Hoe ga je om met schoonouders die maar al te graag met je leven willen bemoeien?

Gestart door sjokran, 06/07/2004 om 17:14:12

Ariaz

Voila je hebt jezelf verraden, je noemt het "onzin"


kijk Laysa, jij jouw geloof wat dat ook moge zijn en ikke mijn geloof en ik zal verder gaan met m'n mening te zeggen en dan mag jij maar je verstikkend gevoel houden,

ik predik de ware Islam zonder omwegen en zonder rond de pot te draaien, maar ja jij wilt een vrouw-vriendelijke Islam om het op z'n Tharomesjt te zeggen


Maar la waloe daar trappen wij niet in,

ik bedoel no wonder dat de meeste Marrokkaanse jongens uit Marrokko trouwen omdat zij dit allemaal als vanzelfsprekend beschouwen maar jullei vinden het abnormaal wat ik zeg, maar ik herhaal het

ik zal hier blijven zeggen wat de Islam ons zegt


En ook nog, ik vraag niet om interessant te zijn, het is klaar en duidelijk, jij accepteert de Islam niet in z'n totaliteit, als jij jezelf een Moslima noemt, dan moet je dat Accepteren,

kon ik maar mondeling debatteren met jullie dan zouden jullie anders piepen

En verder nog Meiske Laysa zeg niet tegen me dat ik niet mag beledigen maar zeg het tegen  die draak van een Tamza soezier ( Rwaaz haha) (haar naam zegt genoeg)

En ik geef het toe inderdaad ik mag zo niet reageren als moslim but nobody's perfect






Ariaz

Citaat van: rahna op 16/03/2005 om 14:48:59
Citaat van: AdamX op 16/03/2005 om 00:16:28
en  ze leefden lang en gelukkig samen......

HIER EINDIGT HET VERHAAL

Toevoeging:

Na een lang en gelukkig leven te hebben geleefd, gingen Ariaz en Tamza heen.
Eenmaal aangekomen in het hiernamaals werd Tamza in de hel gesmeten, die grotendeels uit vrouwen bestaat. Ariaz werd voorzien van witte vleugels, een goud ringetje boven zijn hoofd en rees naar de hemel.

hahaha grappig,



Tamza

Ik doe nog liever mijn toetsenbord een trouwring om, dan dat ik ook maar zou kijken naar een Neanderthaler als jij.

Echte man volgens definitie van Ariaz:



Tfu. Je kan pas sinds kort lopen man, voorheen slingerde je in bomen. En dat komt praten over Islam. Ye aap.

Trouwens, ik moest je een computerlesje geven van mijn vriendje de PC (ja, we hebben een haramrelatie, maar mijn PC kan erg lekker zoenen MMMMMmmmmmmmmmm):

Klik op dat kruisje rechtboven in je beeldscherm. Druk dan op start linksonder. Dan klikken op afsluiten.

Tot slot: get educated.

Laysa

Citaat van: Ariaz op 16/03/2005 om 22:51:30
Voila je hebt jezelf verraden, je noemt het "onzin"


kijk Laysa, jij jouw geloof wat dat ook moge zijn en ikke mijn geloof en ik zal verder gaan met m'n mening te zeggen en dan mag jij maar je verstikkend gevoel houden,

ik predik de ware Islam zonder omwegen en zonder rond de pot te draaien, maar ja jij wilt een vrouw-vriendelijke Islam om het op z'n Tharomesjt te zeggen


Maar la waloe daar trappen wij niet in,

ik bedoel no wonder dat de meeste Marrokkaanse jongens uit Marrokko trouwen omdat zij dit allemaal als vanzelfsprekend beschouwen maar jullei vinden het abnormaal wat ik zeg, maar ik herhaal het

ik zal hier blijven zeggen wat de Islam ons zegt


En ook nog, ik vraag niet om interessant te zijn, het is klaar en duidelijk, jij accepteert de Islam niet in z'n totaliteit, als jij jezelf een Moslima noemt, dan moet je dat Accepteren,

kon ik maar mondeling debatteren met jullie dan zouden jullie anders piepen

En verder nog Meiske Laysa zeg niet tegen me dat ik niet mag beledigen maar zeg het tegen  die draak van een Tamza soezier ( Rwaaz haha) (haar naam zegt genoeg)

En ik geef het toe inderdaad ik mag zo niet reageren als moslim but nobody's perfect







Haahaa haaa HA! Ware islam hahaha ... Wat ijl je met anders piepen en tharoemescht en islam in zijn totaliteit. Dat jij in dat verdorven hoofd van je DENKT dat je de "ware" islam hebt gevonden is jouw perceptie van een realiteit die zich wellicht enkel en alleen in jouw beleviniswereld bevindt.

