Hoofdmenu

Alcohol drinken

Gestart door Bagdadi, 03/02/2002 om 13:16:53

Wasilla tarifest

#30


Wat ik niet begrijp is dat sommige hier alleen in de naam van Allah,allerlei bullshit lopen te prediken,Dat kan ook zonder.

Dacht je dat zonder het woord van GOD,dat ons dan de essentie van het beter niet alcohol drinken ontgaat.
HOUD NOU EENS EEN KEER OP MET DAT OUDERWETS GEZWETS,
IS DIT NOU ONZE JEUGD???





Zou je dit ook zeggen als je zelf niet dronk?????????? Volgens my niet! Maar als jy het lekker vind dan zou ik zeggen PROOST en geniet er van!!!!

allasian

#31
Alcohol leidt ook vaak tot agressie,dat moet geschreven worden,dat is gewoon zo,

Als je gedronken hebt kom je los,en dan ben je niet meer verlegen om mensen gewoon te vertellen wat je eigenlijk van ze vind,daardoor gaan mensen soms vechten,

Karakter speelt ook een rol,
Maar 1 ding,het geeft wel aanzet tot,

salimaatje

salaam allemaal over dat alcohol drinken ik vind dat erg als mensen dat doeb ik zat eens een keer in de trien en er zaten een groepje jongen voor mij, ze waren heel hard aan het praten en aan het zingen en ze zaten wollah te zweren en opeens zag ik een bier flesje ik kon mijn ogen niet geloven en d8 wil je alsjeblieft niet zweren kijk dat soort mensen vind ik gewoon een schande voor deze maatschappij maar na alles moge allah ook deze jonegen en meisjes weer op het goede pad brengen groetjesss
Salima..

Dora

schande voor de maatschappij???????....

valt wel mee hoor!!!

Daqz

Het is gewoon n schande..

t wordt steeds erger en erger..
Ik heb er niets mee te maken, iedereen moet doen wat hij/zij wil.

Helaas, heb ik gewoon geen respect voor die personen.

Dora

wat betekend schande???

Tama

Citaat van: lopende_lach op 24/08/2004 om 19:48:30
wat betekend schande???


je weet toch..schande..haha

*ben een beetje melig*

Dora

Citaat van: Thalwiest op 24/08/2004 om 19:53:18
Citaat van: lopende_lach op 24/08/2004 om 19:48:30
wat betekend schande???


je weet toch..schande..haha

*ben een beetje melig*

ik HAAT schande...

Tama

Citaat van: lopende_lach op 24/08/2004 om 19:56:30
Citaat van: Thalwiest op 24/08/2004 om 19:53:18
Citaat van: lopende_lach op 24/08/2004 om 19:48:30
wat betekend schande???


je weet toch..schande..haha





ik HAAT schande...









schande is volgens mij in de volksmond een soort van het doen van dingen die harem zijn. schande voor de gemeenschap of familie: dus alcohol drinken, dealen(als ej opgepakt wordt),

Dora


Citeer









schande is volgens mij in de volksmond een soort van het doen van dingen die harem zijn. schande voor de gemeenschap of familie: dus alcohol drinken, dealen(als ej opgepakt wordt),
Citeer
Citeer

harAm lieverd harAm...harem is weer iets heeeeel anders :P...
alhoewel een harem ook een schande is toch :P...

hehe..

nee ik vind alcohol drinken geen schande...kan soms verkeerd uitpakken maar geen schande!!...

Tama

Citaat van: lopende_lach op 24/08/2004 om 19:56:30
Citaat van: Thalwiest op 24/08/2004 om 19:53:18
Citaat van: lopende_lach op 24/08/2004 om 19:48:30
wat betekend schande???


je weet toch..schande..haha





ik HAAT schande...









schande is volgens mij in de volksmond een soort van het doen van dingen die harem zijn. schande voor de gemeenschap of familie, zo wordt het denk ik uitgelegd: dus alcohol drinken, dealen(als je opgepakt wordt), meisjes die op straat met hun vriendjes zoenen(de vriendjes zijn in dit geval geen schande, een vrouw die van haar man wil scheiden...etc etc

dus ik zeg niet dat het om zaken gaat die zo volgens harem-hallal idee feitelijk zou zijn maar wel zo worden gezien door de sommige volgelingen.

wat geen schande is en dus ook niet harem: oplichten van de sociale verzekeringsbanken, informatie beheer groep, de sociale dienst, en nog een paar van die typische nederlandse instantie/instellingen.

PABLO_ESCOBAR

Alcohol is voor watjes, echte mannen gebruiken coke...

Dora

bullseye vrouwke...precies in de roos...

daarom tracteer ik de volgende keer op een ...:-[........

ik geloof niet in schande...en in mijn ogen bestaat het ook niet...

Kamal25

Schande is iets relatiefs ::)

(onnodige 'discussie')

Dora

onnodig is ie niet..we moeten dat gezeur over schande uit de wereld helpen..daarom moet er over gepraat worden...