Vragen of opmerkingen

Gestart door admin, 08/07/2004 om 15:06:15

admin

Plaats hier je vragen inzake het Zero Tolerance beleid.

assithem

Azul Admin,

Dit mag je wat mij betreft vaker doen. Sommige forum-gebruikers hebben de behoefte om regelmatig op de vingers getikt te worden anders gaat het niet.

Deze forum is de enige forum in NL mer de volledige naam "Amazigh". Laten wij deze naam hoog houden en alleen dingen vastleggen die de moeite waard zijn om te lezen. We hebben er niks aan dat er overige bezoekers komen en flut-berichten tegenkomen. Mocht iemand de behoefte hebben om te schelden, zijn/haar emotie te uiten dan kan dat ook, maar dan op andere sites die daarvoor gemaakt zijn!

Ik wacht met sapanning af wat er met de rest van de site gaat gebeuren. Zoals de Forum er nu uitziet, belooft de rest veel goeds.

Het beste

Assithem.

MBTiza

wat ik ook voorstel is om enkele fluttopics te verwijderen (waaronder enkele van mezelf)

admin

Okay dan komt er een nieuw topic bij: Onderwerpen die verwijderd dienen te worden.
http://www.amazigh.nl/aforum/index.php?topic=3162.0

Bedankt voor je suggestie.

Aqsil

Kan ik een plaatje plaatsten zodat het na ieder bericht komt te staan?

admin

Citaat van: Hulk op 08/07/2004 om 21:10:54
Kan ik een plaatje plaatsten zodat het na ieder bericht komt te staan?

Een handtekening bedoel je? Nee dat is niet mogelijk.

ps: Hier moeten alleen vragen inzake het zero tolerance beleid. De vraag die je stelde hoort onder feedback.

Aqsil

#6
Citaat van: admin op 08/07/2004 om 21:17:26

ps: Hier moeten alleen vragen inzake het zero tolerance beleid.
Ik ben voor tolerantie. Als jullie mensen bannen, landen ze bij maghreb-onlie en maroc.nl daar kregen ze een  verkeerde opvoeding.

Veel tolerantie tegenover elkaar is wat Imazighen nodig hebben om een eenheid te vormen. Het belang van Amazigh zaak moet geprevaleerd worden boven het belang van ieder individu.
Degenen die de regels regelmatige aan hun laarzen lappen, moeten eerst een waarschuwing krijgen, daarna een ban van een paar weken.
Als hij niets heeft geleerd, dan een ban van een paar maanden. Maar in ieder geval geen Ban voor altijd.
Sommigen leden van deze site zoals yughurten, Afra, Y-Touzani, Idir, enz. Mogen 3 keer een waarschuwing krijgen voordat ze op de Bon gaan. Deze mensen zijn nodig in deze site!

Zijn jullie met mij eens?


rifman

Het heeft even geduurd, maar misschien zal het zero tolerance schoonschip maken en Amazigh.nl haar status terug geven.

imzourenlady

opmerking...

jullie zijn wel erg streng geworden!!
ik weet niet of het de juiste oplossing is maar het is zeker niet verkeerd!!!

amazigh_roos

Citaat van: Hulk op 08/07/2004 om 21:27:11
Citaat van: admin op 08/07/2004 om 21:17:26

ps: Hier moeten alleen vragen inzake het zero tolerance beleid.
Ik ben voor tolerantie. Als jullie mensen bannen, landen ze bij maghreb-onlie en maroc.nl daar kregen ze een  verkeerde opvoeding.

Veel tolerantie tegenover elkaar is wat Imazighen nodig hebben om een eenheid te vormen. Het belang van Amazigh zaak moet geprevaleerd worden boven het belang van ieder individu.
Degenen die de regels regelmatige aan hun laarzen lappen, moeten eerst een waarschuwing krijgen, daarna een ban van een paar weken.
Als hij niets heeft geleerd, dan een ban van een paar maanden. Maar in ieder geval geen Ban voor altijd.
Sommigen leden van deze site zoals yughurten, Afra, Y-Touzani, Idir, enz. Mogen 3 keer een waarschuwing krijgen voordat ze op de Bon gaan. Deze mensen zijn nodig in deze site!

Zijn jullie met mij eens?



nee niet mee eens maar Taghzayfut moet terug!!

Sannoe

Citaat van: rifman op 08/07/2004 om 23:40:57
Het heeft even geduurd, maar misschien zal het zero tolerance schoonschip maken en Amazigh.nl haar status terug geven.

Azul/Salaam

Helemaal mee eens. Laat de Admin naar zijn inzicht de beslissing nemen. Ik ga er van uit dat hij rechtvaardig handelt. Hij kan wel een foutj maken maar deze is hem vergeven. Als wij moeten gaan discusseren over wie wel of niet geband moet worden komen we er niet uit. Iedereen heeft sympathisanten. Hoe vervelend die ook is. Dus laat de beslissing aan de Admin over zonder er mee te bemoeien.

Aqsil

iemand bannen voor 1 dag is geen straf. sommigen zullen dat zelfs niet merken.

straf moet volgens mij minimaal 1 week zijn en maximaal 1 jaar.

imzourenlady

Citaat van: Hulk op 13/07/2004 om 14:55:15
iemand bannen voor 1 dag is geen straf. sommigen zullen dat zelfs niet merken.

straf moet volgens mij minimaal 1 week zijn en maximaal 1 jaar.


een mand denk ik na een jaar komen ze niet meer en het forum moet toch meer leden hebben of niet?? en een week kan ook nog jah...

Aqsil

Citaat van: imzourenlady op 13/07/2004 om 15:01:41
een mand denk ik na een jaar komen ze niet meer en het forum moet toch meer leden hebben of niet?? en een week kan ook nog jah...
Sommigen verdienen wel een jaar en het gaat hier om mensen die heeeeel erg agressief zijn en die een ban krijgen van weken en maanden en toch niet van ophouden willen.

De beheeders willen deze mensen voor altijd bannen. En ik sle voor om dat te beperken tot  1 jaar.

imzourenlady

ja oke als ze weken en maanden hebben gehad en zich nog steeds niet gedragen moeten ze voor goed denk ik geband worden!!