hoe zijn jongens als ze een meisje leuk vinden?

Gestart door dounia (Gast), 01/11/2001 om 13:40:23

Arrows

#30

CiteerZal ik jullie vertellen hoe jongens gaan doen?

1) Ze proberen stoer op je af te lopen 8)
2) Ze donderen tijdens het lopen naar hun liefje wreed op hun bek :-(

ahaha good one!! ik heb heel wat bekende dingen gezien in jullie replies! het is waar the pssssssss zina methode is meer  voor the players!! de knipogen en 98032715821 keer lanslopen voor de gladjanussen!! en de echte verliefde marokanen pakken het beter aan;)

ATLASIA

#31
ze doen van alles en nog wat, maar aan beleefdheid een gebrek.... pff als ze je nou ns groeten met salam ou 3alikoem en dan op een nette manier vertellen wat ze willen.

nee ho maar dat doen ze niet.......
das wel jammers............. voor hen he.

soumaya

#32
He wat vinden jullie van deze:
Ik ging wat eten met een paar vriendinnen er werkte daar een hele leuke gozer die zat de hele tijd opvallend naar mij te kijken. Later na het eten kwam zijn collega met een servetje dat   was gevouwen in de vorm van een bloem ( dat gaf hij aan mij) daar zat zijn telefoonnummer in een korte tekst..................dat vond ik heeeel schattig ( zijn manier van versieren)

xxxxxxxxjes

Timoucha

#33
als die je echt echt echt echt ziet zitten, merk je dat wel als zijn moeder voor de deur staat met Monsieur Schappie, dan is dat een teken van: "Hij vind me leuk"

ma'assalama

Dora

#34

Citeerals die je echt echt echt echt ziet zitten, merk je dat wel als zijn moeder voor de deur staat met Monsieur Schappie, dan is dat een teken van: "Hij vind me leuk"

ma'assalama

ik ben het helemaal met je eens meid!!!!!!

Rwezna

#35
Salem,

Ik ben het eens met het bovenstaande, want na het horen van allerlei vreemde verhalen kan je beter niet vallen voor een versiertruc want zoals farid al zei'er zitten acteurs tussen"

Denk je iemand echt leuk te vinden en wil je ermee praten, ga dan naar een drukke plaats, hou t op praten ofzo

Beslema, en veel succes iedereen met het vinden van de ware.

riffia

#36
Dat vind ik ook Noarra,
Het is niet leuk als een jongen vaag tegen je is, dan weet je niet waar je aan toe bent, dus het beste is gewoon door iemand naar je huis sturen of een derde persoon er bij te hebben. Maar sorry sommige jongens weten niet wat ze zeggen echt en stappen zomaar op je af. Soms als je hen een blik geeft, de eerste blik is desnoods van Allah (swt)en de 2 de van de sjaitan,denken ze gelijk dat je ze leuk vindt. Ik keek vandaag bijvoorbeeld per ongeluk in een auto, niet omdat ik op zoek was of materialistisch ben, maar omdat ik dacht dat het mijn oom was, en toevallig keek hij terug en hij dacht dat ik hem versierde die ouwe bok :), nee sorry. Geen behoefte. Maar ja zo is het nou eenmaal, maar er zitten ook goede jongens tussen die naar de grond kijken.
En om de vraag te beantwoorden, Jongens zeggen bijna nooit dat ze een meisje leuk vinden ze versieren alleen. En dat maakt een meisje onzeker vind ik.
gegroet.

ibtissaam

#37
ze zijn dan alles behalve zichzelf...;)

Timoucha

#38
Mannen zich zelf............ hahahahahahahahahahahahahahaha............ dit is niet goed voor mij, ik kom niet bij van het lachen!

ATEBANDE

#39

CiteerHallo,
ik heb even een vraagje, Hoe kan je aan een jongen merken dat hij je wel ziet zitten? Want ik kan het eigenlijk niet echt merken. Hoe doen ze dan, hoe reageren ze op het meisje en hoe kijken ze naar haar? Ik ben hier echt geinteresserd in!
Ik hoor nog van jullie
groetjes, dounia



de vreemde gasten gaan indirect op haar af.

ik laat het duidelijk weten....afstappen : ik vind je leuk.

wat heb je te verliezen??

