marokkaanse meiden overdrijven.

Gestart door anwar, 04/04/2002 om 04:00:22

Falku

#60
Anwar begon deze discussie met deze woorden:
CiteerIs dat waar dat marokkaanse meisjes overdrijven als ze vrijheid krijgen?

Het is mij opgevallen dat marokkaanse meiden die uitgaan (naar discotheken) echt erg overdrijven.
Bijv. Qua kleding. (half naakt).

Aagrib schreef hier boven:
CiteerIk heb laatste nog een groepje marokkaanse meisjes gezien, met zijn vieren in een hoek, rooken geen hoofdoek, strakke/gescheurde broeken en een mobiel telefoon waar ze druk mee bezig zijn met hun vriendjes. Nou als ik dit zie en er langs loop, dan spuug ik op de grond en zeg Arbi Lafou!!!!

In het begin leek het zo dat Marokkaanse meisjes die naar de disco gingen en zich "half naakt" kleden slecht waren. Daarna werden meisjes die geen hoofddoek hadden en die op straat met een mobieltje kletsen ook slecht genoemd.
Mijn vraag: wat precies verstaan jullie onder slechte meisjes? Wat mogen ze volgens jullie (de jongens die hier zo verontwaardig reageren) wel en wat niet? Wanneer precies is een meisje slecht en wanneer niet?


En dan de hoofdvraag waar Anwar mee begon: Is dat waar dat marokkaanse meisjes overdrijven als ze vrijheid krijgen?
Daarmee geven jullie te kennen dat Marokkaanse meisjes te veel vrijheid krijgen. En omdat (sommige) meisjes dat niet aankunnen zouden alle meisjes beperkt moeten worden in hun vrijheid.
Is dat wat jullie (de mensen die hier zo verontwaardigd reageren) willen, of wat is het eigenlijk wat jullie precies willen??





fosychar (Gast)

#61
Anwar opende deze thread met

"Is dat waar dat marokkaanse meisjes overdrijven als ze vrijheid krijgen?"

Later plaatst hij dit bericht:

"We praten nou niet over alle marokkaanse meiden, Maar juist over meiden die denken "we zijn modern". We hebben vrijheid.

denk na a rotsoy, wat vrijheid."

Conlusie Anwar vindt niet dat Marokkaanse meiden "modern" mogen zijn en vrijheid mogen hebben.

Anwar + aanhang snapt niet dat er vrouwen zijn die niet met hun eens zijn.
Ik zal het even uitleggen Anwar + aanhang.

Wij vrouwen beschikken over een stel hersens die we van God hebben gekregen. Met deze hersens hebben we de schoolbanken doorlopen en zijn we in staat om ons EIGEN beslissingen te nemen. We weten wat verantwoordelijkheid is en gedragen ons meestal verantwoordelijker dan de "gemiddelde"Marokkaan (even generaliseren, maar hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel).
Natuurlijk eisen we onze rechten op. Willen vrouwen "modern" zijn, dan mogen ze dat. Het is hun eigen beslissing.

Vrijheid is 1 van de belangrijkste goed voor de mens. Ja, anwar + aanhang, jullie lezen het goed, voor de MENS. De vrijheid is niet alleen weggelegd voor de man.

jaja, ik weet het: voor anwar + aanhang klinkt rechten en vrijheid in combinatie met vrouwen heel erg vies in de oren.

Er zijn inderdaad meisjes die de slechte pad op zijn geraakt. Voor zulke meisjes keer ik de rug niet toe. Help die meiden op het rechte pad te brengen ipv uitspraken te plaatsen van hoe slecht Marokkaanse meiden wel zijn.  Met deze uitspraken brengen je deze meiden echt niet op het goede padWillen deze meiden geen hulp (wat hun goed recht is), dan laat het hun het leven leiden die ze willen leiden.





anwar

#62
Beste fosychar,

Ik weet niet waar je woont vriend, Maar ik kon helaas uit je verhalen opmaken dat je best weinig weet over marokkaanse meiden. Geeft niks, Maar je moet ze geen weg vrij maken. Dat ze goed bezig zijn. Weet je waarom ik deze onderwerp(marokkaanse meiden overdrijven) heb opgestart, omdat ik veel van onze marokkaanse meisjes houd. Ik heb het vooral over marokkaanse meiden die verkeerde kant opgaan en helemaal niet meer aan hun cultuur en geloof denken. En ik vind het heel erg.

