Hoe ga je om met schoonouders die maar al te graag met je leven willen bemoeien?

Gestart door sjokran, 06/07/2004 om 17:14:12

Rwezna

Citaat van: Ariaz op 10/03/2005 om 19:29:04

als jij deze reacties dom vind ga dan bukken voor die meisjes die wel zo zijn want er zijn er meer dan genoeg eh Thamza soezir

geschikte partner zal wel jouw pasport vinden dat wel

Citeer

Ye kortzichtige opmerking

Tamza

Citaat van: Ariaz op 10/03/2005 om 19:29:04

weet jij wel wat eer is?

ik herhaal het "een vrouw hoort thuis te blijven, voor haar kinderen te zorgen, haar man te gehoorzamen, ze hoort haar man te volgen overal waar hij heen gaat,"

en niet vergeten de vrouw moet een hoofddoek dragen



als jij deze reacties dom vind ga dan bukken voor die meisjes die wel zo zijn want er zijn er meer dan genoeg eh Thamza soezir

geschikte partner zal wel jouw pasport vinden dat wel

Volgens mij denk je dat je Hamza uit Rissalla bent ofzo.

Wat heb je gerookt?

Het moge duidelijk zijn dat ik allerminst respect voor je heb. Je wordt zelfs uitgekotst door de mannen wat je waanideeën over vrouwen betreft. Tot zover je mannelijkheid.

Laysa

Citaat van: Ariaz op 10/03/2005 om 19:29:04
Citaat van: Tamza op 09/03/2005 om 23:34:53
Citaat van: Ariaz op 09/03/2005 om 23:25:25

Maar ik wil jouw man ook niet zijn want alleen al jouw naam, zegt genoeg over jou en kijk eens naar mijn naam (knipoogje)

je kent zat mannen maar je moet ze ook nog aan de haak slaan en door te kijken naar Bavianen zal het er niet op vooruitgaan, en je moet ze ook nog kunnen houdne eh Thamza soezier


als je zegt dat ik je niet raak waarom begin je dan persoonlijk te doen?

Ok, je hebt gelijk. Je hebt me veel pijn in mijn hartje gedaan. Maar ja.

Ja, ik zie je nick. Je doet je nick alleen geen eer aan, helaas.

Waarom zou ik elke man die een echte man is aan de haak moeten slaan? Maak je geen zorgen om mijn liefdesleven, dat komt wel goed mejong. Ik ben niet op zoek naar een geschikte partner, geschikte partner zal mij wel vinden. Het Lot weet je.

Persoonlijk worden? Ik mag je toch wel dom vinden. Die conclusie kwam gewoon voort uit een waarneming die ik heb gedaan. Niet meteen op je pikkie getrapt voelen, manneke. Ipv hier te gaan kniezen, kun je ook het tegendeel proberen te bewijzen door eens een slimme reactie te plaatsen.

weet jij wel wat eer is?

ik herhaal het "een vrouw hoort thuis te blijven, voor haar kinderen te zorgen, haar man te gehoorzamen, ze hoort haar man te volgen overal waar hij heen gaat,"

en niet vergeten de vrouw moet een hoofddoek dragen



als jij deze reacties dom vind ga dan bukken voor die meisjes die wel zo zijn want er zijn er meer dan genoeg eh Thamza soezir

geschikte partner zal wel jouw pasport vinden dat wel

Ik vind je zeer onbeschoft ... in de godsdienst is GEEN dwang .....

Beperktheid is eerder een deugd lijkt het, dan een handicap ...

Ariaz

Citaat van: Laysa op 11/03/2005 om 12:29:40
Citaat van: Ariaz op 10/03/2005 om 19:29:04
Citaat van: Tamza op 09/03/2005 om 23:34:53
Citaat van: Ariaz op 09/03/2005 om 23:25:25

Maar ik wil jouw man ook niet zijn want alleen al jouw naam, zegt genoeg over jou en kijk eens naar mijn naam (knipoogje)

je kent zat mannen maar je moet ze ook nog aan de haak slaan en door te kijken naar Bavianen zal het er niet op vooruitgaan, en je moet ze ook nog kunnen houdne eh Thamza soezier


als je zegt dat ik je niet raak waarom begin je dan persoonlijk te doen?

