African hunger 4 Semitic identity

Gestart door buɛluz, 04/12/2013 om 23:55:47

buɛluz

#30
Citaat van: VuThGhMaS op 25/12/2013 om 16:12:47
Dus onverenigbaar ?

Dus ben jij nu bezig om Senor Canardo 2 verschillende identiteiten toe te kennen: een Latijnse identiteit en een Spaanse identiteit.


Citaat van: VuThGhMaS op 25/12/2013 om 16:12:47
Waarom hecht je dan zoveel waarde aan die foto ? 

Wat zegt jou dat Senor Canardo veel waarde hecht aan deze foto? Want dit is een aanname van jou, die niet per se gebaseerd hoeft te zijn op de realiteit.


Citaat van: VuThGhMaS op 25/12/2013 om 16:12:47
Niet helemaal niets.

Dus als de Engelse taal die je spreekt helemaal geen invloed heeft op jouw identiteitsvorming, waarom zou dat anders moeten zijn bij de Spaanstaligheid van Senor Canardo?


Citaat van: VuThGhMaS op 25/12/2013 om 16:12:47
Dat jij als Nederlandse Marokkaan de Spaanse taal leert is geen random choice. Of wil je nu al helemaal niet toegeven dat je op z'n minste de 'interesse' hebt/had voor die taal.

Senor Canardo geeft nogmaals toe dat er geen speciale reden is geweest bij de keuze om Spaanse taal te gebruiken. Voor hetzelfde geldt was de keuze gevallen op de Franse of Duitse taal.


Citaat van: VuThGhMaS op 25/12/2013 om 16:12:47
Hij is jou uithangbord dus verwacht dat je iets meer over hem weet dan ik...

Dat is jouw verwachting ja, maar Senor Canardo weet precies evenveel over hem als jij.

Botermes

#31
Citaat van: Señor Canardo el Herético op 25/12/2013 om 17:06:33
Dus ben jij nu bezig om Senor Canardo 2 verschillende identiteiten toe te kennen: een Latijnse identiteit en een Spaanse identiteit.
Wist jij niet dat je onder de Latijnse identiteit veel naties kan scharen, ook een zekere Spaanse ?..

Citeer
Wat zegt jou dat Senor Canardo veel waarde hecht aan deze foto? Want dit is een aanname van jou, die niet per se gebaseerd hoeft te zijn op de realiteit.
Nee, Die foto staat er al jaren zomaar voor joker. Het had net zo goed een afbeelding Donald duck kunnen zijn alleen ben je te lui om die te veranderen. Rest er mij nog één ding wat ik dan niet begrijp : hoe je ten eerste met die foto van die kale vent aankwam zetten. Was hij niet die persoon die Canardo moest voorstellen ? Dat kan nooit jouw bedoeling zijn geweest !

Citeer
Dus als de Engelse taal die je spreekt helemaal geen invloed heeft op jouw identiteitsvorming, waarom zou dat anders moeten zijn bij de Spaanstaligheid van Senor Canardo?
Jij bent niet in de Spaanse taal opgevoed. Het Engels heeft wel een rol gespeeld in jouw opvoeding.

Citeer
Senor Canardo geeft nogmaals toe dat er geen speciale reden is geweest bij de keuze om Spaanse taal te gebruiken. Voor hetzelfde geldt was de keuze gevallen op de Franse of Duitse taal.
Hoe ging dat dan precies in zijn werk, heb je stokje getrokken ? Kop of munt gespeeld ?

Citeer
Dat is jouw verwachting ja, maar Senor Canardo weet precies evenveel over hem als jij.
Een goede journalist doet er toch alles aan om zijn bron geheim te houden ?

buɛluz

#32
Citaat van: VuThGhMaS op 25/12/2013 om 19:57:07
Een goede journalist doet er toch alles aan om zijn bron geheim te houden ?

Voor een goede journalist is google's zoekmachine diens beste vriend. De volgende keer zou een google image search voldoende moeten zijn voor jou. De persoon afgebeeld op de avatar van Senor Canardo is van een Duitser, die luistert naar de naam Max Klaus Pankow.


