Hoofdmenu

Abrid a rhidj

Gestart door amazigh_, 26/12/2012 om 20:08:07

Chatt in de wildernis

Citaat van: Señor Canardo el Herético op 19/06/2013 om 09:43:22

Shit.., ik dacht zowat mijn halve leven dat Ixibit en Guru een en dezelfde persoon waren, terwijl Guru al een tijdje niet meer onder ons blijkt te zijn:-(

Thanks voor deze flashback!


http://www.youtube.com/watch?v=Y91XOFQsNa0
Mc Solaar vermoordt Guru...

buɛluz

#181
Citaat van: Wicked One op 20/06/2013 om 02:52:20
Shit.., ik dacht zowat mijn halve leven dat Ixibit en Guru een en dezelfde persoon waren, terwijl Guru al een tijdje niet meer onder ons blijkt te zijn:-(

Thanks voor deze flashback!
De nada


Citaat van: Wicked One op 20/06/2013 om 02:52:20
http://www.youtube.com/watch?v=Y91XOFQsNa0
Mc Solaar vermoordt Guru...

...Yo, I'm tired of chumps tryin' to waste my time
I ain't got no time to play
Gotta make moves...>


https://www.youtube.com/watch?v=TgxELG52aFk

Rebellious

Citaat van: 3ich op 17/03/2013 om 14:38:24
@ Canardo: Ik weet dat jij dit aandachtig lezen zal. Ik wil deze discussie tot een hoger niveau brengen. En aangezien jij zo iemand bent die: Als ie ergens in bijt niet meer loslaat.

Stel ik jou deze vragen. Waar wij zeker al een aantal jaren over praten hier op het forum. Nu is het tijd om alle knopen te door hakken en alle puzzel stukken als een compleet plaatje te maken. Ik beloof je dat je vingers bij zal aflikken, als je weet wat ik in petto heb. Deze informatie zal je wereldbeeld compleet veranderen en je zal de huidige tijd waar wij in leven beter zal begrijpen. Hoger niveau van bewustzijn.

Echter ga ik mezelf niet bloot geven. En alles voorschotelen als een 6 gangen menu.

1)Albert Pike(Free-mason/illuminati)
en zijn visie over de 3wereld oorlogen

2)Dhul Qarnain

3)Al Aqsa moskee

4)Al Quds/Jeruzalem

5)Qrusaders

6) The golden age/De gouden eeuw

Al deze dingen hebben iets met elkaar gemeen. Mesha, hoe kan je het grotere plaatje zien. Als je het bos niet meer door de bomen kan zien. En ja ook de Hadith die mutawatir (wat authentiek betekent) is speelt hier een cruciale rol in.

Nu kunnen we beginnen als je wilt. Met het analyseren van de 1ste en de 2e wereldoorlog. Want de Islamitische gemeenschap waren de grootste verliezers hier in. Wat velen tot de dag van vandaag niet weten.

Waarom is de Islamitische gemeenschap de grootste verliezers hierin? Wat hebben we precies verloren? Bij zowel de 1e als de 2e wereldoorlog?

Ps: Was nummer 6 vergeten.

Azul beste Imazighen,

Als eerst wil ik jullie allen bedanken voor de inzet in deze topic, waarin mijn interesse is gewekt.

In het bijzonder respecteer ik 3ish voor o.a. zijn bovenstaande interessante reactie, waarop ik graag wil antwoorden op zijn vraag. Ik houd het kort en krachtig daar ik voor nu weing tijd heb, heb je meer vragen stel ze. En misschien kunnen we er allemaal wat van opsteken.

Na de 1e wereldoorlog is het Khalifaat gevallen.
Na de 2e wereldoorlog is oa de VN ontstaan wat de Supreme authority heeft over heel de ( ook Islamitische) wereld.
en hieraan zijn onvoorwaardelijke dramatische gevolgen gebonden voor de Islamitische wereld...

Zitten mijn antwoorden in de buurt beste 3ich?





3ich

Citaat van: Rebellious op 21/06/2013 om 13:13:49
Azul beste Imazighen,

Als eerst wil ik jullie allen bedanken voor de inzet in deze topic, waarin mijn interesse is gewekt.