Ok, je hebt gelijk. Je hebt me veel pijn in mijn hartje gedaan. Maar ja.

Ja, ik zie je nick. Je doet je nick alleen geen eer aan, helaas.

Waarom zou ik elke man die een echte man is aan de haak moeten slaan? Maak je geen zorgen om mijn liefdesleven, dat komt wel goed mejong. Ik ben niet op zoek naar een geschikte partner, geschikte partner zal mij wel vinden. Het Lot weet je.

Persoonlijk worden? Ik mag je toch wel dom vinden. Die conclusie kwam gewoon voort uit een waarneming die ik heb gedaan. Niet meteen op je pikkie getrapt voelen, manneke. Ipv hier te gaan kniezen, kun je ook het tegendeel proberen te bewijzen door eens een slimme reactie te plaatsen.

weet jij wel wat eer is?

ik herhaal het "een vrouw hoort thuis te blijven, voor haar kinderen te zorgen, haar man te gehoorzamen, ze hoort haar man te volgen overal waar hij heen gaat,"

en niet vergeten de vrouw moet een hoofddoek dragen



als jij deze reacties dom vind ga dan bukken voor die meisjes die wel zo zijn want er zijn er meer dan genoeg eh Thamza soezir

geschikte partner zal wel jouw pasport vinden dat wel




Ik vind je zeer onbeschoft ... in de godsdienst is GEEN dwang .....

Beperktheid is eerder een deugd lijkt het, dan een handicap ...

ik denk dat je een reactie van me over het hoofd hebt gezien
idd in de Islam is geen dwang, maar je begrijpt het verkeerd,
het is voor een ongelovige niet verplicht om zich te bekeren, maar voor een moslim is het VERPLICHT om de Sopennah van Mohammed vzmh te volgen, vanaf dat je de Islam kiest als jouw godsdienst dan moet je dat ook bewijzen,


luister meiske,

Als je jezelf een moslima noemt dan moet je toch de SAHEEH Ahadeeth accepteren van Boechari oe Moeslim die gelijkwaardig worden beschouw als de Koran, wel wat heb ik gedaan, ik heb al de Ahadeeth van Boechari oe moeslim uit het hoofd geleerd, en deze Ahadeeth zijn allemaal "niet gefabriceerd", er zijn Ahadeeth die wel gefabriceerd zijn maar die zijn nooit in mijn handen terechtgekomen, ik spreek enkel over de die dat ik gelezen heb in de Soenaan van Boechari oe Moeslim,


En het is ook verboden dat men zich enkel op de Koran baseert want men moet zich ook op de Soennah van Mohammed vzmh baseren, (de Sjieten daarentegen baszeren zich enkel op de Quran)


Tjonge tjonge, Profeet Mohammed vzmh heeft het zelf gezegd dat we zijn Soennah moesten volgen, en waar kan je zijn Soennah vinden toch in de Ahadeeth van Boechari oe Moeslim, deze Ahadeeth worden gelijkgesteld aan de Koran wist je dat dan niet?


Verder wil ik je zeggen dat wij Soennitisch Moeslims ons zowel op de Koran als de Soennah moeten baseren het een kan niet zonder het ander, en dat zeg ik niet, dit staat ook in Soennah van Profeet Mohammed vzmh


Verder nog wil ik je de titel geven van deze Boek


"Tradities van de Profeet Mohammed" letterlijk vertaald uit de Hadeeth Boechari oe Moeslim waarvan de hele Islamitische Wereld eensgezind is "deze Ahadeeth ziin cannoniek" je hoeft zelfs de vraag niet te stellen of deze Daeef zijn of gefabriceerd of mawdooh,

want als men al gaat twijfelen aan de Hadeeth Boechari oe Moeslim dan weet ik het ook niet meer,



Ariaz

Citaat van: Tamza op 10/03/2005 om 23:39:36
Citaat van: Ariaz op 10/03/2005 om 19:29:04

weet jij wel wat eer is?

ik herhaal het "een vrouw hoort thuis te blijven, voor haar kinderen te zorgen, haar man te gehoorzamen, ze hoort haar man te volgen overal waar hij heen gaat,"

en niet vergeten de vrouw moet een hoofddoek dragen



als jij deze reacties dom vind ga dan bukken voor die meisjes die wel zo zijn want er zijn er meer dan genoeg eh Thamza soezir

geschikte partner zal wel jouw pasport vinden dat wel

Volgens mij denk je dat je Hamza uit Rissalla bent ofzo.

