marokkaanse meiden overdrijven.

Gestart door anwar, 04/04/2002 om 04:00:22

aMchouM

#30

waardeloos is mijn reactie op reacties.

dacht dat sommigen intelligent zouden blijven maar helaas,
men zegt leugens en onzinnige dingen
Waar De Telegraaf op aast.

en het is namelijk niet waar dat meisjes die een hoofd doek dragen lastig gevallen worden door Marokkaanse jongens
naar mijn mening is dit een excuus om  er geen een te dragen en zo onvoorstelbaar als sommigen zijn ,zo zijn sommigen ook onbetrouwbaar.
.
en het is een trieste leugen om te zeggen dat gevangenissen vol zitten met alleen Marokkanen.


fosychar (Gast)

#31
Amchoum,

"en het is namelijk niet waar dat meisjes die een hoofd doek dragen lastig gevallen worden door Marokkaanse jongens
naar mijn mening is dit een excuus om  er geen een te dragen"


Omdat jij er nooit van gehoord hebt of nooit meegemaakt hebt, betekent het niet dat het niet gebeurd. Ik heb het met mijn eigen ogen gezien en van hoofdoekdragende meisjes gehoord:

hoofddoekdragende meisjes/vrouwen worden lastiggevallen door Marokkaanse mannen (of ze ook door andere nationaliteiten lastiggevallen worden is mij niet bekend).

Dit is de realiteit, of je het wilt of niet.


"en het is een trieste leugen om te zeggen dat gevangenissen vol zitten met alleen Marokkanen."



Het is geen leugen dat een groot percentage van de gedetineerden in penitentiare inrichtingen bestaan uit Marokkaanse jongens. Het is triest dat er zoveel Marokkaanse jongens in de penitentiare gevangenissen verblijven, maar helaas de realiteit.

fosychar (Gast)

#32
Anwar,

"Is dat waar dat marokkaanse meisjes overdrijven als ze vrijheid krijgen?"


Niet waar: sommige Marokkaanse meisjes kunnen niet met "de vrijheid" omgaan en andere Marokkaanse meisjes kunnen wel met "de vrijheid omgaan".



"Het is mij opgevallen dat marokkaanse meiden die uitgaan (naar discotheken) echt erg overdrijven.
Bijv. Qua kleding. (half naakt).

Is dat waar of lijkt het maar zo omdat ze marokkaanse meisjes zijn.?"


Het is niet waar, maar het lijkt maar zo.

aMchouM

#33



weet je wat??
maak er wat van en het zal me ook niet zoveel gaan interesseren.
het maakt me ook niet uit hoe onze meiden zich gaan gedragen en zal me ook geen moer gaan schelen hoe de Marokkaanse jongens zich gaan gedragen.
en ook zal het me niet gaan interesseren hoe de Marokkaanse gemeenschap zich gaat vertegenwoordigen.
ik zou zeggen maak er een puinhoop van en laat de telegraaf haar verhaal verkopen.


Als ik mijn eerlijk mening over de Marokkaanse meiden mag geven dan geef ik die.
Ik persoonlijk houd erg veel van onze meiden en wil hen voor geen goud missen.
Maar echter het doet  me pijn als ik sommigen zie die de verkeerde kant op gaan.
En juist is het altijd het negatieve die de aandacht van de mens opeist  en lang in het geheugen blijft.
En de  reacties die men leest hebben te maken met de bezorgdheid die sommigen hebben en het is echt geen zwartmakerij.
Sommigen houden heel erg veel van hun Marokkaanse meiden en ik ben er een van en wel uitbezorgdheid zeg ik sommige dingen die niet leuk zijn om aan te horen.


Als wij dit gaan negeren en ontzien dan zal het alleen maar slechter gaan.
Dit soort discussies zijn nuttig zodat wij van de fouten kunnen gaan  leren.


 

fosychar (Gast)

#34
"Dit soort discussies zijn nuttig zodat wij van de fouten kunnen gaan  leren."


