Kontactel is op zoek naar een supervisor voor de Vlaams- en Franstalige afdeling

Gestart door Kontactel, 28/03/2012 om 21:00:01

Kontactel

• Ben jij op zoek naar ander werk? Een andere levenssfeer?
• Wil jij een leven opbouwen in het zonnige Marokko?
• Ben jij op zoek naar een serieuze werkgever die jou een mooi salaris en een vast contract biedt.
• Of wil jij er gewoon even een poosje tussenuit?

Lees dan verder!
Ter uitbreiding van onze activiteiten zullen wij naast de huidige Nederlandse afdeling ook een Vlaamse afdeling opstarten. Hiervoor zijn wij op zoek naar een gemotiveerde supervisor.

Functie omschrijving:
Als supervisor ben je verantwoordelijk voor de coaching, begeleiding en motivering van jouw teamleden, alsmede voor het verdelen van de taken en werkzaamheden die aan de teams worden opgedragen. Jij draagt de zorg voor de gestelde kwalitatieve en kwantitatieve targets die door het management en de opdrachtgever worden opgesteld. Deze vertaal je op een positieve manier door naar jouw team. Je bent een motivator voor jouw team en dient het teamgevoel te versterken met als doel de resultaten zo hoog mogelijk en het verloop en het ziekteverzuim zo laag mogelijk te houden. Je legt verantwoording af voor de geleverde prestaties aan de hand van rapportages. Je bent de spil tussen de projectmanager en jouw teamleden en zorgt voor optimale communicatie tussen beide partijen.

Je zorgt voor coaching en begeleiding van de call-agents. Je dient volledig op de hoogte te zijn van alle werkzaamheden die betrekking hebben jouw project. Je neemt zelf ook deel aan de trainingen.
Je zorgt samen met het team voor een klantgerichte, commerciële en servicegeoriënteerde instelling van de call-agent. Je signaleert eventuele knelpunten betreffende: kwaliteit, continuïteit, kwantiteit en resultaten.  Tevens ben je ook verantwoordelijk voor recruitment. Hiervoor zul je sollicitatiegesprekken met kandidaten gaan voeren. Je draagt de zorg voor de HR-gesprekken met de call-agents waaronder beoordelings-,functionerings- en ziekteverzuimgesprekken.

Functie eisen:
•   Een sterke persoonlijkheid met een proactieve houding, die accuraat en resultaatgericht kan werken.
•   Goede commerciële instelling en contactuele vaardigheden.
•   Aantoonbare leidinggevende ervaring als supervisor in het callcenterbrache is een pré.
•   MBO/ HBO werk- en denkniveau.
•   Relevante werkervaring in een contactcenteromgeving.
•   Resultaatgerichtheid met een winnaarmentaliteit.
•   Aantoonbare ervaring in salesgerichte werkzaamheden is een pré.
•   Resoluut, efficiënt en in staat om problemen op te lossen.
•   Computervaardigheden.
•   Ervaring op het gebied van recruitment en HR.
•   Beheerst de Vlaamse en Franse taal.

Klinkt dit je allemaal goed in de oren? Spreekt onze organisatie je aan? Stuur dan je CV en motivatiebrief naar recruitment@kontactel.com. Wij nemen dan z.s.m. contact met je op.


Met vriendelijke groet,
Recruitment Team Kontactel

Kontactel Services
Rue Moulay Abdellah 33, 5 hoog
90000 Tanger, Marokko

(e):    recruitment@kontactel.com

(t):   00212-539941312
(m):    00212-664393566
(f):   00212-539940169