Wat heb je gerookt?

Het moge duidelijk zijn dat ik allerminst respect voor je heb. Je wordt zelfs uitgekotst door de mannen wat je waanideeën over vrouwen betreft. Tot zover je mannelijkheid.


ik hoef jouw respect niet te hebben, omgekeerd heb ik totaal geen respect voor jou, jouw naam zegt genoeg


blijkbaar zit het roken in jouw hoofd, dus ik zou er niet verschieten dat jij een of andere sigaretten-rokende internetverslaafde bent,

ik  herhaal het" de Vrouw moert thuisblijven, de vrouw MOET haar man gehoorzamen, de vrouw mag niet werken, de vrouw moet haar schoonmoeder respecteren,


de vrouw mag niet tegenspreken,

de vrouw moet ruime kleren dragen, de vrouw moet een hoofddoek dragen dit is Islam als jullie dit niet accepteren dan heb ik m'n twijfels,


Geef mij een Koran-vers waarop staat dat de vrouw geen hoofddoek hoeft te dragen?

Tamza

Citaat van: Ariaz op 14/03/2005 om 22:40:44
ik hoef jouw respect niet te hebben, omgekeerd heb ik totaal geen respect voor jou, jouw naam zegt genoeg


blijkbaar zit het roken in jouw hoofd, dus ik zou er niet verschieten dat jij een of andere sigaretten-rokende internetverslaafde bent,

ik  herhaal het" de Vrouw moert thuisblijven, de vrouw MOET haar man gehoorzamen, de vrouw mag niet werken, de vrouw moet haar schoonmoeder respecteren,


de vrouw mag niet tegenspreken,

de vrouw moet ruime kleren dragen, de vrouw moet een hoofddoek dragen dit is Islam als jullie dit niet accepteren dan heb ik m'n twijfels,


Geef mij een Koran-vers waarop staat dat de vrouw geen hoofddoek hoeft te dragen?


Zeg aqzin, heb je dit bord niet goed gezien?



Verboden voor honden als jij om hun behoefte op dit forum te doen. Ruim je izzan op en scheer je weg, dier.

Laysa

Citaat van: Ariaz op 14/03/2005 om 22:34:58
Citaat van: Laysa op 11/03/2005 om 12:29:40
Citaat van: Ariaz op 10/03/2005 om 19:29:04
Citaat van: Tamza op 09/03/2005 om 23:34:53
Citaat van: Ariaz op 09/03/2005 om 23:25:25

Maar ik wil jouw man ook niet zijn want alleen al jouw naam, zegt genoeg over jou en kijk eens naar mijn naam (knipoogje)

je kent zat mannen maar je moet ze ook nog aan de haak slaan en door te kijken naar Bavianen zal het er niet op vooruitgaan, en je moet ze ook nog kunnen houdne eh Thamza soezier


als je zegt dat ik je niet raak waarom begin je dan persoonlijk te doen?

Ok, je hebt gelijk. Je hebt me veel pijn in mijn hartje gedaan. Maar ja.

Ja, ik zie je nick. Je doet je nick alleen geen eer aan, helaas.

Waarom zou ik elke man die een echte man is aan de haak moeten slaan? Maak je geen zorgen om mijn liefdesleven, dat komt wel goed mejong. Ik ben niet op zoek naar een geschikte partner, geschikte partner zal mij wel vinden. Het Lot weet je.

