hoe zijn jongens als ze een meisje leuk vinden?

Gestart door dounia (Gast), 01/11/2001 om 13:40:23

ESSENT

#15
MALIKA,

AHA ORGINALITEIT, DAT IS HET GEHEIM DUS

GAST

#16
HALLO HAVE A BREAK.

MUSTFA EN TAMAZIGHT MAAK EEN AFSPRAAK WANT HET GAAT JULLIE GOED.


MAZZEL.

Gast

#17
Ola GAST,

Ik heet ook Gast :D :D

Misschien zijn we wel familie ;)


Tmazight (Gast)

#18
*cry*  *cry*  *cry*

Zo zijn jongens he, eerst zorgen ze dat je helemaal *inlove* bent. En dan laten ze je in de steek.

Nou maar mijn wraak zal zoet zijn *devil*

Kennen jullie deze al:
Twee mannen zitten in het vliegtuig. Het is een lange reis en een van de twee begint zich ernstig te vervelen. "Zeg hoe heet jij eigenlijk," vraagt hij aan zijn buurman. Deze reageert met "Bond, James Bond, en jij?" "Aha," reageert de man enigzins verrast,"ik heet Tapha, Mustapha".  

Mustaph

#19
Iwa Tmazight,

Misschien moet ik nu wel m'n excuses aanbidden. Ik heb me, toevallig, sinds een paar dagen geleden tot baviaan laten naturaliseren, maar toen besefte ik opeens, shit! Had ik maar wat aardiger gedaan tegen Tmazight, want nu zit ik een beetje onder de vlooien, helemaal in m'n appie, pardon in m'n uppie. Tmazight, helluup!! Wat moet ik nou doen??? :(

Groetjes,

Mustaph.(dit keer in de rol van Jaap Aap)

P.S. Hé, wat toevallig! Ik heet ook Tapha Mustapha.8)

Tmazight (Gast)

#20
Hahaha, Mustapha de baviaan. *lol*

Nou jongen, zoek maar een aantrekkelijk exemplaar om jou te vlooien. Ik val niet op apen. Toen je nog mens was vond ik je leuk, maar als baviaan??! Uhhh, nope... toch maar niet. Ik denk dat ik maar naar iemand anders op zoek ga(zonder vlooien) *rondkijken* !

Zo, ik ben in één keer van mijn *inlove* bui af. Ik denk dat ik je daarvoor een bedankje verschuldigd ben. Yes, I am cured!

Mazzeltjes!!!!!!!! *zwaai*

El Sid

#21
Salaam,

Wat ik dus erg laag vind, zijn die Marokkaantjes met gouden kettingen, nikes, gouden tanden en krullen die er een dagtaak van maken om meiden te versieren. Op Hoog Catherijne (Utrecht) hangen ze daar een beetje en maken naar elke Marokkaanse vrouw allerlei domme opmerkingen. Helaas kom ik ook Marokkaanse vrouwen tegen die hetzelfde doen. Maar ja, als je ze laat merken dat je hier niet van gediend bent, laten ze je wel met rust. En ik heb het niet zo op versieren. Ik leer iemand liever op mijn gemak kennen. Want ze kan er wel goed uitzien, maar wat als het iemand is die niks te melden heeft?
Groetjes, El Sid

Kahina (Gast)

#22
Zal ik jullie vertellen hoe jongens gaan doen?

1) Ze proberen stoer op je af te lopen 8)
2) Ze donderen tijdens het lopen naar hun liefje wreed op hun bek :-(

Asma21

#23
Hee en dit is ook een manier van versieren, ze roepen hee zien, schoonheid, en als ze niet kijkt gaan ze roepen, hee vieze hoer, kanke wijf en als laatst gaan ze met die andere jongens napraten, echt een lekkere of scheve kont heeft ze.

ps, Ik ben een jongen hoor, voordat jullie denken dat het mij ook is overkomen, ik reageer onder me zus de naam.

metalsi

#24
2 jaar geleden zijn we samen met kennissen naar Marokko gegaan en daarbij zat echt een leuke jongen bij en blijkbaar vondt hij mij ook heel erg leuk dat kon ik merken aan de oogcontact. Er is verder niets gebeurt, maar ik ben onlangs weer met hem in contact gekomen (telefonisch) en ik heb hem gewoon gevraagd waar het naar toe leidt en of het uberhaupt ergens naar toe leidt en hij zei was zo blij dat ik zo direct was en hij zei dat hij het wel ziet zitten ook op langere termijn.
Wat ik nou probeer duidelijk te maken is dat als je een jongen leuk vind en je weet niet zeker of het insgelijk is je het moet vragen. Want ja het is je leven maar met wie er gespeeld wordt als de jongen niet serieus bezig is met jou.

Rachida  

idjies ´n Kabdani

#25

CiteerNee hoor, no hard feelings!!!



Maarre, je denkt nu toch niet dat ik jou ga vlooien he:o:o:o

P.S.:no hard feelings:D:D:D

Haha




idjies ´n Kabdani

#26
Haha

Doenja

#27
Salaamu alaikum,

Sommige mannen zijn vreemde "wezens". Soms vraag ik me af of de boodschap wel duideijk overkomt *tring, tring*..... ;)

Gatchie_Lala

#28
Ahlan,

Nou weet je een keer liep ik met me vader op de beverwijkse bazaar, en liep een jongen langs me van in de 30 hij zag er niet echt uit, en weet je wat hij deed, hij liep vlak langs me en begon in me oor te zingen!  Ohh En dat is iets waar ik een hekel aan heb, aan zulke viezerikken.
En mijn vader had in de gaten dat er iets vreemds aan me was, want ik trok een vies gezicht. Op dat moment draaide me vader om en zag dat hij keek, nou mijn vader was niet in te houden Joh!

En dat is nou echt niet wat ik  een versier truc noem.
Als je iemand echt leuk vindt doe het dan op een verstandige manier en een manier wat op z'n minst door de beugel kan.

En als je getrouwd bent met degene die je op een normale manier je versiert heeft, dan mag je van geluk spreken, en je mag dan zeker met een gerust hart hem alleen over straat laat lopen.

Nou dat was het weer.

3lash ja gazalie(dit was de teks die in me oor werd gefluisterd!!!)Bah!

ahahahkigkigkig

Ma3a Salama

Gatchie_Lala

#29
Ben er weer!!

had nog iets te melden, was het even vergeten.
De jongens van tegenwoordig zien meiden als een lustobject in deze samenleving, why?

Ja na je huwlijk pas is het je lustobject, maar om een versiertruck te gebuiken om haar te verleiden! Wow dan vindt ik dat je dan beter wat anders kan gaan versieren.

Agaraboe a saraam