Vragen of opmerkingen

Gestart door admin, 08/07/2004 om 15:06:15

Izouran

#60
Citaat van: Thirelli Films op 29/03/2006 om 19:52:13
Citaat van: Izouran op 29/03/2006 om 18:07:45
Waarom topic sluiten?

http://www.amazigh.nl/aforum/index.php?topic=5923.0

Je kan toch ook gewoon de offtopic-troep weghalen.


Wij hebben geen zin om steeds al dat troep van die leden te verwijderen. In dit geval is jouw topic gesloten. Tis niet anders, laat dit een les zijn voor alle leden. Verneuk geen topics, dan is de kans dat ze worden gesloten klein en het is niet leuk voor de opener en leden die daar serieus op reageren.



Dan begrijp ik niet waarom jullie gewoon niet heel de topic verwijderen,
ik zie de nut er niet van in.
Wel sluiten, de troep rond laten slingeren, maar je kan niet reageren.
Maar goed.

Samir!

Citaat van: Izouran op 29/03/2006 om 20:01:57
Citaat van: Thirelli Films op 29/03/2006 om 19:52:13
Citaat van: Izouran op 29/03/2006 om 18:07:45
Waarom topic sluiten?

http://www.amazigh.nl/aforum/index.php?topic=5923.0

Je kan toch ook gewoon de offtopic-troep weghalen.


Wij hebben geen zin om steeds al dat troep van die leden te verwijderen. In dit geval is jouw topic gesloten. Tis niet anders, laat dit een les zijn voor alle leden. Verneuk geen topics, dan is de kans dat ze worden gesloten klein en het is niet leuk voor de opener en leden die daar serieus op reageren.



Dan begrijp ik niet waarom jullie gewoon niet heel de topic verwijderen,
ik zie de nut er niet van in.
Wel sluiten, de troep rond laten slingeren, maar je kan niet reageren.
Maar goed.

Heb je dat liever? Dan zullen al die foto's weg zijn!


Izouran

#62
Verwijder de topic. Ik heb er niets aan. Teghenend.

Samir!

Citaat van: tippi op 29/03/2006 om 20:57:24
Citaat van: Thirelli Films
quote]

Heb je dat liever? Dan zullen al die foto's weg zijn!


Citeer
Ga vooral zo door houd je echt veel leden over..

miscommunicatie? volgens mij heb je mij verkeerd begrepen. In die topic stonden leuke foto's, als ik die topic direct had verwijderd had ik grote kans op gezeur van leden, dat nu al die foto's weg zijn. Daarom had ik m alleen gesloten, zodat al het goede in die topic bleef en er niks van onzin bij kwam.

Als er een topic is waar mensen te veel off-topic gingen en allemaal onzin plaatsen etc, dan zou die direct verwijderd worden, maar als er toch nog wel redelijke info/foto's etc in zou staan, waarom zou die dan verwijderd worden? Als iets gesloten wordt dan blijft de zinvolle inhoud daar, en er komt zoals ik eerder zei geen onzin bij.

Snapje ???

islam-tmazight

Salamoe3alaikom beheerder/beheerster van deze site,

Ik wilde heel graag reageren over een oude topic van Tikinas genaamd ''Qoeran is tegenstrijdig'' http://www.amazigh.nl/awar/index.php?topic=644.0

Als u het niet erg vinden zou ik graag willen dat de topic weer geopend word. Ik weet dat ik maar een bezoeker van deze site ben. Het is toch beter als de imazighen ook kennis vergaren over de islam op deze site en bovendien wil ik Tikinas duidelijk maken dat de Qoeran niet tegenstrijdig is.

Om het te kunnen overtuigen geef ik een voorbeeld:

Hij zegt dat In soera 41:9, 10, 12 staat dat de schepping 4+2+2 (8)dagen duurde.
In soera 10:3 staat dat de schepping 6 dagen duurde.
Is dit niet tegenstrijdig met elkaar?


Nee dit is niet tegenstijdig met elkaar. In Soeras 7:54, 10:3, 11:7, en 25:59 staat duidelijk dat Allah "hemelen en de aarde…" in zes dagen schiep. Maar in 41:9-12 komt men via de gedetailleerde beschrijving van het scheppingsproces uit op acht dagen.