Botermes

#33
Donder op man, dacht je dat google zoekmachine uitgerust is met artificial intelligence die gezichtsstructuren calculeert en met een database daar matches mee probeert te vinden ? uit foto's nog wel, die natuurlijk nooit vanuit  100% orthografisch invalshoek zijn genomen.

Gaaa weg man, zulke bestaan nog niet. Maar stel dat hij geen Spanjaard is, dan probeer jij nog steeds een Spanjaard te zijn door jezelf steevast señor te noemen. Of misschien beter gezegd : graag die rol speelt in de virtuele wereld waar je iemand kan zijn die je altijd al wilde zijn..

buɛluz

#34
Citaat van: VuThGhMaS op 31/12/2013 om 01:31:12
Donder op man, dacht je dat google zoekmachine uitgerust is met artificial intelligence die gezichtsstructuren calculeert en met een database daar matches mee probeert te vinden ? uit foto's nog wel, die natuurlijk nooit vanuit  100% orthografisch invalshoek zijn genomen.

Dat jij nog niet op de hoogte was wat je met google zoekmachine allemaal te weten kunt komen is natuurlijk tot daar aan toe, maar dat je nu, nadat Senor Canardo jou heeft gewezen hoe jij met met een image search te weten had kunnen komen wie die "kale vent" was, de Ongelovige Thomas wilt blijven uithangen, laat alleen maar zien hoe beperkt jij jouw voorstellingsvermogen wilt houden.


Citaat van: VuThGhMaS op 31/12/2013 om 01:31:12
Gaaa weg man, zulke bestaan nog niet. Maar stel dat hij geen Spanjaard is, dan probeer jij nog steeds een Spanjaard te zijn door jezelf steevast señor te noemen. Of misschien beter gezegd : graag die rol speelt in de virtuele wereld waar je iemand kan zijn die je altijd al wilde zijn..

Jouw interpretatie dat Senor Canardo een Spaanse identiteit heeft, brokkelt steeds verder af. Immers er is nu aangetoond dat de naam "Canardo" evengoed Frans kan zijn en dat de afgebeelde persoon in de avatar een Duitser is. Wat er overblijft is de aanhef die in het Spaans is beschreven. Maar hierover kan Senor Canardo jou de volgende vraag stellen:

Moet je per se een Spanjaard zijn om de aanhef van "señor" te mogen gebruiken?


Botermes

#35
Citaat van: Señor Canardo el Herético op 31/12/2013 om 12:58:02
Jouw interpretatie dat Senor Canardo een Spaanse identiteit heeft, brokkelt steeds verder af. Immers er is nu aangetoond dat de naam "Canardo" evengoed Frans kan zijn en dat de afgebeelde persoon in de avatar een Duitser is. Wat er overblijft is de aanhef die in het Spaans is beschreven.
En de ketter er achter, waarom moet die zo nodig in het Spaans ? Dat was natuurlijk ook random. Je moet ook niet denken dat je een artiestennaam van een Franse rapper kan gebruiken als excuus. Omar Montana bewijst zeker ook dat Montana geen Spaanstalige naam is.
CiteerMaar hierover kan Senor Canardo jou de volgende vraag stellen:
Moet je per se een Spanjaard zijn om de aanhef van "señor" te mogen gebruiken?
Je doet niets anders, dat is nou het gekke. Jongen, wanneer ga je nou eens je eigen taal gebruiken ? Een taal is net een 'piece of machinery' die als je die niet of nauwelijks gebruikt, gaat die vastzitten en roesten.

Ik leer geen andere talen, weet je waarom ? Ik wil de nieuwe structuren die daarbij in je hersenen onstaan, gewoon niet hebben. Ik wil juist dat die van Tamazight sterker wordt. Dan kun je wel zeggen dat ik een junkie ben die jwanath rookt en zijn hersenen wel ergere dingen aandoet maar ik hoef die teringstructuren van de Franse of Spaanse, Arabische taal niet in mijn kop, no matter what their benfits are. Zo blijf ik puur.

3ich

Citaat van: buɛluz op 16/12/2013 om 16:27:58
In deze topic staat centraal the African hunger 4 Semitic identity. maw. donkere afrikanen die een Hebreeuwse afkomst


Het zijn ook donker getinte mensen de echte kinderen van Israël.

Ze zijn alleen 2e rangsburgers in Israël.