Heeft iemand de regels overtreden?

Gestart door admin, 08/07/2004 om 15:03:17

tamazightsnoepje

Citaat van: Lâle op 24/03/2006 om 13:23:01
Citaat van: tippi op 24/03/2006 om 13:19:21
Ben je nog niet op de hoogte? ze  hebben dictators hier op amazigh.nl :D :D toch ana  ;)

Ik ben geen dictator. Wil gewoon zo nu en dan het gehalte irritante mensen wat uitdunnen.

met andere worden noemen ze dat ook wel slijmbal

Heksje25

Citaat van: Lâle op 24/03/2006 om 17:47:35
Citaat van: Heksje25 op 24/03/2006 om 14:29:58
Overdrijven is ook een vak.En wie mag jij dan wel niet wezen met je verzoekjes...ga er lekker mee naar  een verzoekbank...Please get a life

Het is gewoon een verzoek van een lid aan een ander lid. Doe ermee wat je wilt maar ga niet zeiken dat mensen het zogenaamd op jou gemunt hebben. Normaal reageren is ook een vak, en complot theorieën zoeken al helemaal.

Meid dat maak jij ervan .....maar goed dit leid nergens toe dus laat ik het hierbij.....en citeren kun jij ook aardig meid...en je zei nog wel het leest makkelijker .(Eeen beter milieu begint bij jezelf ).
m3a salama

*-RiFFijn0s-*

Citaat van: tamazightsnoepje op 24/03/2006 om 17:58:03
ls jij  haar beloofd een leven te gaan zoeken en niet 24 uur per dag online te zijn zal zei minder oftopic gaan

je bent niks anders dan een slijmbal wil je zo graag moderator worden.

tip
ga leven en laat leven
Azul,
Als jij een veborgen haat hebt jegens Hadou, dan hoef je het hier niet te laten zien.
Jij was notabene diegen die moderator wou worden, dus wat kom je blazen hier :D

En nee, ik ben geen slijmbal van Hadou.

Adieu

groenebriefjes


tamazightsnoepje

#154
Citaat van: *RIFFIJNOS* op 24/03/2006 om 18:46:20
Citaat van: tamazightsnoepje op 24/03/2006 om 17:58:03
ls jij  haar beloofd een leven te gaan zoeken en niet 24 uur per dag online te zijn zal zei minder oftopic gaan

je bent niks anders dan een slijmbal wil je zo graag moderator worden.

tip
ga leven en laat leven
Azul,
Als jij een veborgen haat hebt jegens Hadou, dan hoef je het hier niet te laten zien.
Jij was notabene diegen die moderator wou worden, dus wat kom je blazen hier :D

En nee, ik ben geen slijmbal van Hadou.

Adieu


als iemand een topic opend moet je niet alles serieus opvatten het is maar amazigh.nl knulletje dit is maar internet

tip ga iets van je leven maken want buiten amazigh.nl zijn er genoeg andere dingen in het leven

EN NEE JIJ BENT GEEN SLIJMBAL  JIJ BENT ZIJN HONDJE OF HADOU ZELF

groenebriefjes

ali_de_dief
*



   
(Geen onderwerp)
« Verzonden aan: Don-Rifi Gepost op: 28/03/2006 om 13:58:33 »    Antwoord met citaat Antwoord Verwijder dit bericht
jij en je abderlkrim mogen mij lul op vriend




wil je deze arabische hoeruhzoon ff wissen...

ali_de_dief

Ik zie toch je bent gay, haha je moeder op mijn lul, zge je vader dat ej moeder stoelendans doet op pikken,

wallah deze heb ik van donriffie gehad


dat je zo over moeders kunt praten

admin ban hem ff

groenebriefjes

Admin ziet aan het tijstip van versturen wie begon, doe geen moeite, gewoon opkankeren, delete wegwezen van dit forum. Azul

ali_de_dief

Citaat van: Don-Rifi op 28/03/2006 om 16:50:06
Admin ziet aan het tijstip van versturen wie begon, doe geen moeite, gewoon opkankeren, delete wegwezen van dit forum. Azul

wat een woorden zeg bah schaam je diep...admin ik verzoek u om hem te bannen...wereldwijd lijden mensen aan kanker man...schaam je diep

groenebriefjes

zo te zien sterven er ni genoeg, zielig mannetje ben jij zeg, echt kankertriest! En voor wat zou jij je zorgen maken over kanker, je hebt islam toch?

Heksje25


mara


mara

Citaat van: Hadou op 23/03/2006 om 18:12:01
Citeer
jij reageert buiten de onderwerp. en je blijft maar chatten. En de boel citeren..Je kan ook gewoon op msn gaan met mara
Citeer
er is zeker geen sprake van msn-en, er is gewoon sprake van actie-reactie ;D ik kan me niet voorstellen dat jij je daar niet schuldig aan maakt ;)

azenzar_souss

Naam  = AmazighBruidje
Reden = Het wéér constant aanvallen, provoceren, denigreren en uitlokken van racisme tussen Isoesijen en Riffijnen.

Zij schreeuwen niet, ze willen eerst hun doel bereiken. Sterk en onmisbaar zijn en dan "schreeuwen" om een autonomie of whatever, alhoewel dat "schreeuwen" doen ze al, want er zitten al een paar in de bak te rotten.

http://www.amazigh.nl/awar/index.php?topic=9263.msg202120#msg202120


Maar heeft hij gelijk of niet? Het werd tijd dat Riffijnen keihard aan hun imago moeten werken, 1 verrot visje verpest het voor de rest van de verse vis 

http://www.amazigh.nl/awar/index.php?topic=8899.75


De Rif is toch al praktisch verarabiseerd, met uitzondering van een aantal bergdorpjes. By the way, Tanger moet naar mijn mening een Riffijns karakter krijgen, nu wordt de stad meestal als een "Arabische" stad gezien en de inwonende Riffijnen doen heel hard hun best om Tanger haar "Arabische" karakter te behouden.


Tanger is door toedoen van de Riffijnen ( lees: Jballa, verarabiseerde Riffijnen) sterk verarabiseerd geraakt en dat kan je niet ontkennen, dus deal with it. Nu begrijp ik waarom Jballa een kogel door hun kop willen schieten als je ze "Riffijn" noemt, hahahaha!

You are fucked up, man!

Maar van de Riffijnse kant in Marokko moet ook een beetje initiatief komen; zij moeten laten zien dat zij ook in staat zijn om bepaalde dingen te bereiken; ipv het eeuwige embleem dragen van een arm en achterstallig gebied


http://www.amazigh.nl/awar/index.php?topic=9498.msg209777#msg209777


Houd je teringscheur dan. Laat ik maar niet beginnen over wat er allemaal in de schuurtjes van Nador en Alhoceima gebeurt; "golden showers" zijn peanuts daar, dus de normale gang van zaken.
Aangezien Nador geen wereldstad is zoals Agadir, zijn de sodomistische praktijken in schuren en hotels daar, dan ook geen wereldnieuws

http://www.amazigh.nl/awar/index.php?topic=9666.45


3la Riffijnse aktie

http://www.amazigh.nl/awar/index.php?topic=9667.msg210586#msg210586

Y.assine

Onwetend is back.

http://www.amazigh.nl/awar/index.php?topic=9044.375, zie reactie van moudros, hij geeft zelfs toe dat hij onwetend is.