In het bijzonder respecteer ik 3ish voor o.a. zijn bovenstaande interessante reactie, waarop ik graag wil antwoorden op zijn vraag. Ik houd het kort en krachtig daar ik voor nu weing tijd heb, heb je meer vragen stel ze. En misschien kunnen we er allemaal wat van opsteken.

Na de 1e wereldoorlog is het Khalifaat gevallen.
Na de 2e wereldoorlog is oa de VN ontstaan wat de Supreme authority heeft over heel de ( ook Islamitische) wereld.
en hieraan zijn onvoorwaardelijke dramatische gevolgen gebonden voor de Islamitische wereld...

Zitten mijn antwoorden in de buurt beste 3ich?
Jou antwoorden zitten zeer zeker in de buurt!

Heel goed van jou. Je bent 1 van de weinige die wakker is....

Wie had de controle over Al-Quds/Jeruzalem voor de 1e wereldoorlog?

Wat gebeurde er na de 2e wereldoorlog met Al-Quds-Jeruzalem?

Wat heeft Allah ons hierover gezegd?


Rebellious

Citaat van: 3ich op 21/06/2013 om 13:40:28
Jou antwoorden zitten zeer zeker in de buurt!

Heel goed van jou. Je bent 1 van de weinige die wakker is....

Wie had de controle over Al-Quds/Jeruzalem voor de 1e wereldoorlog?

De moslims/ Ottomaanse Rijk

Citeer
Wat gebeurde er na de 2e wereldoorlog met Al-Quds-Jeruzalem?

Verkocht voor ''1 cent''. een grootse vernedering in de geschiedenis van de moslims


Citeer
Wat heeft Allah ons hierover gezegd?

That we live in the End Times

en wat is jouw opinie?

amazigh_

Citaat van: Rebellious op 21/06/2013 om 23:44:40
De moslims/ Ottomaanse Rijk

Verkocht voor ''1 cent''. een grootse vernedering in de geschiedenis van de moslims


That we live in the End Times

en wat is jouw opinie?


De niet-Moslims deden er alles aan om de Islam te stoppen. Na 1920(ongeveer) zijn zij erin geslaagd, door de Ottomaanse Rijk uit een te laten vallen. De Ottomaanse Rijk is in 1924 uit een gevallen. De Britten en Fransen hebben de Moslims gesplit (sindsdien bestaat er iets van Nationalisme) De grootste verrader is Mustafa Kamal Atta Turk!

Jaren later de vader van Bush (La3natuu Allah 3lis) Hij begon met de "New World Order" een wereld van duivel aanbiddingen en islam bestrijding.


Jullie mening graag! Of verbeteringen. Haat reacties laat die aub voor U!

amazigh_

Citaat van: Wicked One op 20/06/2013 om 02:46:25
Bedankt, ik heb buikpijn van het lachen:-)

Hahaha, maar heb jij nou antwoord op jouw vraag AYamazigh.

3ich

#187
Citaat van: Rebellious op 21/06/2013 om 23:44:40
De moslims/ Ottomaanse Rijk

Heel goed. Ik noem het liever de kalifaat.

CiteerVerkocht voor ''1 cent''. een grootse vernedering in de geschiedenis van de moslims

Allah heeft ons hier specifiek over vermeld. Letterlijk! De kinderen van Israel waren verbannen. En Allah heeft Al-Quds vernietigd! En ze zijn na de 1e wereldoorlog terug gekeerd, en na de 2e wereldoorlog is het officiële zionistische staat Israel opgericht. Deze handeling staat gewoon in de koran letterlijk!


CiteerThat we live in the End Times

The end of times hebben we ook tekenen van gehad. Staat er niet in de Hadith iets over de sea of gallilea/dode zee? Wat is anno 2013 de zee spiegel van de dode zee?

Hmmmmmmm

Citeeren wat is jouw opinie?
Mijn opinie is heel diepgaand, broeder. Dat kan ik niet zo 1 2 3 typen.

