Hoofdmenu

Alcohol drinken

Gestart door Bagdadi, 03/02/2002 om 13:16:53

Arrows

Citaat van: Thalwiest op 24/08/2004 om 20:13:39










schande is volgens mij in de volksmond een soort van het doen van dingen die harem zijn. schande voor de gemeenschap of familie, zo wordt het denk ik uitgelegd: dus alcohol drinken, dealen(als je opgepakt wordt), meisjes die op straat met hun vriendjes zoenen(de vriendjes zijn in dit geval geen schande, een vrouw die van haar man wil scheiden...etc etc

dus ik zeg niet dat het om zaken gaat die zo volgens harem-hallal idee feitelijk zou zijn maar wel zo worden gezien door de sommige volgelingen.

wat geen schande is en dus ook niet harem: oplichten van de sociale verzekeringsbanken, informatie beheer groep, de sociale dienst, en nog een paar van die typische nederlandse instantie/instellingen.
Citeer
dat laatste is echt goed gezegd thalwiest! tell them girl! ahaha prachtig! als het om geld gaat is NIKS haram!

Kamal25

Citaat van: lopende_lach op 24/08/2004 om 20:21:36
onnodig is ie niet..we moeten dat gezeur over schande uit de wereld helpen..daarom moet er over gepraat worden...



Je komt er toch niet uit. En waarom niet? Omdat, zoals ik al zei, het begrip schande relatief is. Niet iedereen legt het begrip hetzelfde uit en niet iedereen vind dezelfde acties/gebeurtenissen een schande.

Daqz


Daqz

Citaat van: lopende_lach op 24/08/2004 om 20:21:36
onnodig is ie niet..we moeten dat gezeur over schande uit de wereld helpen..daarom moet er over gepraat worden...



Ieder zn eigen mening meid.

Dora




Citeer

Ieder zn eigen mening meid.
Citeer
ow GOD ZIJ DANK...wat ben ik blij dat ik mezelf niet in dat cirkeltje heb geplaatst van zogenaamde schande - denkenden....::)...

verlos je van al die ellende meiske...

Daqz

Damn..  waar heb je t over?
Welke ellende?

Dora

hypocritie...dit is schande > dat is schande..bla bla bla...niets is schande zolang jij niemand lastig valt...

Daqz

haha..

Ik vind t n schande.. en jij hebt er problemen mee...
Achhh!


Dora

problemen?????..ik HAAT problemen...

Daqz

Omdat je er niet mee om kunt gaan?

Dora




Citeer

Je komt er toch niet uit. En waarom niet? Omdat, zoals ik al zei, het begrip schande relatief is. Niet iedereen legt het begrip hetzelfde uit en niet iedereen vind dezelfde acties/gebeurtenissen een schande.
Citeer

je hebt gelijk kamal....zinloos....

Daquayza moge jouw schandes beperken...inchallah ::)..

Tama

Citaat van: lopende_lach op 24/08/2004 om 20:44:03



Citeer

Je komt er toch niet uit. En waarom niet? Omdat, zoals ik al zei, het begrip schande relatief is. Niet iedereen legt het begrip hetzelfde uit en niet iedereen vind dezelfde acties/gebeurtenissen een schande.
Citeer









je hebt gelijk kamal....zinloos....

Daquayza moge jouw schandes beperken...inchallah ::)..





*ik ben tegen zinloosgeweld*

Dora


Citeer





*ik ben tegen zinloosgeweld*

Citeer
hehehe...aangenaam..hier nog een lieveheersbeestje liefhebber...daarom haat ik schandes..die zorgen voor geweld..

Daqz


tijdelijk

Citaat van: allasian op 20/05/2003 om 17:27:35
Alcohol leidt ook vaak tot agressie,dat moet geschreven worden,dat is gewoon zo,


Uit onderzoek blijkt dat mensen die dagelijks een of twee eenheden (glaasjes) alcohol drinken gezonder blijven, minder risico hebben op hart- en vaatziekten en ouder worden.
Dat is ook gewoon zo.

Hoewel ik als christen niet met een verbod te maken heb (Jezus maakte zelf notabene bijzonder goede wijn van water om een bruiloft te redden, dat was zijn eerste grote teken aan de mensheid)
en weet dat beperkt drinken gezonder is dan geheelonthouden, drink ik niet. Ik vind het vies. Iedereen moet het zelf weten, zolang je een ander niet schaadt.