(ik heb dit toevallig gisteravond meegemaakt zaterdag 28 april in een normale marokkaanse cafe.)


Een groepje marokkaanse meiden waren gisteren het cafe binnen gekomen rond 00.30 uur. En ze begonnen aan alcohol. Het deed me zo pijn, en vooral toen ik ze tamazight hoorde praten.

 sraam anwar,

Falku

#63
Anwar, Fosychar is geen jongen, en ik heb nog geen antwoord, dus ik herhaal mijn vragen nog eens:

Anwar begon deze discussie met deze woorden:
CiteerIs dat waar dat marokkaanse meisjes overdrijven als ze vrijheid krijgen?

Het is mij opgevallen dat marokkaanse meiden die uitgaan (naar discotheken) echt erg overdrijven.
Bijv. Qua kleding. (half naakt).

Aagrib schreef hier boven:
CiteerIk heb laatste nog een groepje marokkaanse meisjes gezien, met zijn vieren in een hoek, rooken geen hoofdoek, strakke/gescheurde broeken en een mobiel telefoon waar ze druk mee bezig zijn met hun vriendjes. Nou als ik dit zie en er langs loop, dan spuug ik op de grond en zeg Arbi Lafou!!!!

In het begin leek het zo dat Marokkaanse meisjes die naar de disco gingen en zich "half naakt" kleden slecht waren. Daarna werden meisjes die geen hoofddoek hadden en die op straat met een mobieltje kletsen ook slecht genoemd.
Mijn vraag: wat precies verstaan jullie onder slechte meisjes? Wat mogen ze volgens jullie (de jongens die hier zo verontwaardig reageren) wel en wat niet? Wanneer precies is een meisje slecht en wanneer niet?


En dan de hoofdvraag waar Anwar mee begon: Is dat waar dat marokkaanse meisjes overdrijven als ze vrijheid krijgen?
Daarmee geven jullie te kennen dat Marokkaanse meisjes te veel vrijheid krijgen. En omdat (sommige) meisjes dat niet aankunnen zouden alle meisjes beperkt moeten worden in hun vrijheid.
Is dat wat jullie (de mensen die hier zo verontwaardigd reageren) willen, of wat is het eigenlijk wat jullie precies willen??

anwar

#64
Beste falku,

Ik vind dat sommige meiden misbruik maken van hun vrijheid. En in de toekomst wordt het alleen maar erger. denk ik.


sraam anwar,

Falku

#65
Azul Anwar,

Je hebt mij vragen nog steeds niet beantwoord maar dat is je vergeven.

Waarschijnlijk krijg je van Nederlanders keer op keer te horen hoe slecht Marokkaanse jongens het doen, en lees je het steeds in de krant. Dat is best wel irritant.

Op Marokkaanse website gebeurt het omgekeerde. Daar heb je een heleboel onderwerpen over hoe slecht (sommige) meisjes bezig zijn. Ook op deze site heb je een heleboel van die onderwerpen waar jongens zich heel negatief uitlaten over meisje.
Begrijp je dan niet dat dat voor meisjes niet leuk is, om zulke dingen iedere keer weer te zien.

Waarom praat je niet over meisjes die het perfect doen? Waarom moeten we steeds zo negatief over elkaar zijn en elkaar beledigen? Waarom zijn er zoveel onderwerpe op Marokkaanse websites over hoe slecht meisjes bezig en geen een over hoe goed ze het doen?

Bij deze wil ik in ieder geval zeggen dat ik veel respect voor ze heb en trots ben op onze Marokkaanse meisjes! :)