Dit is alleen als je de verschillende referenties aan de dagen toevoegt. Ik kan bijvoorbeeld zeggen "Ik bouwde een huis in 2 dagen en ik voltooide het dak in een dag." Volhouden dat deze dingen 3 dagen kostte is vasthouden aan een contradictie die eenvoudig niet geïmpliceerd wordt.

Sallamoe3alaikoem,
Als ik het bericht hier verkeerd heb geplaatst dan mijn excuus. 

admin

Citaat van: AllahismyGod op 27/10/2006 om 22:02:50
Salamoe3alaikom beheerder/beheerster van deze site,

Ik wilde heel graag reageren over een oude topic van Tikinas genaamd ''Qoeran is tegenstrijdig'' http://www.amazigh.nl/awar/index.php?topic=644.0


ok...

Hadou


groenebriefjes


Laysa

#68
Citaat van: (Offline) op 12/03/2007 om 18:23:59
http://www.amazigh.nl/awar/index.php?topic=10828.from1173718844;topicseen#msg229051

waarom is deze topic op slot?

waarom wil jij het laatste woord hebben?

waarom maak je misbruik van je positie?

je geeft zelf aan, dat je waardig wil discusseren, dat doe je niet op deze manier!

Waarom ben jij zwakzinnig?

Waarom stel je domme vragen???

Waarom ben je zo dom???

Waarom kun je niet nadenken voordat je wat doet?

Wat ijl jij? Die topic is niet op slot kneus.

Voordat je met je oordelen komt, haal je kop uit die WC-pot, denk een keer in Godsnaam na. Futiele pogingen om mij zwart te maken, ga toch fietsen man.

Y.assine

Ahahahahaha... weet niet waarom, maar dit is echt komisch. Calm down dude, and take a Pepsi...

Laysa

#70
Citaat van: (Offline) op 12/03/2007 om 18:43:29
Citaat van: Laysa op 12/03/2007 om 18:31:43
Citaat van: (Offline) op 12/03/2007 om 18:23:59
http://www.amazigh.nl/awar/index.php?topic=10828.from1173718844;topicseen#msg229051

waarom is deze topic op slot?

waarom wil jij het laatste woord hebben?

waarom maak je misbruik van je positie?

je geeft zelf aan, dat je waardig wil discusseren, dat doe je niet op deze manier!

Waarom ben jij zwakzinnig?

Waarom stel je domme vragen???

Waarom ben je zo dom???

Waarom kun je niet nadenken voordat je wat doet?

Wat ijl jij? Die topic is niet op slot kneus.

Voordat je met je oordelen komt, haal je kop uit die WC-pot, denk een keer in Godsnaam na. Futiele pogingen om mij zwart te maken, ga toch fietsen man.

ayoooooow wat ben jij een slim mens!!!

allatief dit is dus iets wat ik totaal niet verw8 had!

dit is voor mij ook de laatste reactie naar jou toe!

nu heb je me je ware aard laten zien!

je bent ook niet meer dan een ordinair krul dwerg!

Ps:doe wat aan je ogen want je bent blind!

met je omdraai praktijken wat een goor idee is dat zeg, die topic is op slot en je ontkent keihard!! (misschien dat je hem nu al heb geopend!)

Kneus, ik heb t niet op slot gezet. Randdebiel dat je bent, je bent echt de domste mongool ooit. Beroepskneus dat is pas een functie voor jou, je kan net zo goed zelfmoord plegen want je draagt echt niks bij aan de maatschappij.

Je hoeft je haat jegens mij vooral niet onder stoelen en banken te steken, het deert me niet. Je bent wel psychiater materiaal, kunnen ze jarenlang experimenten op je uitvoeren.

Mocht je zo triest zijn om weer als een gillende viswijf mij verwijten te maken, doe je hoofd dan even onder een autoband en wacht totdat diegene in de auto wegrijdt.

