Amazightimes regressief bezig.

Gestart door Botermes, 01/10/2019 om 02:14:36

Botermes

Azul,


Nou weet ik dat de mensen die voor Amazightimes schrijven niet echt professionals zijn, maar wat een stelletje clowns die daar de laatste tijd bezig zijn, zeg. Het laatste artikel wordt gewijd aan een bijna 100 jaar oude visie uit een boek van C. Coon die een soort rassentheorie had ontwikkeld. Wat hebben hedendaagse Imazighen (vooral wij Riffijnen) in hemelsnaam aan dat soort troep?


Het is zo bizar dat het er bijna op lijkt dat iemand dat opzettelijk doet. Koren op de molen voor de amazigh-haters. Toch denk ik dat een idioot als Ali Lahrouchi het echt allemaal meent. Die vent dient een verbod krijgen nog te schrijven voor de site. It’s rubbish, wat die vent daar allemaal neertikt. In 1 van zijn laatste columns vind hij het ook nodig een foto van zichzelf te plaatsen alsof hij er naar solliciteert de dubbelganger van Said Fihala te worden. Geef hem een emmer en het feest is compleet.

Amazightimes had goede schrijvers, zoals Adra Ghedu maar daar zie je de laatste tijd weing van.



Dit kan zo niet langer. Je kunt toch niet iemand laten schrijven die voor doorbraak het verkeerde lidwoord plaatst. ‘Het doorbraak’ schreef hij in een kopstuk nog wel. Daar wordt je toch keihard voor uitgelachen. Ik heb geen hoge dunk van mezelf wat betreft het schrijven en voel me zelf voor eeuwig verstoken in een MAVO-niveau. Mijn zinsopbouw en leestekens laten vaak te wensen over. Daar ben ik me wel bewust van. Being a fool and not knowing is way worse. Daarom voel ik me zeker niet bekwaam ergens voor te mogen schrijven. Ik schrijf hier als forumlid/dorpsgek/kluizenaar omdat ik daar minder verantwoordelijkheid voor hoef te dragen omdat het laatste wat ik wil doen, het voor schut zetten van Imazighen is, met dat soort geklungel.


Het kan gewoon zo niet langer dat Amazightimes zich laat vertegenwoordigen door dat soort lieden. Er zijn zoveel Riffijnen die dat tig keer beter kunnen maar daar zie je weinig van en dat is zo jammer omdat dat weer eens bewijst dat Imazighen collectief falen en alleen maar in dienst van andere culturen kunnen bloeien en dat is een pijnlijke constatering.

Ik wil godverdomme kwaliteit zien, ja!