Persoonlijk worden? Ik mag je toch wel dom vinden. Die conclusie kwam gewoon voort uit een waarneming die ik heb gedaan. Niet meteen op je pikkie getrapt voelen, manneke. Ipv hier te gaan kniezen, kun je ook het tegendeel proberen te bewijzen door eens een slimme reactie te plaatsen.

weet jij wel wat eer is?

ik herhaal het "een vrouw hoort thuis te blijven, voor haar kinderen te zorgen, haar man te gehoorzamen, ze hoort haar man te volgen overal waar hij heen gaat,"

en niet vergeten de vrouw moet een hoofddoek dragen



als jij deze reacties dom vind ga dan bukken voor die meisjes die wel zo zijn want er zijn er meer dan genoeg eh Thamza soezir

geschikte partner zal wel jouw pasport vinden dat wel




Ik vind je zeer onbeschoft ... in de godsdienst is GEEN dwang .....

Beperktheid is eerder een deugd lijkt het, dan een handicap ...

ik denk dat je een reactie van me over het hoofd hebt gezien
idd in de Islam is geen dwang, maar je begrijpt het verkeerd,
het is voor een ongelovige niet verplicht om zich te bekeren, maar voor een moslim is het VERPLICHT om de Sopennah van Mohammed vzmh te volgen, vanaf dat je de Islam kiest als jouw godsdienst dan moet je dat ook bewijzen,


luister meiske,

Als je jezelf een moslima noemt dan moet je toch de SAHEEH Ahadeeth accepteren van Boechari oe Moeslim die gelijkwaardig worden beschouw als de Koran, wel wat heb ik gedaan, ik heb al de Ahadeeth van Boechari oe moeslim uit het hoofd geleerd, en deze Ahadeeth zijn allemaal "niet gefabriceerd", er zijn Ahadeeth die wel gefabriceerd zijn maar die zijn nooit in mijn handen terechtgekomen, ik spreek enkel over de die dat ik gelezen heb in de Soenaan van Boechari oe Moeslim,


En het is ook verboden dat men zich enkel op de Koran baseert want men moet zich ook op de Soennah van Mohammed vzmh baseren, (de Sjieten daarentegen baszeren zich enkel op de Quran)


Tjonge tjonge, Profeet Mohammed vzmh heeft het zelf gezegd dat we zijn Soennah moesten volgen, en waar kan je zijn Soennah vinden toch in de Ahadeeth van Boechari oe Moeslim, deze Ahadeeth worden gelijkgesteld aan de Koran wist je dat dan niet?


Verder wil ik je zeggen dat wij Soennitisch Moeslims ons zowel op de Koran als de Soennah moeten baseren het een kan niet zonder het ander, en dat zeg ik niet, dit staat ook in Soennah van Profeet Mohammed vzmh


Verder nog wil ik je de titel geven van deze Boek


"Tradities van de Profeet Mohammed" letterlijk vertaald uit de Hadeeth Boechari oe Moeslim waarvan de hele Islamitische Wereld eensgezind is "deze Ahadeeth ziin cannoniek" je hoeft zelfs de vraag niet te stellen of deze Daeef zijn of gefabriceerd of mawdooh,

want als men al gaat twijfelen aan de Hadeeth Boechari oe Moeslim dan weet ik het ook niet meer,




Laatste keer -> noem me geen MEISKE ik ben je zus niet ok ... jij beperkte geest in lala land der geesten de rest ga ik niet eens doorlezen zo onbenullig is het ...

Moge Allah je leiden naar een plek waar je wel zal kunnen nadenken en begrijpen inplaats van die onbeperkte muur van tegenstrijdigheden ...

Wah ja wah meneertje leest 1 boek van Buchari en safi hij pretendeert alles van de islam te snappen ...


Get a reality check ... naar gelang de beker is de inhoud, hoe kleiner de beker hoe minder inhoud zij kan bezitten ...

Ariaz

Reageer inhoudellijk in plaats van m'n reacties te vermijden

je accepteert mijn reacties niet omdat ze onvriendelijk zijn jegens jouw persoonlijke situatie


masja jullei zullen wel tegen de lamp lopen

Ariaz

Hey Tamza, je bent dus wel degelijk een internetverslaafde, jouw beste vriendje is jouw computer neem ik aan; je hebt blijkbaar zoveel tijd om een foto op te zoeken, alé ik wens je veel plezier met jouw vriendje Meneer Computer

Tamza

Citaat van: Ariaz op 15/03/2005 om 19:15:16
Hey Tamza, je bent dus wel degelijk een internetverslaafde, jouw beste vriendje is jouw computer neem ik aan; je hebt blijkbaar zoveel tijd om een foto op te zoeken, alé ik wens je veel plezier met jouw vriendje Meneer Computer

Je doet teveel aannames, kippetje.

