marokkaanse meiden overdrijven.

Gestart door anwar, 04/04/2002 om 04:00:22

aith_mhand_u-yihya

#45
"Men schaamt zich voor de Marokkanse meisjes. De jongens die zich voor hen schamen moeten maar eens dit nagaan: misschien schamen de Marokkaanse meisjes zich kapot voor het gedrag van de Marokkaanse jongens. Even alle vooroordelen op een rij: herrieschoppers, het lastigvallen van vrouwen, vroegtijdige schoolverlaters, nietsnutten, rondhangend jeugd, gewelddadig, drugsdealers, pooiers, ****enlopers, mannelijke ****en (jazeker, zij verkopen ook hun lichaam)."

Met deze citaat wilde ik alleen aangeven hoe belachelijk de stelling is en hoe belachelijk sommige jongens hier denken. De marokkaanse vrouw heeft meer reden zich te schamen voor de marokkaanse man dan andersom. Er heersen meer vooroordelen over de marokkaanse man dan over de marokkaanse vrouw. Of dit de realiteit is laat ik even buiten. De Marokkaanse mannen die zo negatief over de marokkaanse vrouw praten, zijn nu gelijk op hun teentjes getrapt en beweren dat Marokkaanse jongens geen criminelen zijn. Een tip voor deze jongens: de uitspraken die jullie plaatsen zijn kwetsend voor de marokkaanse vrouwen zoals jullie het ook kwetsend vinden om continue aan te moeten horen hoe crimineel de marokkaanse jongen wel niet is.

aith_mhand_u-yihya

#46
Ik ben blij dat aMchouM terug is gekomen op zijn opmerkingen: inderdaad het zijn SOMMIGE meisjes en niet VELE

anwar

#47
BESTE VRIEND MHAND,

MAAR MAROKKAANSE MEIDEN ALS DIE DE VRIJHEID KRIJGEN DAN OVERDRIJVEN ZE ECHT. IK VERGELIJK WELEENS (ZE3MA) MODERNE MAROKKAANSE MEIDEN MET DE NEDERLANDSE MEIDEN. ALS JE ZIET VOOR KLEDING ZE DRAGEN.
ECHT OVERDREVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!

IK HEB HET NOU NIET OVER NORMALE MAROKKAANSE MEIDEN MAAR MEER OVER ZE3MA TE MODERNE MAROKKAANSE MEIDEN. IS DIT MODERN????????
NEE DIT IS EEN SCHANDE VOOR ONZE MAROKKAANSE MAATSCHAPPIJ.

SRAAM ANWAR,



aith_mhand_u-yihya

#48
Anwar,

jij hebt het nu over kleding. Uiterlijk zegt niet alles. Ik vind dit wel kortzichtig van je: door de kleding denk jij al te kunnen beoordelen hoe Marokaanse meisjes met hun vrijheid (modern????????) omgaan. Kijk naar het gedrag en innerlijk van een persoon in plaats van naar het uiterlijk. Uiterlijk zegt niet zoveel!

anwar

#49
Beste vriend,

Dat is wel de eerste indruk. en eerste indruk zegt meestal heel wat.


sraam anwar,

Aagrib (Gast)

#50
Hallo,

Zoals ik al heb gezegd, je kan het niet verbergen, je hoeft maar de straat op te gaan, en die veraad als, dus je kan wel blijven ontkennen en zeggen dat het heel goed gaat met de marokkaanse meisjes, maar dat is helaas niet zo. En zoals ik al gezegd heb, sommige voelen zich kennelijk aangevallen, je kan ook beter afstand nemen van zulke meisjes, wat als je het gaat goed praten dan steun je ze in wat ze doen, en dit is toch niet de bedoeling denk ik en natuurlijk bedoelen we niet alle meisjes, maar de meisjes die het betreft, er zijn gelukkig ook marokkaanse meisjes die het goed doen en daar kunnen deze meisjes van leren. Dus nogmaals het is niet het doel om de marokkaanse meisjes zwart te maken maar om ze wakker te schuden.