1. je bent beperkt in je denken en 2. je bent hopeloos ...

Islam = de vrouwvriendelijkheid zelve ... er zijn ook (echte) mannen, voel je niet aangesproken ik heb het niet over jou als ik zeg echte man, die van vrouwen houden en geen haatgevoelens of wrok jegens hen hebben. Nu mag je je wel aangesproken voelen.

Freud had het een keer over penis-nijd, dat zal wel op jou kunnen slaan ...

De aarde zit boordevol hemel
en elke struik, hoe gewoon ook,
staat in lichterlaaie van God.
Maar enkel hij die het ziet
doet zijn schoenen uit.
De rest zit er omheen
en plukt bramen.


Bramenplukker :P .... jij jouw (beperkte) weg en ik mijn weg ...

Azul ...

Ariaz

Citaat van: Tamza op 16/03/2005 om 23:24:01
Ik doe nog liever mijn toetsenbord een trouwring om, dan dat ik ook maar zou kijken naar een Neanderthaler als jij.

Echte man volgens definitie van Ariaz:



Tfu. Je kan pas sinds kort lopen man, voorheen slingerde je in bomen. En dat komt praten over Islam. Ye aap.

Trouwens, ik moest je een computerlesje geven van mijn vriendje de PC (ja, we hebben een haramrelatie, maar mijn PC kan erg lekker zoenen MMMMMmmmmmmmmmm):

Klik op dat kruisje rechtboven in je beeldscherm. Druk dan op start linksonder. Dan klikken op afsluiten.

Tot slot: get educated.


hahaha en jij moest dan in de grot blijven eh Tamza haha





Ariaz

Citaat van: Laysa op 17/03/2005 om 00:17:03
Citaat van: Ariaz op 16/03/2005 om 22:51:30
Voila je hebt jezelf verraden, je noemt het "onzin"


kijk Laysa, jij jouw geloof wat dat ook moge zijn en ikke mijn geloof en ik zal verder gaan met m'n mening te zeggen en dan mag jij maar je verstikkend gevoel houden,

ik predik de ware Islam zonder omwegen en zonder rond de pot te draaien, maar ja jij wilt een vrouw-vriendelijke Islam om het op z'n Tharomesjt te zeggen


Maar la waloe daar trappen wij niet in,

ik bedoel no wonder dat de meeste Marrokkaanse jongens uit Marrokko trouwen omdat zij dit allemaal als vanzelfsprekend beschouwen maar jullei vinden het abnormaal wat ik zeg, maar ik herhaal het

ik zal hier blijven zeggen wat de Islam ons zegt


En ook nog, ik vraag niet om interessant te zijn, het is klaar en duidelijk, jij accepteert de Islam niet in z'n totaliteit, als jij jezelf een Moslima noemt, dan moet je dat Accepteren,

kon ik maar mondeling debatteren met jullie dan zouden jullie anders piepen

En verder nog Meiske Laysa zeg niet tegen me dat ik niet mag beledigen maar zeg het tegen  die draak van een Tamza soezier ( Rwaaz haha) (haar naam zegt genoeg)

En ik geef het toe inderdaad ik mag zo niet reageren als moslim but nobody's perfect







Haahaa haaa HA! Ware islam hahaha ... Wat ijl je met anders piepen en tharoemescht en islam in zijn totaliteit. Dat jij in dat verdorven hoofd van je DENKT dat je de "ware" islam hebt gevonden is jouw perceptie van een realiteit die zich wellicht enkel en alleen in jouw beleviniswereld bevindt.

1. je bent beperkt in je denken en 2. je bent hopeloos ...

Islam = de vrouwvriendelijkheid zelve ... er zijn ook (echte) mannen, voel je niet aangesproken ik heb het niet over jou als ik zeg echte man, die van vrouwen houden en geen haatgevoelens of wrok jegens hen hebben. Nu mag je je wel aangesproken voelen.

Freud had het een keer over penis-nijd, dat zal wel op jou kunnen slaan ...

De aarde zit boordevol hemel
en elke struik, hoe gewoon ook,
staat in lichterlaaie van God.
Maar enkel hij die het ziet
doet zijn schoenen uit.
De rest zit er omheen
en plukt bramen.


Bramenplukker :P .... jij jouw (beperkte) weg en ik mijn weg ...

Azul ...

Freud hahaha, ik heb er geen woorden voor


jij hebt veel praatjes Meiske maar door hier te reageren in deze website maak je geen indruk op me, ik moet je niet hebben,

en ik ben alles wat je wilt, geen probleem, noem me bramenplukker, noem me hoe je wilt, uiteindelijk zitten we dan toch hier gewoon te reageren op elkaar,

en ik wil nog zeggen er zijn genoeg vrouwen ook, echte vrouwen die een hoofddoek dragen, die lange kleden dragen, dochters van echte moslims, dus wat maak ik me druk nou?