Ps: http://www.amazigh.nl/awar/index.php?topic=11774.msg258812#msg258812

3ich

#188
Citaat van: amazigh_ op 24/06/2013 om 14:45:57

De niet-Moslims deden er alles aan om de Islam te stoppen. Na 1920(ongeveer) zijn zij erin geslaagd, door de Ottomaanse Rijk uit een te laten vallen. De Ottomaanse Rijk is in 1924 uit een gevallen. De Britten en Fransen hebben de Moslims gesplit (sindsdien bestaat er iets van Nationalisme) De grootste verrader is Mustafa Kamal Atta Turk!

Jaren later de vader van Bush (La3natuu Allah 3lis) Hij begon met de "New World Order" een wereld van duivel aanbiddingen en islam bestrijding.


Jullie mening graag! Of verbeteringen. Haat reacties laat die aub voor U!
Mustafa kemal AttaTurk was maar een puppet. Hij was de voorman van de comite van de jonge Turken. Hij was gewoon gestuurd door hun. Hij heeft van een Islamtische Kalifaat een Seculiere staat gemaakt van Turkije. Alle sporen die betrekking hadden tot de Islam of Arabisch heeft hij uitgewist.

De balfour declaration was eigenlijk de toestemming om een zionistische staat op te richten op Palestijnse grondgebied. Met de grootste prijs die er te halen valt. AL-QUDS/JERUZALEM.

Want ze hadden al eerder verloren. De kruisvaders/qrusaders. Het is veel en eigenlijk moeten we een nieuwe topic hierom openen. Anders raakt de lezer hier door in de war.

Dit is de balfour verklaring. Dit was de doel van de 1e en 2e wereldoorlog. WANNEER WORDEN WE WAKKER!!!!!!!!

De wortels van de Balfour-verklaring liggen in de Eerste Wereldoorlog, waarbij Frankrijk en Engeland in een uitzichtloze loopgravenoorlog waren beland. Zowel de geallieerden als de Centrale mogendheden hadden grote Joodse bevolkingsgroepen en de zionistische beweging had zich in de Eerste Wereldoorlog neutraal opgesteld. In 1916 ondernam Lord Robert Crewe, minister van buitenlandse zaken, actie om de Zionisten aan de kant van de geallieerden te krijgen. Hij meldde:[1]

"It is clear that the Zionist idea has in it the most far reaching political possibilities.... We might hope to use it in such a way as to bring over to our side the Jewish forces in America, the East and elsewhere which are not largely, if not preponderantly hostile to us"
 

De Balfour-verklaring was voorafgegaan door een Franse verklaring aan de Russische zionist Nahum Sokolov, waarin Frankrijk steun toezegde voor de hergeboorte van de Joodse nationaliteit in Palestina.[2] Op dat ogenblik heerste het Ottomaanse Rijk in Palestina. Tijdens de Eerste Wereldoorlog legden Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk in de geheime Sykes-Picotverdrag van 16 mei 1916 de toekomstige grenzen vast, al was dat tegenstrijdig met toezeggingen aan de Arabieren die vastgelegd waren in de Hoessein-McMahoncorrespondentie.

In de Balfour-verklaring werd het standpunt uiteengezet waarover het Brits kabinet akkoord was geraakt tijdens haar bijeenkomst op 31 oktober 1917. Dit standpunt hield in dat Groot-Brittannië de zionistische plannen voor een Joods nationaal tehuis in Palestina ondersteunde, alhoewel niets mocht worden gedaan om aan de rechten van de bewoners afbreuk te doen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Balfour-verklaring

3ich

Oprichter van de Zionisme: http://www.amazigh.nl/awar/index.php?topic=14477.15

De allergrootste doel en de natte droom van elke zionist is om uiteindelijk de 3e tempel te bouwen. Precies op de plaats waar die als eerste gebouwd werd en ook de Qiblah was. Totdat zoals Chatt ons gezegd heeft de laatste profeet muhamad sallalah allahi wassallam verandert heeft en het nu Mekka is geworden.

De eerste en tweede tempel stonden precies waar de Al Aqsa moskee nu staat. Pal naast de klaagmuur.

Ik ken uren en pagina's lang typen en nog kan ik me verhaal niet helemaal kwijt. Dit is gewoon een bestemming van Allah. Daar moeten we ons van bewust zijn.


amazigh_

Broeder 3ish, jij bent rijk aan kennis (Twakellah). Ik heb maar een beperking, ik weet de details nooit op te noemen. Maar jah dat zijn net de puntjes die de duidelijkheid geven. Wel slecht van mij haha.

