Over hoofddoekjes en rattenkop

Gestart door buɛluz, 21/10/2013 om 21:19:30

Botermes

#15
Citaat van: 3ich op 26/10/2013 om 11:07:51

She kicks ass, and you lick her ass!

Kontenlikker
Dus je zoekt nou ruzie ? Well then there..
Citeer
Ps: Ben niet onder de indruk van haar schrijven, noch die onderwerpen die ze aanhaalt. Ze zet alleen haar achtergrond te kijk. Ik voel me dan ook niet door haar vertegenwoordigt of iets in die trance. En zij voldoet aan de verwachtingen van deze maatschappij en de redactie waar zij werkt. Want laten we eerlijk wezen dit land smult toch van "meissies" als haar?
Jouw mening over haar interesseert mij niet eens, die mag je sowieso hebben. Ik kan er alleen niet tegen dat zowel jij als die aap van een chatt, I'll get later to that punk, dat jullie dus zo erg veel problemen blijken te hebben met mijn mening.
Citeer
Pps: De reden waarom ik niet onder de indruk ben is omdat zij vele voorgangers heeft. Die precies hetzelfde hebben gedaan als zij nu ook doet:
http://www.amazigh.nl/awar/index.php?topic=13201.0

Ze voldoet aan de verwachtingen van de maatschappij en de redactie waar zij werkt. Want laten we het is om draaien: stel dat zij een praktiserende moslima geweest zou zijn en zij pro-islamitische collumns schreef, zou zij dan ook een podium krijgen bij een landelijke krant? Denk het niet!
Dus zij verraad haar ouders in principe en haar opvoeding. En verkoopt haar ziel aan de duivel.

Ik voel me niet door haar vertegenwoordigd, niet als Amazigh zijn, noch als moslim, noch als Marokkaan zijnde.

En de titel die zij hier voor heeft gekozen klopt van geen kanten. Want stel dat Allah van haar zou houden dan zou die er voor zorgen dat ze dichterbij hem zal komen. Je neemt niet van iemand of iets afscheid als je van datgene houd.

Desondanks neem ik haar en diegene die haar voor waren niks kwalijk. De tijd zal de waarheid onthullen. Elke mens zal de dood proeven. En elke ziel zal berecht worden op datgene wat zij/hij gedaan heeft.
Blijf uit mijn buurt.