En als ik de Ahadeeth citeer dan noem jij dat "wrok en haat"?


Jij begint over Freud en Penisnijd? jij baseert je op zaken van Iromien? ik baseer me op de Koran en de Ahadeeth


maar da's geen probleem, jij jouw "ruimdenkende" en ik mijn "beperkte" leven, safi?


ik wil me niet bemoeien met "jouw" leven maar ik zeg gewoon wat ik in de Ahadeeths lees










Laysa

Citaat van: Ariaz op 17/03/2005 om 19:57:50
Citaat van: Laysa op 17/03/2005 om 00:17:03
Citaat van: Ariaz op 16/03/2005 om 22:51:30
Voila je hebt jezelf verraden, je noemt het "onzin"


kijk Laysa, jij jouw geloof wat dat ook moge zijn en ikke mijn geloof en ik zal verder gaan met m'n mening te zeggen en dan mag jij maar je verstikkend gevoel houden,

ik predik de ware Islam zonder omwegen en zonder rond de pot te draaien, maar ja jij wilt een vrouw-vriendelijke Islam om het op z'n Tharomesjt te zeggen


Maar la waloe daar trappen wij niet in,

ik bedoel no wonder dat de meeste Marrokkaanse jongens uit Marrokko trouwen omdat zij dit allemaal als vanzelfsprekend beschouwen maar jullei vinden het abnormaal wat ik zeg, maar ik herhaal het

ik zal hier blijven zeggen wat de Islam ons zegt


En ook nog, ik vraag niet om interessant te zijn, het is klaar en duidelijk, jij accepteert de Islam niet in z'n totaliteit, als jij jezelf een Moslima noemt, dan moet je dat Accepteren,

kon ik maar mondeling debatteren met jullie dan zouden jullie anders piepen

En verder nog Meiske Laysa zeg niet tegen me dat ik niet mag beledigen maar zeg het tegen  die draak van een Tamza soezier ( Rwaaz haha) (haar naam zegt genoeg)

En ik geef het toe inderdaad ik mag zo niet reageren als moslim but nobody's perfect







Haahaa haaa HA! Ware islam hahaha ... Wat ijl je met anders piepen en tharoemescht en islam in zijn totaliteit. Dat jij in dat verdorven hoofd van je DENKT dat je de "ware" islam hebt gevonden is jouw perceptie van een realiteit die zich wellicht enkel en alleen in jouw beleviniswereld bevindt.

1. je bent beperkt in je denken en 2. je bent hopeloos ...

Islam = de vrouwvriendelijkheid zelve ... er zijn ook (echte) mannen, voel je niet aangesproken ik heb het niet over jou als ik zeg echte man, die van vrouwen houden en geen haatgevoelens of wrok jegens hen hebben. Nu mag je je wel aangesproken voelen.

Freud had het een keer over penis-nijd, dat zal wel op jou kunnen slaan ...

De aarde zit boordevol hemel
en elke struik, hoe gewoon ook,
staat in lichterlaaie van God.
Maar enkel hij die het ziet
doet zijn schoenen uit.
De rest zit er omheen
en plukt bramen.


Bramenplukker :P .... jij jouw (beperkte) weg en ik mijn weg ...

Azul ...

Freud hahaha, ik heb er geen woorden voor


jij hebt veel praatjes Meiske maar door hier te reageren in deze website maak je geen indruk op me, ik moet je niet hebben,

en ik ben alles wat je wilt, geen probleem, noem me bramenplukker, noem me hoe je wilt, uiteindelijk zitten we dan toch hier gewoon te reageren op elkaar,

en ik wil nog zeggen er zijn genoeg vrouwen ook, echte vrouwen die een hoofddoek dragen, die lange kleden dragen, dochters van echte moslims, dus wat maak ik me druk nou?

En als ik de Ahadeeth citeer dan noem jij dat "wrok en haat"?


Jij begint over Freud en Penisnijd? jij baseert je op zaken van Iromien? ik baseer me op de Koran en de Ahadeeth


maar da's geen probleem, jij jouw "ruimdenkende" en ik mijn "beperkte" leven, safi?


ik wil me niet bemoeien met "jouw" leven maar ik zeg gewoon wat ik in de Ahadeeths lees











Jij denkt dat je veel inhoud bezit door alleen de hadith ga eerst de Koran lezen farizeeër ...

Kan niet eens de volgorde juist interpreteren en dat wil een wereldreligie gaan uitleggen ... Allah heeft humor ... en zwaar ook ...

Zoals jij denkt dat er "echte" vrouwen die in je straatje passen, zo denk ik ook dat er echte mannen zijn die in mijn straatje passen ...