Rebellious

#191
Dit is idd een heel breed onderwerp.

Maar wij moeten onze handen in eigen boezem steken. Het blijft zo dat door de zwakke intellect van de moslims dit heeft kunnen gebeuren. Bijv. bepaalde Arabische leiders die tegen andere moslims vochten voor eigen belang, niet het algemeen belang van moslims. Dit heeft onze moslim landen kapot gemaakt.

Het ergste is dat vandaag de dag, de geschiedenis zich herhaald en de slapende moslims(leiders) hier niks van geleerd hebben.
bijv. de zaak Syrie. Moslims vechten tegen moslims, ipv een eenheid.

Als je nu de meeste moslims vraagt ben je tegen of voor Assad, zullen ze roepen, ja Assad moet vallen, alleen al omdat hij Alewiet is. Op een kleine minderheid na, begrijpen ze niet dat Assad de laatste hoop is voor de moslims. Hij is nog de enige Arabische leider die de duivelse-project tegen werkt. Is het heel toevallig dat zijn land aan de beurt is?

en ja ik hoor ook genoeg verhalen dat hij slecht is voor Sounnieten, dat geloof ik best, maar liever dat, dan het alternatief.



buɛluz

#192
Citaat van: Wicked One op 28/04/2013 om 20:18:11
Slachten...



Slachten...



New video of ‘Islamist’ public beheadings of ‘Assad loyalists’ surfaces in Syria (GRAPHIC CONTENT)

A video purportedly showing an extrajudicial public beheading of two Bashar Assad loyalists has been uploaded onto the internet. Its authenticity has been verified by pro and anti-Assad sources, though it remains unclear who is behind the execution.

In the nine-minute clip, a group of several hundred people, including men, women and children stands around a hill, when the sentenced men, bound with ropes and wearing bags on their heads are led out. As the crowd closes in with shouts of Allah Akbar (“Glory to God!”) the two, who are wearing civilian clothes, are laid on the floor, and a bearded ‘executioner’ methodically saws through the throat of first one, then the other with a knife. The heads of the dead men are then placed on top of their bodies as the crowd continues to bay.

The phone-filmed video was uploaded on Wednesday to video-sharing site YouTube by Syrian Truth, a group that supports President Bashar Assad, which previously uncovered a clip of an anti-government fighter eating what appeared to be a human heart. According to the voices in the footage, it was shot in Khan al-Assal, near the city of Aleppo the north of the country.

The authenticity of the video was also endorsed by resources that have chiefly backed the rebels in the internal conflict that has lasted over two years â€" such as the UK-based Observatory for Human Rights and all4Syria.info, which moved to condemn its contents.

The identities of all parties involved in the video remain unclear.A man is heard on the tape charges the two ‘convicted’ men of transporting weapons and ammunition for the regular army.“I did not transport weapons, brother” cries out the man, writhing on the ground, with his hands tied behind his back.

One of the men in the video shouts out “This is punishment for the Shabiha!”. The Shabiha is a loyalist, semi-official plain-clothes militia that Assad’s opponents say has been used to crack down on dissent in contested areas. The force was implicated by the United Nations in the Houla Massacre last year, in which as many as a hundred people may have died.

Various other media, sympathetic to Assad, claimed the men were Christians, executed for religious reason, with several alleging that one of those executed was a priest. No site supplied possible names of the condemned. The identity of the executioners is also murky.

The Syrian National Coalition, which represents the mainstream opposition to Assad, said it was still running tests to verify whether the perpetrators were genuine rebel fighters, saying the sound and images may have been tampered with for propaganda purposes. It also insisted that the “rule of law” must be preserved, including the right of anyone captured to a “fair and free trial”.

The Syrian Observatory for Human Rights said on its Facebook page that “perpetrators spoke with a classical Arabic accent and did not sound Arabic, they sounded Chechniyan (sic)”. All4Syria also claimed the executioners were fighters from the former Soviet Union, possibly Uzbekistan or Azerbaijan. Snippets of Russian can be heard in the video.