Arrows

#40
wat ik hier allemaal te lezen krijg zijn zeerr amaturistishe  aanpak!!

er komen bekende dingen voor die ik ook om me heen zien maar er zijn wel enkele die het goed aanpakken en zelfs met RESPECT!!

ok hier komt het mijn ervaring met een leuke jonge toevallig berbers (zou het daar aan liggen?)
we werden aan elkaar voorgesteld verder was er niks alleen wat oogcontact, 2 dagen later zagen we elkaar weer!!
elkaar gegroet vragen hoe het met elkaar gaat!!(heel relaxed)

ik kwam daarna weer langs (hehe mijn tactiek) en we raakte aan de praat we praten over werk en school onder hele gewone onderwerpen stelde hij sneaky personelijke vragen (daardoor wist ik dat hij wel interesse had) verder deed hij heel relaxed en cool!! een beetje mannelijk gepraat(show-off, best geinig) hij moest weg maar ik was bezig TOCH kwam hij personelijk bij mij langs om gedag te zeggen! (met een knipoog)

deze jonge had een goede aanpak hij behandelde me tenminste met respect, hij wilde het niet overduidelijk maken dat hij me leuk vond!! daarom had ik ook respect voor hem!!

maar jongens zijn meer wat uitsloverig als ze een meisje leuk vinden en scheppen wat op sommige overdrijven!! maar deze jonge deed het op een schattige manier!!

de groeten

Latifa_nl

#41


Citeerde vreemde gasten gaan indirect op haar af.

ik laat het duidelijk weten....afstappen : ik vind je leuk.

wat heb je te verliezen??

ja meestal als een jongen je echt leuk vind doet ie het zo. hij stapt op je af (hoeft niet gelijk de 1e dag te zijn natuurlijk, maar okay). en oogcontact kan je het ook aan merken (denk niet aan overdreven, maar dat ie wat geinteresserd naar je kijkt enzo. :-)

en als een jongen alleen maar een beetje dom langs je loopt met een gore foute macho blik en zegt dat je een lekkere kont en lekkere tieten hebt, ja dan weet je, dit is een foute, die gaan maar voor een ding ;-)


karima19

#42
Weet je wie echt de zieligste persoon is op amazigh.nl MOHAMMED23!!!!!!!!!!!

Nou wat hij zegt slaat (keer op keer) nergens op. Echt zo´n man die de vrouwen de schuld geeft van zijn dierlijke lusten, iemand die altijd de slachtoffer uithangt, tfoe wat haat ik zulke mannen!!

MOHAMMED23 wat mij betreft heb jij een award gewonnen voor HET (WANNA BE) SLACHTOFFER VAN HET JAAR!!!

hahahahahahah echt triest gewoon

Mohiem gedraag je naar je leeftijd ja!

Love ya all, groetjes Karima

Maroc-angel

#43
Nou kmerk het wel wanneer zn ogen bijna op mn lippen zitten...en hij als een hondje achter je aan loopt...als hij je diep in de ogen kijkt,als hij op je afstapt,als hij je vraagt om een gesprekje aan te gaan met hem,als hij gebaretaal praat,als hij ineens leeg loopt(pssssssssst)

Maar een echt jongen komt zelf naar je toe,praat met je,en gaat niet meteen laten zien hoeveel spieren hij heeft.

Trabandoe

salaam,

Normaal ga ik gewoon op een meisje af en vertel wat ik denk/voel. Dit ging altijd goed! Maaaar....ik begin echt steeds banger te worden voor marokkaanse meisjes. Voorheen kon je nog wel inschatten hoe ze zou reageren, maar nu durf ik niet eens oogcontact te maken. Voor je het weet trekt ze weer zo een "face", en die "face" zegt: Heb je geld? Rijd jij minimaal een BMW? Kom je vaker bij de juwelier dan bij de AH?

En natuurlijk zijn ze niet allemaal zo, maar het wordt gewoon lastiger om het onderscheid te maken.

So please don't feel attacked!

Grtz