anwar

#51
Beste aaghrib,


Ik ben helemaal met je eens vriend. We praten nou niet over alle marokkaanse meiden, Maar juist over meiden die denken "we zijn modern". We hebben vrijheid.

denk na a rotsoy, wat vrijheid.

ithran

#52
Beste Foschycher.
Dus jij schaamt je omdat ik in feite heb gezegd: wa khoeli almouminat layughthuthna min absarihin wa yahfathna furudjihin wa la yubdina zinatahuna
ila ma thahraha minha wal yuthribna bi chumurihin(hoofddoek)3ala djuyubihin(tot aan hun boezem0.
Sorry ,maar dat begrijp ik niet.

fosychar (Gast)

#53
Ithran,

En nu in het Nederlands of tmazight

fosychar (Gast)

#54
"We praten nou niet over alle marokkaanse meiden, Maar juist over meiden die denken "we zijn modern". We hebben vrijheid.

denk na a rotsoy, wat vrijheid."

Wat is er mis met vrijheid?

Amazigh staat toch voor vrije mens?

Hassan

#55
Azul,

Er is een discussie: Marokkaanse mannen overdrijven!

Reactie van Anwar op die discussie:
Citeerslaaaaaaaaaaaaaaaaaaat nergens op.

Vreemd, Anwar start discussie en is boos op Marokkaanse meisjes die vrijheid hebben en daardoor overdrijven, maar als jongens dat doen dan mag het, hahahaha.

Dus Fosychar, ik denk dat hij vindt dat meisjes niet met vrijheid kunnen opgaan en jongens uiteraard wel. Vreemde gedachte.....

ithran

#56
Beste foschychar.
Wat is jou mening over dit soort meisjes?
En van welk standpunt ,overtuiging,geloof,ben jij tot die meneing gekomen.





theouchaneg thie theghna.


Asiya

#57
Salaam iedereen en alleen,
      

Wat een geraaskal van sommigen... :o  ...sorry maar ik kan er gewoonweg niet bij dat het grootste gros jongens zo negatief praat over marokkaanse meiden!!!
Ay yffounessen ook wij zijn iemands zus, zusje dochter, nichtje of tante!!:heb je daar weleens over nagedacht *vraag*


Marokkaanse meiden overdrijven???? Hahaha klassieke (omgekeerde) penisnijd perikelen??
Ahhhh..Als Freud nog leefde zou hij vast
de tijd van zijn leven hebben op t wereldwijde couscous web waarin
ook  de imazighen zijn verstrikt!!

Sorry hoor, maar ik hoop dat sommigen van jullie gauw gevaccineerd
worden want jullie zijn allang getroffen door de gekke koe met MKZ....!! :-(


Natuurlijk overdrijven marokkaanse meiden in discotheken...welke meid overdrijft daar nou niet? *blits*  *zwaai*  *inlove*  
Komen de andere niet marokkaanse meiden soms in winterjassen...maken zij zich niet mooi..doffen zij zich niet op? Is toch toegestaan in een discotheek of niet? Vallen de marrokaanse meiden misschien op *wow* omdat ze mooi zijn en geen aandacht geven aan marokaanse jongens, die toch veelal de meiden onrespectvol als hoeren beschouwen???

Merkwaardig hoor als je jouw zogenaamde 'brave-niet-moderne-en-niet-door-vrijheid-verkrachte-meid halfnaakt in de steeg van Diskotheek de Jodenkoek wilt vinden...een plek waar jezelf overigens de beest uithangt met een glas
(god behoede je voor alcohol?) on the rocks in je hand!!
Waar heet een discotheek een discotheek voor? o duhuh!!! Je pogingen zullen tevergeefs zijn als je op deze plaatsen de vrouw van je dromen verlangt te vinden.
Ja, ja...natuurlijk een vrouw hoort niet thuis in de discotheek. Terecht ik ben het helemaal met je eens...
(verbaasd?..niet nodig..ik heb het te danken aan mijn opvoeding
en mijn eigen interpretatie van vrijheid, zoals vele meiden.)Overigens de jongen hoort daar net zo min thuis ...maar dit is een andere discussie en gezien ik de rode draad probeer te volgen laat ik dat daarom maar even
terzijde....)


