Hoofdmenu

De moderne man een mietje?

Gestart door Hassan (Gast), 02/04/2003 om 11:54:48

Berberin

#30
Vind nog steeds dat de moderne man geen mietje is zie mijn voorgaande reactie hierop.
Even terug bij jou Hatim.
Het is inderdaad je vrouw die je bij staat dus alles wat je doet doe je voor je geliefde, je toekomst, de moeder van je kinderen etc. etc. En het klopt dat er mannen zijn die misschien zo behandeld worden doordat de dame hun voorziet van papieren maar ik weet zeker dat dat nooit goed gaat. Als jij je man slaafs behandelt of niet met respect alleen omdat jij hem voorziet van de ticket naar Nederland dan zal je daarvoor gestraft worden en je man zal zijn spullen pakken als hij inderdaad zijn zaakjes op een rij heeft. Ik vind dat je je partner altijd met respect moet behandelen. Behandel iemand zoals jij ook altijd behandelt wilt worden. Eerlijk is eerlijk er zijn vrouwen die soms misbruik maken van hun macht en dan hun man vreemd behandelen. Dit vind ik dus geen stijl maar dit komt heel sporadisch voor.
Als jij van je geliefde houdt zul je het nooit over je hart verkrijgen om hier misbruik van te maken.

ithran

#31
Berberin.
Ten eerste doe je alles voor je zelf,zodat je ooit inshallah de poorten van de hemel mag zien.
Verder zie ik het nut van deze discussie niet in.
Als de een zo wil leven o.k.
Als de ander weer anders wil leven o.k.
En wat de islam betreft,iedereen weet de koran te vinden.
Ik zou zeggen doe je best.


allah ya3fou 3likum .
Wa 3lina.

Monmuslem

#32
Nou mij Mumuslem weer terug en ook hier op de Rift!
Mij aantoons niet van de mietjes zijn hierens mannen van Groot Volk van Straat.
Mij hadden groot en belangkrijk familjeveestjen deze weekeinde.
O jongen dat waren zwaare nachtjen werens.
Groot broeder Jamal van inteeld oom Ali en moeder mijnens waren ook daar en hij tekeer zijn geganens als beesd.
Mij Mumuslen zelvens ook niet stil gezitten hebbens hoor.
Mij veel etens van geit in tuin en van kip van stokjens.
Met bruin sous van moslima gemaken.
Jongen iedereen van familje was daar op veest.
Matrassens lagen steedts op grond en allen mannens konden moslimas pakken in kunt en kond.
Maakte niet uit wie of waar alles konden mij doen steeds werens.
Ja dat zijn gastvrijgevigheid van de onze volkje, magtig volk van straat en flets in mooi wijk van stadt.
Mooiste was oom Ali en Jamal weer dronkens natuurlijk. Jamal veel kotsen in tuin jongen!!! En oom Ali boos dronkj hebbens, hij steeds maak met broekriem inrammen op zijn moslima.
Aan eind hij kuil graven in tuin van huis en moslima ingraven dan tot snavels.
Dan hij steeds maar gooien met grindsteentjens naar kop moslima en hij zeggens doe tog hoofdlap op dom wijf!
O en moslima dan janken jongen, niet van de normalen meer zijn, dattem.
Op geven moment kom pelisie mat pak van dienst en hij zeggen tegen oom Ali kan wel beetje minders horen?
Dan oom Ali schreeuwen tegen pelisiemensens van mij niet diskrimineert willens worden en zij gauw afdruipt met pet in handt.
Ja jongen mij van groot volk van straat en geen pelisie meer ons zegt wat doet.
Volgend week neef AliBen van Jamal komt vrij uit baaiems weer.
Hij ook goed in moslima slaan en genederen o mij Mumuslem nou al verheugens op volgend week.
Jongen jongen zijn me wel wat hierens, wat mij toch beleven steeds werens.


Halloo vrienden van broeder mij Mumuslem van inteeldzoon zijns. Mij nu hebben echt ongelovelijken jeuk aan kond en ook bloed bij poepens steeds. Egt niemand van julie weten remedie hiervorens? Mij weten wel hoe komen. Mij vorigen weeekend op familjenfeesd weet je nog wel? Toen mij veel bierens gedrinkt en mij slaap op matras naast nuekenden stellens van familje met elkanders.
Oom Ali opok dronkens en hij eerst Moslimbroeder van inteeld Jamal in kond en later mij Mumuslem werens in kond. Jamal nu ook vreselijken jeukens, hij dokter gezeggen maar niks op uit doet. Help mij graag.

ithran

#33
hahhaahhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
hhhhhiihihihihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


ben je nu blij munmuslim.

Nomad

#34
munsilman:

Deze taal begrijpt niemand, a.u.b. duidelijker zijn in uw volgende berichten.

Nomad

Aagrib (Gast)

#35
Hallo,

Volgens mij zit deze tekst vol met discrimineerende opmerkingen alleen dan verborgen.

ithran

#36
monmuslem is zo'n afgerachte kaaskop van joodse afkomst,laat je niet in de zeik nemen door zijn slapgeouwehoer.

zara

#37
Ja ja daar ging het niet om...wij marokkanen worden snel afgeleid en deze topic is een mooi voorbeeld...we hadden het over de mannen...een mietje?