Laysa

#71
Citaat van: (Offline) op 12/03/2007 om 18:51:49
Citaat van: Laysa op 12/03/2007 om 18:48:19


Kneus, ik heb t niet op slot gezet. Randdebiel dat je bent, je bent echt de domste mongool ooit. Beroepskneus dat is pas een functie voor jou, je kan net zo goed zelfmoord plegen want je draagt echt niks bij aan de maatschappij.
ahhaahahahahahaha, ergens vind ik je heel grappig!
allatief! hoe vals mensen kunnen zijn! je heb je reactie's ook al veranderd zie ik....tsjonge jonge, dont take it to personal...we are all the same (people)

Dus? Er staan zelfs ergere dingen, vind je dat nog steeds grappig. Lachen is een masker doe maar alsof je het grappig vindt terwijl je dood gaat. S.v.p. steek jezelf neer met een vork.

Ik neem niks persoonlijk, dat doe jij, na je zielige reacties van de vorige topic ben je er steeds op uit om mij zwart te maken.

Ga om een leven bedelen. Ik laat t hierbij, wil je verder schelden of zeveren pm dan. Deze topic is hier niet voor.

Laysa

#72
Citaat van: arifi-59 op 12/03/2007 om 19:14:48
waarom ben ik gebanned? wat is de reden? voor het persoonlijk aanvallen? is vragen stellen ook verboden?

Je bent dus wel gebanned, maar ik ben t niet geweest. Ik heb mijn bericht aangepast, zag het eerst niet my bad.

Alpha

Citaat van: (Offline) op 15/06/2007 om 13:27:47
Wat een trieste Moderators heb je hier zeg, ze proberen me al heel lang de toegang te weigeren!!!



ye triestheid, TFOE XI IZAN!!


staat er zo van er is een fout opgetreden, sorry offline je bent gebanned...reden zoveelste keer dat je mensen persoonlijk aanvalt...wat ik ook toevallig vind is dat het gebeurt als bepaalde Moderators online komen (je weet wel huichelaars, kzal verder geen namen noemen) maar dit is wel het toppunt van triestheid, dat begrijp je zelf ook wel. Toch?!


Ik ben ook door een anonieme zieligerd ip-verbannen.

Ach het zij zo, dit is mijn laatste reactie die ik op deze site plaats.

Alpha

Tamza

Ajb, doe effe niet zo hysterisch. Niemand heeft je beademingsapparatuur afgepakt, dus calm yourself. Echt vermoeiend dat gezeik van idioten die helemaal doordraaien als ze even niet op amazigh.nl kunnen. Tfoe. Mn eerste en laatste reactie op jouw gekrijs:

Weet ik veel waarom jouw levenloze ass gebanned is. Misschien had je je weer eens misdragen met je obsessieve moderator-haat en hysterische ordinaire inhoudloze reacties. Misschien heeft een ander persoon met een andere nick op jouw ip-adres zich misdragen waardoor er nu een ip-ban is. Ik weet het niet. Als je het normaal gevraagd zou hebben, dan ging er iemand misschien wel voor je checken wat het probleem precies is.

Maar eerlijk gezegd, het interesseert me eigenlijk geen reet. Jij hoort hier sowieso niet te zijn. Je bent al duizend x terecht gebanned (gewoon door de admin, en Laysa en ik zijn geen admins, dus wij hebben die mogelijkheid sowieso niet eens, voor het geval je weer gaat huilen dat wij het op arme Offline voorzien hebben en hem steeds bannen). Maar onkruid als je bent; je blijft steeds terugkomen. En je bent er nog trots op ook, zeg maar een soort van Che Guevarra op internet, alleen dan een parodie.

Als je denkt dat er een complot tegen jou is; ga dat vooral denken en stop er vooral zoveel mogelijk tijd en energie in, wij (moderators & admin) blijven er i.e.g niet wakker van. Vervloek ons, maak ons zwart, stop effe al je frustraties in je komische virtuele strijd wat vast een zaak van leven en dood voor je moet zijn. Maar je kan ook je tijd en energie besparen: begin gewoon je eigen forum en roep maar iedereen op om met je mee te gaan omdat wij zo evil en huichelachtig zijn.

Byebye