Hoofdmenu

De moderne man een mietje?

Gestart door Hassan (Gast), 02/04/2003 om 11:54:48

Nicolehot

#60
Als mannen hun gevoelens zou niet tonen aan het vrouwen hoe kan dan een vrouw weten dat de man om haar geeft? Hoe kon ik een man vertrouwen als hij doet zo als hij om niet geeft alleen om dat hij wil geen gevoelens tonen. Is toch belachelijk dat je je zelf schaamt voor je vrienden als je laat zien dat je om geeft om je vrouw een keer lekker gevoel geven. Daar hier is niets mis me, en de mannen zogenaamd vrienden als ze je hier door pesten en uitlachen dat zijn geen vrienden vind ik. Om je gevoelens tonen voor iemand die je lief heb is geen schaamte.
Liefst Nicole

Mashakiel

#61

Citeerkunnen we jou nu rekenen als 1 van hen??? :)

Dat laat ik aan jouw verbeelding over.

;)

Sbe3

Citaat van: Hassan (Gast) op 02/04/2003 om 11:54:48

Wij mannen krijgen het steeds moeilijker (ja, toch). Behalve dat we werken moeten moeten we ook steeds meer in het huishouden helpen (althans dat verwacht je vrouw), plus met de opvoeding van de kinderen. Wij moeten ook onze gevoelens uiten, en koken (of op minstens een pizza per telefoon bestellen) kunnen.

Gaan we de goeie kant op? Zijn we niet te zacht geworden? Mietjes?
Laten we weer een echte man worden!


Ze3ma

mouslati

De profeet vzmh hielp ook daar waar hij kon. Wat is daar verkeerd aan. Van de vrouw wordt ook niet meer verwacht dat ze het houd bij haar huishouden en kinderen. Ik heb meer respect voor de man die wat doet in huis dan de tv-man die een lamme vinger krijgt van alleen het zappen.

Naciraaaaaaa

Onze geliefde Profeet saws was een moejahied, een boodschapper van Allah swt, een toegewijde vader, een goede buur, een trouwe vriend en een liefhebbende echtgenoot saws. Er is geen man in de geschiedenis die het verdient een echte man genoemd te worden als de Profeet saws. Hij saws was een man, een mens zoals er nooit 1 is geweest en er nooit meer zal zijn.

Maar je hebt gelijk: de "moderne"  man die zichzelf al een klopje op de schouder geeft als hij zijn eigen vieze sokken heeft opgeruimd is inderdaad een mietje.

himito

Citaat van: DIHYA op 02/04/2003 om 12:02:37
Vrouwen krijgen het ook steeds moeilijker. Ze blijven het huishouden doen, maar gaan bovendien ook buitenshuis werken, ze moeten er goed uitzien,...

Zoveel doen de mannen niet in het huishouden hoor. Ik ken veel vrouwen die full-time buitenshuis werken en die het huishouden helemaal zelf doen. Hun man ruimt met moeite de tafel op!

De weinige mannen die wel meehelpen, doen toch ook niet zoveel. De vrouw doet nog altijd het meeste werk in huis.

Petje af voor jullie vrouwen!(ga zo door)

mara

Vergeet niet dat het materialisme door vrouwen is uitgevonden :)

himito

Citaat van: Said op 02/04/2003 om 16:45:36
er wordt gezegd dat vrouwen een man willen die zoals hun vriendinnen is!!!!

eentje met wie een vrouw alles kan bespreken en met wie ze lekker kan kletsen. en een die ook zijn emoties kan uiten.

naar mijns inziens is dit onterecht. mannen en vrouwen vullen mekaar aan. het is niet nodig dat een man vrouwelijke (wat je vrouwelijk noemt dan) eigenschappen hoeft te bezitten om een goede man voor een vrouw te zijn.
af en toe is het handig om een sterke rug in huis te hebben.


Maar die sterke rug mag s'avonds ook meehelpen als zijn vrouw er nog 40 uur bij werkt,anders houd die vrouw geen rug meer over en word ze in 5 jaar ,10 jaar ouder!

allasian

Citaat van: mara op 25/10/2004 om 12:33:10
Vergeet niet dat het materialisme door vrouwen is uitgevonden :)
Is Karl Marx dan een vrouw??

mara

Citaat van: allasian op 25/10/2004 om 17:11:22
Citaat van: mara op 25/10/2004 om 12:33:10
Vergeet niet dat het materialisme door vrouwen is uitgevonden :)
Is Karl Marx dan een vrouw??
Heeft hij dat uitgevonden dan? Nee...

allasian

O ja,natuurlijk het is uitgevonden door Madonna de material girl.

mara

Meen je dat nou?  Was het niet Britney?

Isefrawen



Spice girls toch? of hebben we het niet over Girl Power? nuhenuhenuhenuhe

allasian

Nee, even serieus het Marxisme heeft toch ook iets met materialisme te maken,toch.

mara

Had dat niet te maken met het bezit van eigendom in het algemeen, dit itt het communisme waarin dat verboden is.
Ik doelde meer op de hebzucht van vrouwen tegenwoordig naar steeds meer...