genoeg over daar.
Ja joh ? Dus jullie kwamen helemaal aandrijven op een plankje hout, tot dat de marine jullie uit de Noordzee gevist had. Woaw ! jullie moesten wel ten einde raad zijn geweest.