De Vlamingen, een echte mannevolk dat weerstand bood aan de Fransen,

Gestart door Ifri, 06/05/2014 om 23:29:48

Ifri

Azuuuul


Ik heb echt bewondering voor de Vlamingen: De Vlamingen hebben leterlijk en figuurlijk gevochten voor hun cultuur, taal en hun ras

Zij hebben alles, zenders in eigen taal, straatplakkaten in eigen taal, zij hebben één van de beste economieen in de wereld, zij hebben universiteiten en hogescholen in het Vlaams,

De Vlamingen, hebben in de Guldensporenslag, een overmachtige en sterkere leger verslagen, dit verklaart dat Vlamingen, hun autonomie, hun taal, hun identiteit hebben doen gelden door middel van geweld, en hebben een extreem pijnlijke slag toegebracht aan de Fransen, en het zit nog steeds vers in het geheugen van de Fransen, dat zij niet meer nog durfden Vlaanderen in te lijven en te verfransen,


Wanneer je in Vlaanderen rondrijdt dan merk je nog steeds op dat er zeer vaak overal de kleur "geel en zwart" wordt gebruikt voor praktisch alles, logo's, bakkerijen, winkeltjes, symbolen, zelfs bestelwagens van firma's, overal zie je de Vlaamse Leeuw, de vlag waarop de Vlaamse Leeuw staat,

Ik heb me verdiept in de geschiedenis van de Vlamingen, en je ziet dat Vlamingen eigenlijk alles wat ze nodig hebben "zelf gepakt hebben met hun eigen handen"


Vlaanderen is een zeer machtige land, Vlamingen hebben alles, ze hebben hun land goed ontwikkeld, en wij Riffijnen dienen een voorbeeld te nemen aan de Vlamingen...