Discussies zijn zeker nuttig als we er iets van kunnen leren. Veel van de discussie die hier gevoerd worden over de Marokkaanse vrouw is alles behalve informatief. Deze thread is bedoeld om de Marokkaanse vrouw in een zwart daglicht te plaatsen (kunt nou niet bepaald spreken van een informatief discussie). Uit deze thread trek ik de conclusies dat er marokkaanse mannen zijn die weinig respect voor de Marokkaanse vrouw hebben.

Tima (Gast)

#35
helemaal mee een fosychar!! ik snap sommige mensen dus echt niet he.. volgens mij hebben al die jongens die zo slecht over meisjes praten alleen ervaring met zulke mensen.. nou ik kan jullie gerustellen hoor er zijn nog ZAT die normaal zijn hoor.. trouwens wat ithran zei:inderdaad er zijn veel slechte mannen,maar toen deze man gewoon zijn werk aan het doen was toen kwam daar ja wie kwam daar een vrouw ,met haar lichaam alleen nog maar bedekt door een rok en een topje ter grootte van een beha,en ja hoor van het een kwam het ander,en raad eens wie als eerste in dit hele gebeuren verantwoordelijk word gehouden ja ja de vrouw.
dat vind ik dus ook nergens op slaan.. hoezo de vrouw verleidt je???!! leer dan jezelf eerst te beheersen en als je van jezelf weet dat je dat soort vrouwen niet mag, nou dan is het toch niet zo MOEILIJK:-(

Silina

#36
Wat hebben de Marokkaanse jongens het toch zwaar te verduren vanwege het wulpse gedrag van Marokkaanse meiden; triest heel triest jongens!!

Hoe vaak heb ik als Marokkaanse de jongens van mijn volk moeten verdedigen vanwege hun onredelijke gedrag in de maatschappij!!! Laten we het vooral niet hebben over het verslinden van liefdes, hartstochtelijke en vaak grensoverschrijdende avontuurtjes, experimenten met verslavende middelen en het aansporen tot geweld.......shall I continue??

Als ik sommige reacties hier lees, dan lijkt het alsof de jongens HET voorbeeld zijn van hoe wij als Marokkanen ons zouden moeten gedragen...yeah right!! Maak dat de kat wijs!

In iedere mand zitten rotte appels, daar kun je niet om heen. En als de Marokkaanse jongens ons Marokkaanse meiden de rug willen toekeren vanwege die paar rotte appels, so be it. Degene met die gedachte doen slechts hunzelf tekort. Ik zal er geen traan om laten.

By the way, ik ga er niet vanuit dat alle Marokkaanse jongens zo zijn (Alhamdoellilah), en zal zeker geen afbreuk doen aan degenen die een ander wel in zijn/haar waarde laat.

Aagrib (Gast)

#37
Beste fosychar,

Jij vindt, dat we de marokkaanse meisjes zwart maken en als het aan jou lag, dan waaren er geen discussies, dus verstoppen. Beste fosychar, hoe kun je het verstoppen als je het dagelijks ziet?
Het is een feit het gebeurt gewoon!!!

En over de marokkaanse jongens, dat de meeste crminieel zijn, klopt niet, het is een heel klein minderheid van de marokkaanse gemeenschap, hoe weet ik dit? Om dat er cijfers naar boven zijn gekommen, dat er foute statestieken werden bijgehouden, ik zal je een voorbeeld geven, stel je voor een marokkaanse jongen wordt in een week tijd 4 keer opgepakt, wat gebeurde er nu, deze persoon werkt gerekent als 4x marokkaan, dus met andere woorden, terwijl de politie die man 1x heeft opgepakt maar meerder keeren hebben ze toch in de statistieken geschreven 4x.


En van mij is niets bekend, dat marokkaanen vrouwen met hoofdoek lastig vallen.