En kijk eens wat ik binnen 10 seconden heb gevonden voor je:


AdamX

en  ze leefden lang en gelukkig samen......

HIER EINDIGT HET VERHAAL

Laysa

Citaat van: Ariaz op 15/03/2005 om 19:13:38
Reageer inhoudellijk in plaats van m'n reacties te vermijden

je accepteert mijn reacties niet omdat ze onvriendelijk zijn jegens jouw persoonlijke situatie


masja jullei zullen wel tegen de lamp lopen

Inhoudelijk? Wat is dan inhoudelijk? Ik zie een paar letters door elkaar staan maar of het iets concreets bevat ????

Vat dit niet persoonlijk op-> zo interessant ben je niet dat ik mijn persoonlijke situatie ga reflecteren op de onzin die je uitkraamt.

Nogmaals hou die aannames voor je en laat het ongeziene over aan Allah ..

Jij die zichzelf moslim noemt hou op met het beledigen van mensen het staat je niet.

Citaat van: Tamza op 15/03/2005 om 21:55:31

Je doet teveel aannames, kippetje.

En kijk eens wat ik binnen 10 seconden heb gevonden voor je:



Wahahaha :) ...

Temsamane1976

Citaat van: sjokran op 06/07/2004 om 17:14:12
Hallo!

Ik ben een marokkaanse meid en ben nu ongeveer 4 jaar getrouwd.
Vanaf dat we getrouwd zijn hebben mijn man en ik problemen over  waar we op vakantie gaan, geld, hoe ik met mijn om moet gaan en allerlei andere dingen. In principe zouden mijn man en ik hier wel uit kunnen komen,  alleen er is één probleem. De problemen komen vanuit mijn schoonfamilie en dan eigenlijk met name mijn schoonmoeder. Zonder dat ik het wil probeert zij mijn man te beïnvloeden.
Ze heeft al een keer geroepen dat ze mij niet als haar schoondochter accepteert.,Ik weet het allemaal niet meer. Hoe ga je hiermee om? .
Wie weet hier raad mee?? Het begint langzamerhand mijn huwelijk kapot te maken.


Eerst proberen er wat van te maken, en dit zo objectief mogelijk.

Mocht het, ondanks dat je echt je best hebt gedaan, niet lukken een normale relatie met haar op te bouwen. Negeer haar dan gewoon. (En manlief gewoon vrijlaten in zijn omgang met zijn moeder.)

Rwezna

Citaat van: AdamX op 16/03/2005 om 00:16:28
en  ze leefden lang en gelukkig samen......

HIER EINDIGT HET VERHAAL

Toevoeging:

Na een lang en gelukkig leven te hebben geleefd, gingen Ariaz en Tamza heen.
Eenmaal aangekomen in het hiernamaals werd Tamza in de hel gesmeten, die grotendeels uit vrouwen bestaat. Ariaz werd voorzien van witte vleugels, een goud ringetje boven zijn hoofd en rees naar de hemel.

Ariaz

Citaat van: Tamza op 15/03/2005 om 21:55:31
Citaat van: Ariaz op 15/03/2005 om 19:15:16
Hey Tamza, je bent dus wel degelijk een internetverslaafde, jouw beste vriendje is jouw computer neem ik aan; je hebt blijkbaar zoveel tijd om een foto op te zoeken, alé ik wens je veel plezier met jouw vriendje Meneer Computer

Je doet teveel aannames, kippetje.

En kijk eens wat ik binnen 10 seconden heb gevonden voor je:



jouw vriendje is jouw computerke, dus veel plezier ermee, je bent zo'n soort meisjes dat uurenlang achter de scherm zitten,  kan niet anders,