Numi

#66
Azul mensen,

Waarom die sociale controle op elkaar?
Jullie Marokkanen leren het ook nooit af!!
Jullie zijn altijd maar het negatieve in mensen aan het opzoeken!
Waarom bemoeit iedereen zich niet met zijn eigen leventje?
Onder alle mensen zijn "slechte" mensen aanwezig, of het nou Marokkanen, Nederlanders enzovoort zijn en dus ook of je het nou over mannen of vrouwen hebt!
Net zo goed als er Marokkaanse (berberse) meiden zijn die hun cultuur en nationaliteit vergeten door de westerse cultuur over te nemen, zijn er ook Marokkaanse (berberse) jongens die dit doen!!!
Ik vind het maar nergens opslaan! Het is altijd maar met de wijsvinger naar de Marokkaanse meiden wijzen, altijd maar zussen, nichten, echtgenoten, enzovoort bespioneren en weet ik het allemaal!
En de Marokkaanse jongens?
Wie bespioneert hen? In de meeste gevallen niemand!! Vind je het gek dat er onder de Marokkanen de meeste pooiers aanwezig zijn!!!
Ze kunnen doen wat ze willen! Er is toch niemand die ze controleert!
Geen broer die ze vraagt waarom ze zo laat thuis zijn!! Maar owee als het meisje om half tien thuis komt, omdat ze op koopavond moet werken!!
Wat ik wil zeggen dames en heren en dan vooral de heren uiteraard,
wanneer de Marokkaanse gemeenschap meer vertrouwen in hun dochters, zusters enzovoort gaat krijgen en eens open gaat zijn tegen over hen zal het volgens mij beter gaan met de Marokkaanse jeugd!
ik weiger dus ook om alleen over de Marokkaanse meiden te praten,
want er zijn ook Marokkaanse jongens die niet echt goed bezig zijn,
behalve als jullie het beroep pooier als een goede carriere zijn,
maar dan is er volgens mij ook iets mis met jullie!!
En oja,
de Marokkaanse meiden die jullie tegenkomen in cafe's en weet ik het waar allemaal,
hebben juist helemaal geen vrijheid,
dat wordt allemaal stiekem gedaan!
De meiden die wel de vrijheid hebben doen dat soort dingen allemaal niet,
die weten wat er met ze gaat gebeuren in het hiernamaals als ze zich met dat soort dingen gaan bezighouden!!!!

Mohim dit was het nu voor even!!!!

Groetjes van Fatima

rafik (Gast)

#67
Salam alaikoum,

Dat was echt mooi gezegd Nadoria.



wassalam alaikoum

Numi

#68
Hoi Rafik,

ik ben blij dat er tenminste een jongen is, die het er mee eens is,
dat kunnen we niet van alle jongens hier zeggen!!!!!!

Groetjes van Fatima

Aagrib (Gast)

#69
Azul,

Ongelofelijk, er heeft niet een meisje afkeurend gereageerd op deze monkaar die deze meisjes dagelijks tonen, daar in de plaats worden ze beschermt en word dit goed gepraat er wordt dus goed gepraat, dat deze meisjes in extreem strakke broekjes rondlopen, roken met jongens flirten, drinken tot laat in de avond uitgaan etc.

Ik weet niet wat ik moet zeggen over deze Marokkanen die deze meisjes beschermen, en dan weer met dat wijs vingertje naar die jongens. Waarom jongens wel en meisjes niet. En door deze ongelijke vergelijking praten ze hun zonden goed.

Waarom willen mensen niet inzien, dat het de verkeerde kant opgaat met de in Nederland wonende Marokkaanse meisjes, je kan je kop wel in de grond blijven steken, maar het is nou eenmaal een feit. Dit is echt.  Je kan de schuld wel bij de ouders neerleggen, maar deze meisjes zetten hun ouders onder druk met bedreigingen als dat ze van huis zullen weglopen etc. En door die angst geven deze ouders hun dochters de volledige vrijheid waardoor ze het teveel wordt en ze helemaal ontsporen. Mensen wakker worden we praten hier wel over ontspoorde Marokkaanse meisjes en niet over de doorsnee Marokkaanse. Ik vraag me af als een meisje zich goed gedraagt waarom ze deze soort meisjes steunen. Daardoor helpen ze deze meisjes niet maar helpen ze ze verder de afgrond in.

Hoe kan in godsnaam iemand dit goed praten, ik ben er nog steeds verbaasd over.

ithran

#70
Salaam ou alaikoum.