Maar goed misschien is het inderdaad beter om een vrouw uit marokko
te nemen...immers zij is vies van het woord vrijheid en wil vast niet
de verzadiging van vrijheid beleven? Zij zal (zo hoop je dan) ingeblikt thuis blijven?
Tja hoop doet leven...waarom ook niet...;)

Mensen waar hebben we het toch allemaal over..we maken onze eigen vijanden om oorlog te voeren lijkt het wel...`*grrr*
Natuurlijk heeft ieder begrip en/of defintie haar uitersten:
Iedereen<->één....daartussen zit..enkelen, sommigen, niet allemaal..

Goed<->Slecht ...en alles wat er tussenin zit....

Klein<->Groot....en alles wat er tussenin zit....

Veraad<_>Verzet....etc....

Gooi hier marrokaanse meid of jongen voor en je kunt hele leuke zinnen maken
die gebasseerd zijn op je persoonlijke mening of op feiten (feiten die
volgens sommigen ontrokken zijn aan de realiteit die zij natuurlijk waarnemen met eigen ogen..)



Ach ja ..ik ben vervuld met telleurstelling... zoals velen van jullie vervuld zijn met woede... Nog meer ingaan op de reacties is nergens voor nodig, mijn waardige zusters en sommige
waardige broeders hebben alles al gezegd...

voor de starter van deze discussie:
niet alles is wat het lijkt...
niets lijkt wat het is........
kortom figure it out yourself...wat je overigens vast allang had gedaan toen je
deze discussie begon.....

groeten
Asiya

Denken kost niets....;)



Aagrib (Gast)

#58
Bedankt anwar,

Ik denk dat veel mensen ons begrijpen, maar er zijn helaas ook die er tegen in gaan en dit soort meisjes willen verdedigen, dat is het ergste wat je kan doen, want dan keur je het gedrag van deze meisjes goed!!! En er wordt zo laag over marokkaanse meisjes uit marokko gepraat, ze vergeten echter, dat niet alle marokkaanse meisjes uit marokko uit de bergen komen, maar er zijn ook bij die gestudeerd hebben en misschien wel inteliegenter zijn dan de meisjes die hier in nederland wonen, want zei denken we hebben gestudeerd en we hebben vrijheid niemand kan ons overtreffen, mis.

Er heeft iemand gezegd dat als je een meisje uit marokko haalt, dat deze ingeblikt thuis blijft, dit slaat nergens op, we hebben het niet over vrouwen die gewoon hun werk doen en het rechte pad van god volgen, maar we hebben het over vrouwen die overdrijven met hun mini rokjes en kilo make-up en die hun nederlandse medelanders overtreffen en die elke avond in de discotheek hangen, roken elke keer een ander vriendje hebben hun ouders bedrigen hun ouders verdriet brengen etc. Ik snap niet hoe iemand voor deze meisjes kan opkomen. En dan die stomme vergelijking weer met jongens, ik zal je gewoon eerlijk zeggen, ik schaam me voor bepaalde marokkaanse meisjes hier in nederland en ik weet zeker dat ik niet de enige ben. Ze zeggen dat ze geen vrijheid hebben, betekent vrijheid voor deze meisjes dan, dat ze binnen mogen komen wanneer het hun bevalt en doen wat ze willen, dus ook is het 1 uur s'nachts en ook al hebben ze elke keer een ander vriendje?

Ik heb laatste nog een groepje marokkaanse meisjes gezien, met zijn vieren in een hoek, rooken geen hoofdoek, strakke/gescheurde broeken en een mobiel telefoon waar ze druk mee bezig zijn met hun vriendjes. Nou als ik dit zie en er langs loop, dan spuug ik op de grond en zeg Arbi Lafou!!!!

Youssef alias Sklasse

#59
Aagrib ik kom stellingen tegen in je citaat die ik wel dagelijks meemaak, ik geef je zeker wel gelijk !!
Beslama