Botermes

#16
Citaat van: Wicked One op 26/10/2013 om 14:38:07
Nee, laat me je een paar dingen verduidelijken. Van kinds af aan heb ik al een hekel aan meelopers. Je kent ze wel, het soort mensen dat van een veilige afstand joelend en (achteraf) een 'mij valt niets te verwijten blik' zich vermaken aan de manier waarop een of andere pestkop zijn slachtoffer kleineert. Leedvermaak is vermaak voor mensen met een gebrek, ze genieten omdat niet zij, maar een andere gebrekkige op zijn bek wordt getimmerd. Ik voel me geroepen de zwakkere te beschermen, totdat de zwakkere zelf een (meestal) zwakker persoon begint te kleineren.
Dat zal allemaal wel chatt maar ik heb slechts mijn symphatie voor iemand betuigd. Dat moet op zijn minst zeker wel kunnen.
CiteerJij bent de meeloper die er van genoot hoe Tamza 'ass kickte'. Geef toe, je vond het prachtig hoe zij op haar manier afrekende met zwakkere slachtoffers, je stak geen hand uit, want de pestkop negeerde je en je was geen onderwerp van spot.
Well any thing specific of is dit weer iets wat je ter plekke verzint ? Bewijs dat maar eens nu je er over begonnen bent.
CiteerHet is niet alleen de persoon Tamza. Het zijn eerder de onderwerpen waar ze mee aankomt: islam, seks, hoofddoeken, joodse vriendjes die traantjes laten wanneer ze chanouka-liedjes horen etc. Ik bedoel dat de kwijl van het artikel af druipt: kijk mij, de feministische ex-moslima die af en toe alcohol drinkt en zelfs geil wordt wanneer ze een FUCKING smoothie nuttigt met haar (denkbeeldige)ongetrouwde nicht. Het ontbreekt hier aan ruggegraat, maar haar schrijfstijl kan me ook niet bekoren, ze is een soort van vrouwelijke variant op Ahmed Marcouch. Ik heb persoonlijk niets tegen de beste man, maar waarom kan niemand hem aan het verstand brengen dat hij GODVERDOMME niets te zoeken heeft in de Tweede Kamer! Lees zijn voorstellen in de regering na,
Jouw mening wtb mag je ook hebben. Dat had je ook eerder kenbaar kunnen maken maar hypocriet als je bent wilde je zelf eerst iemand na trappen om dan later schaamteloos terug te komen met dat schijnheilige verhaaltje, vervolgens nogmaals natrappen. Vals en corrupted.. You are an abuser.
CiteerWaarom doe jij mij na, meeloper? Ik begon met modificaties aan mijn nick en hier en daar vreemde talen te spuien.
Ik was al eerder lid dan jij en ik kan je verzekeren dat mijn inspiratie's zeker niet bij jou vandaan komen. Elk weldenkend lid weet dat.
CiteerMoslims denken andermans leven te mogen inrichten met de meest onmogelijke geboden en verboden, ik ageer daartegen zoals je hebt kunnen lezen.
Ik denk dat jij eerder voor de makelijke manier kiest om daar mee om te gaan.
CiteerChapeau uit jouw mond klinkt als een zwerver die het plotseling over trackers op de DOW JONES heeft.
Wat maakt het uit hoe dat woord uit jouw mond klinkt ? You look like a crook anyway... Je schijnt het heel hoog in je bol hebben met dat Frans van je..Nou, jij kunt ook overdrijven
CiteerIk daag mensen uit om een eigen mening te koesteren.
Jij probeert een mening juist de kop in te drukken.
CiteerDat is jouw indruk, ik zie mezelf als een voorbeeld van redelijkheid:-)
Mensen aanvallen voor hun mening dat is redelijk..
CiteerNo you didn't, moron. Als ik ergens geschopt word zoek ik een andere plek om te spelen.   Geef me een voorbeeld.
Als jij, fair enough, mij een voorbeeld geeft van wat ik jou eerder vroeg.
CiteerHet is 'een meisje nog wel' literair wonder.
Ik weet dat in zinsontleding de zinsdelen verwisselbaar zijn en het in dit geval technisch ook correct is. Dat vind ik wel genoeg en verder hoef ik geen indruk op jou of wie dan ook te maken. You got that ?
CiteerAls ik haar had willen lokken (gniffel) of kleineren was ik wel onder haar artikel in de volkskrant gaan schrijven. Ik heb geen behoefte aan Tamza, zij evenmin aan mij, denk ik...
Blijf alsjeblieft ook uit mijn buurt.

Botermes

#17
Citaat van: Wicked One op 26/10/2013 om 14:38:07Het is 'een meisje nog wel' literair wonder.
Aan dit soort petty streken deed Tamza niet mee. Zij vond dat iemand aanvallen op zijn taalvaardigheden een teken van zwakte is dat druipt van de lafheid en niets meer dan een cowardice distraction is voor de dingen die er echt toe doen.  Iets wat elk weldenkende mens wel weet. Dat jij je daar maar al te graag schuldig aan maakt, ik zag je eerder met 3ich al, bewijst dat Tamza ver boven jouw niveau staat.

3ich

Citaat van: VuThGhMaS op 27/10/2013 om 01:09:25
Dus je zoekt nou ruzie ? Well then there..
Rare gedachtengang heb jij. Waaruit concludeer jij dat ik ruzie zoek?

Ik ben dat macho gedrag al lang voorbij, man. Ik kom hier niet om ruzie te zoeken. Overigens heb ik jou al eerder vermeld dat jij, je niet zo op de kast moeten laten jagen door mij.


CiteerJouw mening over haar interesseert mij niet eens, die mag je sowieso hebben. Ik kan er alleen niet tegen dat zowel jij als die aap van een chatt, I'll get later to that punk, dat jullie dus zo erg veel problemen blijken te hebben met mijn mening. Blijf uit mijn buurt.
Als het je niks interesseert reageer er dan ook niet op. En helemaal niet op zo een agressieve manier als jij dat doet.

Zij interesseert me ook niet. Ik had die collumn van haar al lang gelezen en had niet de drang om het hier te plaatsen. Zo van lekker belangrijk. Dat kind leeft haar leven en wij hebben daar niks aan toe te voegen. Andersom ook niet trouwens. Dus fuck deze shit w'tje!

Chatt in de wildernis