Amsaa.

aMchouM

#38
safie laten we deze discussie beeindigen en laten we het goede voor elkaar wensen.
het is toch wel beter naar het goede te kijken en het slechte te negeren want als de meerderheid het goed doet dan verdient die meerderheid al het aandacht.
dus bij deze mijn excuses


gadiza

#39
Hallo allemaal,

Ik wilde ook even reageren, vooral op de reacties van sommigen die zeiden dat vrouwen met hoofddoeken niet worden lastiggevallen. Wel, daar ben ik het niet mee eens. Ik heb namelijk een paar meegemaakt, dat mijn eigen moeder werd versierd door die "vieze mannetjes", dus vertel mij dan niet dat het niet zo is. Ik schaam me er gewoon voor. En het is zelfs een keer voorgekomen dat mijn vader het zag en die heeft die ene vent alle hoeken van de kamer laten zien. Ik heb een hekel aan die mannen die geen respect tonen voor getrouwde, gesluierde vrouwen. Als vrouw zijnde weet je dat het voorkomt en degene die zeggen dat het niet voorkomt zijn blind of willen de waarheid gewoon niet weten...

aMchouM

#40
als dat zo is en dan moet het komen van die boerachtig de illegalen.
want ik als een gewone Marokkaan die het goed heeft zal nooit en te nimmer dat gaan doen.
Ik zelf heb ook nooit een marokkaanse als vriendin gehad dat omdat ik niet serieus was in relaties en heb hen dus met rust gelaten en heb hen niet willen bevuilen.
er lopen inderdaad van die domme illegalen die dan domme dingen doen.
soms als ik ze hoor praten over de Marokkaanse gemeenschap zowel over de jongens als over de meisjes dan wil al te graag dat zij terug gestuurd worden naar waar zij vandaan kwamen.
ze hebben een begiftigde jaloezie dit omdat sommigen hun geluk hebben gevonden en zij niet.
met dat gedrag zullen ze nooit verder komen dan alleen zichzelf in de nesten werken.



anwar

#41
beste broeders en zusters,


Helaas begrijpen sommige mensen de discussie niet. Maar het onderwerp gaat over marokkaanse meiden die overdrijven als die vrijheid krijgen. Ben je mee eens of niet?

Sommige mannen zoals fosychar denken onmiddelijk aan zwartmakerij van de marokkaanse meiden. En ze gelijk verdedigen. Het hoeft helemaal niet.

Ik hoop nogmaals dat je het begrijpt beste vriend,


sraam anwar,

Cowboy

#42
azul  als welen jelle niet met marokkanes meiden treuwen maket neit uit ir is nog stedes ellegalen de wellen naar nederland kaumen

dikra (Gast)

#43
Azul,
Het is zeker waar dat sommige M.meiden overdrijven.
aMchouM,ik vind dat jij nu ook overdrijft.Je zegt"Heb je geld...het gaat hen om het geld".Dat zeggen alleen die gekke wijfjes DE GOEDE MEIDEN GAAN DAT ECHT NIET ZEGGEN.Want wat is geld geld is niet de belangrijkste KARAKTER is de belangrijkste.
Je zegt"mijn oogjes hebben veel gezien".Volgens mij hebben ze de slechte dingen gezien&trouwens waar jij bent geweest is gewoon een slechte plaats en jij hoort er dus ook bij.
Anwar zegt"het is mij opgevallen dat M .meiden die uitgaan naar discotheken echt erg overdrijven.Anwar het woord discotheek zegt het al.De meiden die naar discotheken,feestjes(rai)enz.zijn geen meiden maar.....!Dat hoort niet bij de Islam,Marokanen&Irifiyeen.Zulke meiden sporen niet&zijn absoluut geen GOEDE meiden.

Cowboy

#44
azul  ik heb een keertie gehoort ven een tourk man hij zeg tegen mee als wel je marokkaans vrouw  koust 20 golden allen als wel je tourkes vrouw den koust 2000 golden graut verchelen