Heeft iemand de regels overtreden?

Gestart door admin, 08/07/2004 om 15:03:17

RifMontana

hallo ik wil hier even melden dat er iemand me over m'n moeder loopt te schelden die rifrebel
uit respect vraag ik of dat zo maar kan
ik ken deze site niet echt goed want als we zo gaan doen dan kan ik hele erge dingen gaan zeggen
dus daarom vraag ik dit

Koolmees

Rifrebel is al dagen aan het zuigen. Ik weet niet of dat mag maar het verlaagt de discussies tot ordinaire scheldpartijen.

RifMontana

#197
hij heeft het nu weg gehaald omdat hij bang is gebant te worden


Wat is dat voor een zin hahahahaha ga nederlands leren, domme illegaal.
Zo gefrustreerd meskien, kwamen me woorden hard aan. Gaan we nu op die toer a superheld montana.

Rebellious

#198
Wat een shmet lol klagen en janken bij admin. lekker boeiend. jullie kleuters hebben jullie lokaaltje wel gevonden.

Rebellious

Citaat van: Koolmees op 25/02/2009 om 19:51:29
Rifrebel is al dagen aan het zuigen. Ik weet niet of dat mag maar het verlaagt de discussies tot ordinaire scheldpartijen.

volgens mij, ben jij degene die nu aan het zuigen is, bij je meester. boerekool, uitkijke dat je niet te veel doorslikt in 1 x

Rebellious

#200
stel je voor dat ik zou gebanned worden (dat lijkt me sterk), en jullie NIEUWELINGEN op dit forum daar erg blij mee zijn, ben ik blij voor jullie. aplausje waard hoor. Het zou me niet boeien.


Het is wel te zien hoe dramatisch het is gesteld met sommige haters hier, zoals kleuter montana en boerekool en dit allemaal omdat ik mn eigen mening heb, daarom me liever weg zien. jullie zijn een schande en echt zielig, en daarom kan ik keihard jullie uitlache hahaaaaahaaaaa trieste nieuwelingen

RifMontana

Citaat van: RifRebel op 25/02/2009 om 20:19:06
Wat een shmet hahaha klagen en janken bij admin. lekker boeiend. jullie kleuters hebben jullie lokaaltje wel gevonden.
wat shmet ?? Ik ben niet bang van jou als je dat denkt
Ik heb alleen respect voor het forum

Rebellious

je krijgt geen aandacht meer, dag kleuter

RifMontana

Citaat van: RifRebel op 25/02/2009 om 20:34:41
je krijgt geen aandacht meer, dag kleuter
nou moet je eens even heel goed opletten snotaap
ik ben niet zo een internet zieke persoon  als jou
ik kom hier maar 1 keer in de zoveel tijd
ik heb wat anders te doen
jij hebt geen leven en je loopt hier ziek te doen
jij hoort thuis op www.geenleven.nl

Wasilla tarifest

Mensen toch...doe eens ff rustig aan. Dit is nergens voor nodig. Laat iedereen in zijn waarden en ga niet al te persoonlijk in op dingen.

RifMontana

hij loopt hier over moeders te schelden ik niet

Wasilla tarifest

Citaat van: AmazighMontana op 25/02/2009 om 20:54:47
hij loopt hier over moeders te schelden ik niet

Je hebt nu al je klacht doorgegeven, laat het dan over aan de mensen die hier overgaan....

Rebellious

#207
Citaat van: AmazighMontana op 25/02/2009 om 20:46:16
nou moet je eens even heel goed opletten snotaap
ik ben niet zo een internet zieke persoon  als jou
ik kom hier maar 1 keer in de zoveel tijd
ik heb wat anders te doen
jij hebt geen leven en je loopt hier ziek te doen
jij hoort thuis op www.geenleven.nl


moet ik naar een kleuter als jij luistere, je weet niet eens hoe je reet moet vegen. ga je niet-originele sprookjes ergens andere verkondigen, als ik je apenekje in mn handen had, had je al in je pampers gepist.....en nu oprotten naar je geenleven.nl stomme kleuter

RifMontana

Citaat van: RifRebel op 25/02/2009 om 20:59:21

moet ik naar een kleuter als jij luistere, je weet niet eens hoe je reet moet vegen. ga je niet-originele sprookjes ergens andere verkondigen, als ik je apenekje in mn handen had, had je al in je pampers gepist.....en nu oprotten naar je geenleven.nl stomme kleuter
je moet een leven gaan zoeken dat is wat jij moet doen a zieke persoon

Wasilla tarifest

hou op man, dit gaat nergens over!
Vecht dit maar onderling uit via pm ofzo