We zullen zien, jaren later mocht je dochters krijgen hoe ver je het zal schoppen met die ideologie die jij handhaaft. Overtuigd zijn van je gelijk en als een blinde vastklampen aan iets zonder erbij na te denken zijn twee verschillende zaken ....

Onderscheid kunnen maken tussen deze twee dingen vereist weer hele andere competenties ...

Bramenplukkertje ...

Ariaz

Jij begint over Freud en Penisnijd? jij baseert je op zaken van Iromien? ik baseer me op de Koran en de Ahadeeth


Profeet Mohammed vzmh heeft gezegd "neem mijn soennah vast en klamp je er zo hard aan vast als je kunt"


"Elke vernieuweing is een toevoeging en elke toevoeging is een dwaling en elke dwaling is het vuur" aldus Mohammed vzmh


Laysa ik ben een Amazigh en ik ben ook een Moslim, en verder zul je niets zien want je kent me niet voor wat betreft mijn leven, je spreekt over de toekomst maar je weet nog niet of we gaan leven later,


en ik wil je nog zeggen: ik zal me heel hard vastklampen en op een beperkte en enggeestige manier, en ik zal overal waar ik kom zowel in het openbaar als niet-in het openbaar mijn mening geven en ja ik ben een bramenplukker, elhamdoelilah


en je zegt je zult zien hoe ver we het zullen schoppen?

Wat bedoel je dan met ver schoppen ? Wat si jouw definitie van ver schoppen? Ga naar je keuken eh boerin en leert iets bij van je moede reh tafoenasth


door mijn werk kom ik dagelijks in contact met zo'n meisjes als jij "zehma geleerd" maar stelt niks voor,




Laysa

Citaat van: Ariaz op 19/03/2005 om 10:46:34
Jij begint over Freud en Penisnijd? jij baseert je op zaken van Iromien? ik baseer me op de Koran en de Ahadeeth


Profeet Mohammed vzmh heeft gezegd "neem mijn soennah vast en klamp je er zo hard aan vast als je kunt"


"Elke vernieuweing is een toevoeging en elke toevoeging is een dwaling en elke dwaling is het vuur" aldus Mohammed vzmh


Laysa ik ben een Amazigh en ik ben ook een Moslim, en verder zul je niets zien want je kent me niet voor wat betreft mijn leven, je spreekt over de toekomst maar je weet nog niet of we gaan leven later,


en ik wil je nog zeggen: ik zal me heel hard vastklampen en op een beperkte en enggeestige manier, en ik zal overal waar ik kom zowel in het openbaar als niet-in het openbaar mijn mening geven en ja ik ben een bramenplukker, elhamdoelilah


en je zegt je zult zien hoe ver we het zullen schoppen?

Wat bedoel je dan met ver schoppen ? Wat si jouw definitie van ver schoppen? Ga naar je keuken eh boerin en leert iets bij van je moede reh tafoenasth


door mijn werk kom ik dagelijks in contact met zo'n meisjes als jij "zehma geleerd" maar stelt niks voor,





Jah tuurlijk: bladerbladieblah ... -> dit staat eigenlijk hierboven  ...

Ah ga je nu over tot schelden? Heel netjes van je hoor heel erg "hadieth-achtig" jongetje ... Ga maar lekker weer een of andere roddeltoppic openen over anderen zodat je je weer quasi superieur kan voelen in je zogenaamde geleerde "moslim-zijn" ... Farizeeer die denkt de hadieth, de Koran en Allah door en door te kennen.

Citaat van: Ariaz op 19/03/2005 om 10:46:34

Profeet Mohammed vzmh heeft gezegd "neem mijn soennah vast en klamp je er zo hard aan vast als je kunt"

Tsja en er staat ik weet niet hoeveel keer in de Koran: "..voor mensen die willen nadenken .." ".. voor mensen die willen begrijpen ..." Religie is als zand, hoe harder je het in je hand wil vastklampen en verstikken des te harder glipt het tussen je vingers weg ...

Hij die het zonder normale omgangsnormen voor elkaar kan krijgen zal het verder moeten doen met de holbewonersaanpak ...

Bramenplukkertje dat van mijn moeder daar zul je nog wel spijt van krijgen ;) ... Moeilijk he echte vrouwen aan kunnen, jij bent zo onzeker en bang dat je door vrouwen te onderdrukken die angst en radeloosheid wil maskeren. Diep van binnen ben je klein, heel erg klein en bang, het doorklinkt in je woordkeuze en je ideologie ... Mannen die vechten als hanen verdienen enkel kippen ...

Als ik een tafoenast ben dan ben jij de strontvlieg die om mijn uitwerpselen rondhangt, en nooit en te nimmer zal begrijpen waarom ...