Hoofdmenu

De moderne man een mietje?

Gestart door Hassan (Gast), 02/04/2003 om 11:54:48

Tama

@ozl@
waarom citeer je eeuwen oude teksten??
de realiteit is echter anders jongeman, lees eens de marokkaanse wetgeving inzake familierecht:
de vrouw staat onder onder gezag van haar man en of vader (voogd0 en mag, te vergelijke met een gehadicapt kind geen rechtshandelingen verrichten.

maar goed, terug naar..vzmh @ozl@

ozl13

#46
waarom citeer je eeuwen oude teksten??
de realiteit is echter anders jongeman, lees eens de marokkaanse wetgeving inzake familierecht:
de vrouw staat onder onder gezag van haar man en of vader (voogd0 en mag, te vergelijke met een gehadicapt kind geen rechtshandelingen verrichten.

maar goed, terug naar..vzmh @ozl@

>> Gods woord is eeuwige waarheid, beste Thalwiest.
Maar mensen zetten graag de realiteit naar hun eigen hand, wat hun het beste uitkomt en wat de anderen schaadt, deert hun niet. Ach, we leren het waarschijnlijk nooit.

MASSALAAM

amazing amazigh

#47

CiteerWij mannen krijgen het steeds moeilijker (ja, toch). Behalve dat we werken moeten moeten we ook steeds meer in het huishouden helpen (althans dat verwacht je vrouw), plus met de opvoeding van de kinderen. Wij moeten ook onze gevoelens uiten, en koken (of op minstens een pizza per telefoon bestellen) kunnen.

Gaan we de goeie kant op? Zijn we niet te zacht geworden? Mietjes?
Laten we weer een echte man worden!


antwoord: in uw geval : ja

Dora

Citeer@lopende lach@ dat soort mannen verdienen ouderschapsverlof ;-)
hahaha yek a tamchount..ouderschapsverlof????....no geen slecht idee op zich...helft aan de moeder en de helft is voo paps...tja het was samen "spelen" dus nu moet er ook samen gedeeld worden ( als je begrijpt wat ik bedoel ;) )

Arrows

#49
een moderne man is geen mietje! kijk een man zal nooi thelemaal zijn gevoelens gaan uiten! maar een beetje meer uiten maakt het wel een stuk makkelijker! want meestal moet je het helemaal uit ze trekken en dat kost heel veel moeite!

De moderne man is gewoon de vrouw meer gaan waarderen en dat maakt je zeker geen mietje!

Wasilla tarifest

#50

Citeereen moderne man is geen mietje! kijk een man zal nooi thelemaal zijn gevoelens gaan uiten! maar een beetje meer uiten maakt het wel een stuk makkelijker! want meestal moet je het helemaal uit ze trekken en dat kost heel veel moeite!

De moderne man is gewoon de vrouw meer gaan waarderen en dat maakt je zeker geen mietje!

Wat is eigenlyk een moderne man in jullie ogen?

allasian

#51
What about the post modern man ???

Noemydia

#52

Citeereen moderne man is geen mietje! kijk een man zal nooi thelemaal zijn gevoelens gaan uiten! maar een beetje meer uiten maakt het wel een stuk makkelijker! want meestal moet je het helemaal uit ze trekken en dat kost heel veel moeite!

De moderne man is gewoon de vrouw meer gaan waarderen en dat maakt je zeker geen mietje!

Inderdaad. En als ik zo jullie reacties (van de mannen) lees, dan ben ik zooooooooo ontzettend blij met mijn vent! ALHAMDULILAH! Mijn man vindt gelukkig dat je je gevoelens wel moet uiten! Hoe kun je immers wat bespreken met iemand als je niet eens weet wat er in die persoon omgaat. Ik neem aan dat je met iemand trouwt omdat je van de ander houdt. Je houdt van de ander om wie hij is. Maar als een man zijn gevoelens niet uit, dan leer je 'm toch nooit echt kennen.
Ik snap niet waarom het voor een man zo belangrijk is wat zijn vrienden van 'm zullen vinden? Dan trouwt ie toch met één van z'n vrienden als zij zo belangrijk voor 'm zijn! En wat betreft het verzorgen van je eigen kinderen.... nou daar heb ik bijna geen woorden voor. Alsof het zo raar is dat een man zijn eigen kind verschoont?? Kom op mannen, ook dat hoort bij de liefde. Niet alleen de lusten, maar ook de lasten!! Wees verantwoordelijk, kortom: wees een echte man!

Noemy

Mashakiel

#53
er zijn inderdaad veel mannen die zich mieterig gedragen tov van vroeger,
welke type van mannen ik bedoel?


wel dat soort mannen wiens vrouw het huis binnen en buiten komt alsof het een kerk lijkt te zijn.


Masja

#54
hahahahahahahah...... da's een goeie,      supernederlandse uitspraak!!

Dora

#55

Citeerer zijn inderdaad veel mannen die zich mieterig gedragen tov van vroeger,
welke type van mannen ik bedoel?


wel dat soort mannen wiens vrouw het huis binnen en buiten komt alsof het een kerk lijkt te zijn.


kunnen we jou nu rekenen als 1 van hen??? :)

iloveiris

#56

Hallo,
Ik ben Daan Bakker.
Ik wil iemand vragen maar dat durf ik niet.
Weet er iemand raad op

Idir

#57

Citeer
Hallo,
Ik ben Daan Bakker.
Ik wil iemand vragen maar dat durf ik niet.
Weet er iemand raad op


Wat vragen Daan?? kan je iets meer over het hoe en wat vertellen??

Masja

hahahahaha ..Daantje Bakker, nederlandser kan niet
wat denk je van Daniel le Boulanger..?  klinkt wel toch?:)

Nicolehot

#59

CiteerWij mannen krijgen het steeds moeilijker (ja, toch). Behalve dat we werken moeten moeten we ook steeds meer in het huishouden helpen (althans dat verwacht je vrouw), plus met de opvoeding van de kinderen. Wij moeten ook onze gevoelens uiten, en koken (of op minstens een pizza per telefoon bestellen) kunnen.

Gaan we de goeie kant op? Zijn we niet te zacht geworden? Mietjes?
Laten we weer een echte man worden!



Als mannen hun gevoelens zou niet tonen aan het vrouwen hoe kan dan een vrouw weten dat de man om haar geeft? Hoe kon ik een man vertrouwen als hij doet zo als hij om niet geeft alleen om dat hij wil geen gevoelens tonen. Is toch belachelijk dat je je zelf schaamt voor je vrienden als je laat zien dat je om geeft om je vrouw een keer lekker gevoel geven. Daar hier is niets mis me, en de mannen zogenaamd vrienden als ze je hier door pesten en uitlachen dat zijn geen vrienden vind ik. Om je gevoelens tonen voor iemand die je lief heb is geen schaamte.
Liefst Nicole