OOIT KWAM DIE JONGEN UIT ARIF MET EEN BOOTJE OF ZELFS LOPEND NAAR NEDERLAND,ZIJN MOEDER HEEFT GEZEGD :ZOON KIJK UIT ,DOE GEEN GEKKE DINGEN EN KOM GAUW TERUG.
ZOONLIEF GAAT WERKEN IN EEN HOTEL,FABRIEK,RESTAURANT SOMS WEL 12 UUR PER DAG VOOR NOG GEEN 2GULDEN PER UUR.
SLAPEN MET 7 MAN IN EEN CARAVAN.
OF IN EENKAMERTJE MET 12 MAN.
ETEN,JA EEN HEEL ZOETE VLEESSOORT ,TOEN WAS ER NOG GEEN ISLAMITISCHE SLAGER.
COMMUNICEREN MET MENSEN DIE HUN TAAL NIET SPREKEN.
MET HUN EIGEN NORMEN EN WAARDEN.
ZE HADDEN VROEGER WEINIG LAST VAN HET BROEIKAS EFFECT DUS _20 ONDER NUL WAS NORMAAL EN DAN OP DE BUS WACHTEN.
ZE HADDEN RESPEKT VOOR OUDEREN OOK AL ZIJN HET HOLLANDERS.
HUN VROUW IN ARIF IS AL BEVALLEN ,EN ZEI HOREN HET PAS VEEL LATER.
NA EEN PAAR JAAR GINGEN ZIJ HUN VROUW EN KIND HALEN.
EN WAARVOOR ALLEMAAL ZODAT HUN KINDEREN EN ZIJ EEN BETER LEVEN ZOUDEN LIJDEN.
EN HOE WORDEN ZIJ BEDANKT?
MET ZOONS DIE DRINKEN EN DE POOIER UITHANGEN,EN MEISJES DIE MINDER AAN HEBBEN DAN DE HOND VAN DE BUURVROUW.
EN WAT ZEGGEN ZIJ ALS EEN VAN DE GESLACHTEN AANSPREEKT?ZE WIJZEN NAAR HET ANDERE GESLACHT,
ZE WILLEN ZEGGEN DAT ZE HET NIET EENS ZIJN MET DE ISLAM,MAAR ZE HULLEN DAT IN ZULKE VERWARRENDE WOORDEN DAT JE BIJNA NIET IN DE GATEN HEBT WAT ZE EIGENLIJK PROBEREN TE ZEGGEN.
MAAR ONZE OUDERS HOUDEN ZOVEEL VAN ONS (RIAFA)
EIGENLIJK HOREN ZE EEN VOLWASSEN LID VAN DE FAMILIE DIE ZICH NIET KAN VINDEN IN DE ISLAM TE VERSTOTEN,HOE MOEILIJK DAT OOK IS.
HEEFT ALLAH S.W.T NIET GEZEGD ALS JE ELMONKAAR ZIET MOET JE ER WAT VAN ZEGGEN ,EN IS ER OP DEZE WERELD EEN GROTERE VEROORZAKER VAN PIJN EN VERDRIET ,IS ER EEN GROTERE ELMONKAAR DAN ZIENA?
WETEN JULLIE WAAROM EEN MEISJE BIJ ZIENA ALS NUMMER 1 VERANTWOORDELIJK IS?
EEN MAN KIJKT NIET NAAR EEN RONDLOPEND VOD,MAAR WEL NAAR EEN STRAK GEKLEED MEISJE,HIJ KIJKT DOOR ZIJN INSTINCTEN OM ZICH VOORT TE PLANTEN.
EENMEISJE ZET HAAR HELE FAMILIE VOOR SCHUT,HAAR VOLK EN DE ISLAMITISCHE WERELD.
ZIJ HOORT NIET OP STRAAT ROND TE SLENTEREN OP EEN LAAT TIJDSTIP WAAR ZE NIKS TE ZOEKEN HEEFT.
EN JONGENS OOK NIET.
ALS EEN JONGEN AL ZIJN GEBEDEN HEEFT GEDAAN ,EN HIJ GAAT EVEN NAAR EEN VRIEND IS DAAR NIKS MIS MEE
ALS EEN MEISJE DAT DOET OOK NIET,MAAR EEN MEISJE MOET HAAR KLEDING AANDOEN ZOALS HET HOORT.
VERGEET NIET ZONDER DIE KLEDING GEEN SALAAT,ZAKAAT,RAMADAN,LHIDJ.
VERGEET OOK NIET DAT ER ZEVEN GENERATIES VERANTWOORDELIJK ZIJN VOOR JOU.
ARME OUDERS ZE WORDEN GESTRAFT VOOR DE SLECHTHEID VAN HUN KINDEREN,EN IEDEREEN ZEGT IK HOU VAN MIJN OUDERS.
NOU DAAR IS WEINIG VAN TE ZIEN ,ZE HEBBEN ZICH KAPOT GEWERKT HIER,EN WORDEN LATER OOK GESTRAFT.
VOOR WIE? VOOR HUN KINDEREN.

MOCHT IEMAND HET NIET EENS ZIJN MET WAT ER HIER BOVEN STAAT OVER DE KORAN,WIL JE HET DAN KORT HOUDEN EN EERLIJK EN ZEG GEWOON DAT JE HET NIET EENS BENT MET DE ISLAM.