Wel mensen, het is simpel...kijk gewoon naar je moeder...wie
kookt, wast, strijkt,...je vader? I don't think so. En is een man die wast, strijkt, kookt, ... een mietje? Een man die zijn vrouw niet helpt in het huishouden DAT noem ik pas een mietje ja!

Onze vaders kunnen ook modern zijn dus alstublieft geen antwoord dat het hier om moderne mannen ging en niet om de vaders.


always_pure@yahoo.com

#38

Hatim

#39
CiteerNou mij Mumuslem weer terug en ook hier op de Rift!
Mij aantoons niet van de mietjes zijn hierens mannen van Groot Volk van Straat.
Mij hadden groot en belangkrijk familjeveestjen deze weekeinde.
O jongen dat waren zwaare nachtjen werens.
Groot broeder Jamal van inteeld oom Ali en moeder mijnens waren ook daar en hij tekeer zijn geganens als beesd.
Mij Mumuslen zelvens ook niet stil gezitten hebbens hoor.
Mij veel etens van geit in tuin en van kip van stokjens.
Met bruin sous van moslima gemaken.
Jongen iedereen van familje was daar op veest.
Matrassens lagen steedts op grond en allen mannens konden moslimas pakken in kunt en kond.
Maakte niet uit wie of waar alles konden mij doen steeds werens.
Ja dat zijn gastvrijgevigheid van de onze volkje, magtig volk van straat en flets in mooi wijk van stadt.
Mooiste was oom Ali en Jamal weer dronkens natuurlijk. Jamal veel kotsen in tuin jongen!!! En oom Ali boos dronkj hebbens, hij steeds maak met broekriem inrammen op zijn moslima.
Aan eind hij kuil graven in tuin van huis en moslima ingraven dan tot snavels.
Dan hij steeds maar gooien met grindsteentjens naar kop moslima en hij zeggens doe tog hoofdlap op dom wijf!
O en moslima dan janken jongen, niet van de normalen meer zijn, dattem.
Op geven moment kom pelisie mat pak van dienst en hij zeggen tegen oom Ali kan wel beetje minders horen?
Dan oom Ali schreeuwen tegen pelisiemensens van mij niet diskrimineert willens worden en zij gauw afdruipt met pet in handt.
Ja jongen mij van groot volk van straat en geen pelisie meer ons zegt wat doet.
Volgend week neef AliBen van Jamal komt vrij uit baaiems weer.
Hij ook goed in moslima slaan en genederen o mij Mumuslem nou al verheugens op volgend week.
Jongen jongen zijn me wel wat hierens, wat mij toch beleven steeds werens.


Halloo vrienden van broeder mij Mumuslem van inteeldzoon zijns. Mij nu hebben echt ongelovelijken jeuk aan kond en ook bloed bij poepens steeds. Egt niemand van julie weten remedie hiervorens? Mij weten wel hoe komen. Mij vorigen weeekend op familjenfeesd weet je nog wel? Toen mij veel bierens gedrinkt en mij slaap op matras naast nuekenden stellens van familje met elkanders.
Oom Ali opok dronkens en hij eerst Moslimbroeder van inteeld Jamal in kond en later mij Mumuslem werens in kond. Jamal nu ook vreselijken jeukens, hij dokter gezeggen maar niks op uit doet. Help mij graag.

Kijk dit soort onzin kunnen we hier missen als kiespijn in deze forum, wees duidelijk, en reageer op de stelling, zoals het hoort, of reageer helemaal niet, want het is zonder van Hardeschijfcapaciteit, op de server van amazgh.nl als dat soort onzin daar word bewaard, ik ben er echt niet op tegen om een grapje te maken over de discussie item, ik vind het ook leuk om in het klein te reageren op een uitlating van iemand, maar dit is dus nonzins.

Ik zou het ook op prijs stellen als de beheerder van deze forum dit soort onzin meteen verwijderd. Hij doet ons daar een groot plezier mee.

Sraam

Dora

#40
wat verstaan jullie onder mietje?
ik weet nog dat wij iemand een mietje noemde als hij iets niet kon, niet wilde of niet durfde.

als een man werkt buitenshuis, zijn vrouw helpt met het huishouden, zich bezig houd met de opvoeding van zijn kinderen enz.....dan is het geen mietje maar een KANJER!!!!

dat soort mannen verdienen erg veel respect

Tama

#41
@lopende lach@ dat soort mannen verdienen ouderschapsverlof ;-)

Wasilla tarifest

#42

Citeer@lopende lach@ dat soort mannen verdienen ouderschapsverlof ;-)


Hahahha nee man, ze verdienen wel respect, maar dan kan je zeggen omdat de vrouw de kinderen verzorgt enzo dat zy ook respect verdient

ozl13

#43
De wereld staat aan de voeten van een vrouw.

ozl13

#44
´De beste van de mannen is degene die zijn vrouw het allerbest behandelt,´ zo luidt een van de overleveringen van onze geliefde profeet Mohamed (vzmh).