Various local sources said the militia responsible may have been part of Jabhat al Nusra â€" the Al Qaeda-affiliated radical Islamist group that has swelled with foreign fighters and local recruits as the conflict has dragged on.

Videos of unconfirmed provenance, depicting atrocities and use of illegal weapons, have become an almost-daily feature of the war that has cost at least 90,000 lives according to the UN. An increasingly common aspect of the footage has been the disproportionate presence of often religiously-motivated paramilitary forces on both sides, as the culprits, suggesting that the conflict may have spiraled out of control of the main warring parties.

http://on.rt.com/zxrsjc




Citaat van: Wicked One op 28/04/2013 om 20:18:11
Is dit ook jouw God?


Is dit ook jouw soennitische God?

amazigh_

#193
Citaat van: Rebellious op 27/06/2013 om 14:29:46
Dit is idd een heel breed onderwerp.

Maar wij moeten onze handen in eigen boezem steken. Het blijft zo dat door de zwakke intellect van de moslims dit heeft kunnen gebeuren. Bijv. bepaalde Arabische leiders die tegen andere moslims vochten voor eigen belang, niet het algemeen belang van moslims. Dit heeft onze moslim landen kapot gemaakt.

Het ergste is dat vandaag de dag, de geschiedenis zich herhaald en de slapende moslims(leiders) hier niks van geleerd hebben.
bijv. de zaak Syrie. Moslims vechten tegen moslims, ipv een eenheid.

Als je nu de meeste moslims vraagt ben je tegen of voor Assad, zullen ze roepen, ja Assad moet vallen, alleen al omdat hij Alewiet is. Op een kleine minderheid na, begrijpen ze niet dat Assad de laatste hoop is voor de moslims. Hij is nog de enige Arabische leider die de duivelse-project tegen werkt. Is het heel toevallig dat zijn land aan de beurt is?

en ja ik hoor ook genoeg verhalen dat hij slecht is voor Sounnieten, dat geloof ik best, maar liever dat, dan het alternatief.

De moslim landen zijn kapot gemaakt door compromis, democratie en verraad. Nationalisme is ook een van de oorzaak wat de moslimgemeenschap uit elkaar heeft gedreven. Wij leven in een tijd van dictatorschap (een van de tekenen van het nabije Dag des Oordeel). De dictators moeten van hun tronen aftreden (ook al is het niet zo slim) Kijk maar naar wat er gebeurt in Scaam(Syrië). Sjitten martelen de Soennieten! Soms is het belangrijk toch gewoon een leider van een land te laten regeren, indien hij iedereen gelijk behandeld. Zo niet ? Dan hebben ze het RECHT om te demonstreren, en op te komen voor hun mens RECHTEN! Tsja ben je dan zo laf dat je je eigen volk aanvalt met rakketten, tanks en weet ik allemaal wat. Terwijl de volk staat toe te kijken hoe hun huizen en families in elkaar storten ? Sorry maar dan spoor je niet als leider. Dat noem ik machtsmisbruik!

Ik bevestig mijn hoop niet op Assad, of welke Arabier dan ook van deze tijd. Allemaal sletjes van Amerika en Israël. En willen de Moslims opruimen, een vrije moslim wereld willen ze creëren. De profeet Mohammed vrede zijn met hem heeft gezegd; "er zal altijd een groep zijn van vrijheidsstrijders". Wij vechten tegen onderdrukkers! Wij schreeuwen om hulp en gelijke rechten! Maar ze doen zich blind en doof voor.  Zelfs deze Nederland is een probleem, voor de praktiserende broeders en zusters!

Ik bevestig mijn hoop op de komst van Imaam El Mehdi(de verlosser) en de komst van Jezus(3ailihi wa'sallaam). Wat moeten deze clowns van tegenwoordig voorstellen.

(ps: dit is mijn mening, want in Nederland bestaat er zogenaamd iets dat vrijheid van meningsuiting heet.)

@ Canardo & Wicked One! Ik ben Amazigh en ik geloof in de Islam, dat ken best samen. Want ik ben het !

buɛluz

Er zijn geen misdaden begaan door de Syrische overheid die niet ook door de rebellen zijn begaan. En andersom er zijn geen misdaden gepleegd door de rebellen die niet ook door de Syrische overheid zijn gepleegd.