NIEMAND WIL EEN ANDER ONDERUIT HALEN,PROBEER VAN JE EIGEN EN ANDERMANS FOUTEN TE LEREN.
 




fosychar (Gast)

#71
Er is hier niemand die ontkent dat er Marokkaanse meisjes zijn die roken, flirten, alcohol drinken etc. Anwar, Ithran en Aagrib beweren dat niet ALLE, maar wel VELE Marokkaanse meisjes het slechte pad op zijn geraakt. Zij kunnen niet begrijpen dat Marokkaanse meisjes, die dit constant moeten aanhoren van de Marokkanen, hier tegeningaan. Wat hier wel ontkent wordt, is het slecht gedrag van de Marokkaanse jongens. Hier is het lastigvallen van hoofdoekdragende meisjes en de hoge percentages van Marokkanen in penintentiare inrichtingen ter sprake gebracht. Deze worden door sommige mannen, die negatief over de Marokkaanse meisjes praten, ontkend. Het onderwerp "jongens" is hier ter sprake gebracht, omdat de jongens hier kritiek leveren over de meisjes. Waarom leveren zij geen kritiek over de jongens en ontkennen ze de problematiek van deze jongens? een ander reden is dat iemand hier met de opmerking aankwam, dat hij het niet aan kon horen hoe de Nederlanders over de Marokkaanse meisjes praten. Weet hij misschien niet hoevaak de Marokkaanse vrouw moet aanhoren hoe slecht de Marokkaanse jongens zich kunnen gedragen en zich voor het gedrag van deze jongens moet verdedigen?



fosychar (Gast)

#72
"OOIT KWAM DIE JONGEN UIT ARIF MET EEN BOOTJE OF ZELFS LOPEND NAAR NEDERLAND,ZIJN MOEDER HEEFT GEZEGD"

Niet OVERDRIJVEN, Ithran!!!!!!

"EIGENLIJK HOREN ZE EEN VOLWASSEN LID VAN DE FAMILIE DIE ZICH NIET KAN VINDEN IN DE ISLAM TE VERSTOTEN,HOE MOEILIJK DAT OOK IS."

Zo denken helaas vele Marokkanen. Ik denk dat deze gedachtegang juist voor vele problemen heeft gezorgd. Familie is heel erg belangrijk voor iedereen. Familie hoort je te steunen en niet de rug toe te keren. Door een familielid te verstoten, breng je die persoon niet dichter bij de Islam, maar zal hij/zij de Islam gaan haten. Hij/zij zal de Islam zien als de veroorzaker van de breuk tussen hem?haar en zijn/haar familie.

Ik snap niet waarom je een familielid moet verstoten als hij zich niet in de Islam kan vinden? Wat bereik je daarmee dan alleen ellende?

"WETEN JULLIE WAAROM EEN MEISJE BIJ ZIENA ALS NUMMER 1 VERANTWOORDELIJK IS?
EEN MAN KIJKT NIET NAAR EEN RONDLOPEND VOD,MAAR WEL NAAR EEN STRAK GEKLEED MEISJE,HIJ KIJKT DOOR ZIJN INSTINCTEN OM ZICH VOORT TE PLANTEN."

Waarom bestempel je de meisjes die aan de "Islamitische" kledingvoorschriften houden als "rondlopend vod"?

Waarom bestempel je de man als een dier die geen waarden en normen heeft?

Wist je dat je met je bovenstaande citaat een man kan aanmoedigen om een meisje te verkrachtigen die er niet bijloopt als een "vod"? Het meisje is immers de hoofdverantwoordelijke, dus de verkrachter treft geen (weinig) blaam.


"EENMEISJE ZET HAAR HELE FAMILIE VOOR SCHUT,HAAR VOLK EN DE ISLAMITISCHE WERELD."

Door wat?

Kan een man niet zijn familie, zijn volk en de Islamitische wereld voor schut zetten? Of waakt de vrouw over de eer, maar gaat de eer naar de man toe?

"ZIJ HOORT NIET OP STRAAT ROND TE SLENTEREN OP EEN LAAT TIJDSTIP WAAR ZE NIKS TE ZOEKEN HEEFT."

Dat vind jij, maar niet iedereen deelt die mening. Ik vind het niet verkeerd om als vrouw een wandeling te maken door de straten op een late tijdstip. Een probleem kan  natuurlijk de onveiligheid zijn. Maar wie zorgt meestal voor die onveiligheid? Antwoord: DE MANNEN.

"VERGEET NIET ZONDER DIE KLEDING GEEN SALAAT,ZAKAAT,RAMADAN,LHIDJ."

Dit heb ik nog nooit gehoord, maar waarschijnlijk heb je dit van een iman in de moskee of van een cassettebandje of videoband gehoord. Echt een uitspraak van een seksist: de vrouw is alleen te beoordelen op haar uiterlijk.


"VERGEET OOK NIET DAT ER ZEVEN GENERATIES VERANTWOORDELIJK ZIJN VOOR JOU."

Wat bedoel je? Dit is nieuw voor mij. Ik dacht dat alleen de ouders verantwoordelijk voor je zijn totdat je volwassen bent. Waarom zouden zeven generaties verantwoordelijk zijn, als er maar 1 generatie (de ouders) invloed  kan hebben op een persoon?






Numi

#73
Azul allemaal,

ik heb nooit en te nimmer de meisjes en jongens die het verkeerde pad op zijn verdedigd,
ik heb alleen gezegd dat de meeste mannen veel kritiek leveren op de meiden en hiermee de fouten van de jongens proberen te vergeten, te ontkennen, te negeren enzovoort!!!
voor mij klonk wat anwar heeft gezegd zo bekend in de oren,

het is namelijk zo dat bijna alle heren letten op de fouten van hun zussen,
maar hiermee zichzelf vergeten,
als je zo een discussie wil beginnen,
zeg dan "het gaat slecht met de Marokkaanse jeugd", maar begin niet alleen over de meiden!!!!

ik weet,
er zijn veel meiden die niet bepaald meehelpen aan een goede reputatie van de Marokkaanse meisjes, ik heb daarom ook nooit gezegd dat alle Marokkaanse meiden braaf zijn, maar de meerderheid van de Marokkaanse meiden mag er wel wezen hoor in vergelijking met andere nationaliteiten!!!!

alleen jammer genoeg zijn er meiden die het niets kan schelen,
en doen waar ze zin in hebben!!!
maar neem maar van mij aan die meiden zullen heus wel op een bepaald moment spijt krijgen van hun daden, ookal is het dan al te laat!!!

maar heren (en dames),
vergeet niet dat er genoeg goede meiden zijn die het in vergelijking met de jongens beter doen met hun studie en een carriere willen maken (of zijn jullie daar ookal tegen (geintje, haha), maakt dat de Marokkaanse meid ookal slecht? ik hoop van niet!!!!

uiteraard zijn er ook veel goede jongens, maar niet zoveel als goede meiden,
dat is gewoon waar heren,
het spijt me voor jullie,
maar het is de waarheid,
jullie bereiken veel meer de Nederlandse media dan wij meiden,
om een paar voorbeelden te noemen,
* veel jongens stoppen vroegtijdig met school
* veel jongens zitten al snel in de sociale dienst
* de meeste jongens zijn pooiers geworden
* de meeste jongens zitten zelf achter die meiden aan, waarvan ze zeuren dat die te strakke kleding dragen, enzovoort
* veel jongens zijn te geweldadig, veroorzaken rellen
* veel jongens gaan de drugs in
* enzovoort

ewa heren geef mij maar antwoord waarom al deze heren dit allemaal doen, hebben jullie ook teveel vijheid???????????????
dit bovenstaande is ook niet goed te praten, of wel?
ik dacht het effe niet!!!
ook dit is allemaal haram!!!
als je wil praten over de problemen in de Marokkaanse maatschappij,
begin dan niet alleen over de meiden,
de hele jeugd is niet echt bepaald "halal" bezig!!

maar het is gewoon een moeilijk onderwerp,
omdat het bij ons Marokkanen samenhangt met het begrip "eer"!!!!
maar heren vergeet niet,
er is maar een die over ons mag oordelen,
en dat is ALLAH SWT!!!!!

wij zijn maar mensen en maken allemaal fouten,

het spijt me als iemand het er niet mee eens is,
het is maar mijn mening,

salaam alaikum,

fatima
:(

rafik (Gast)

#74

Salam alaikoum,


De enige en goede oplossing is terug keren naar de islam en dat de broeders de zusters helpen en de zusters de broeders helpen IPV kritiek te geven en elkaar zwart te maken.



wassalam alaikoum