marokkaanse meiden overdrijven.

Gestart door anwar, 04/04/2002 om 04:00:22

Dora


Kamal25

Citeergod wil ik niet delen...

Gierigerd ::)

------------------------------------

;D Azulist 4 Life ;D

IIAwaryagherII

Citaat van: Bokous op 04/04/2002 om 13:14:16
Azul beste imazighen d timazighin i3izzan,

Timazighin vrouwen waren de sterke punt van Imazighen. Helaas nu niet meer, ze heeft haar amazigh broer verraden!!! om eerlijk te zijn ik ben zeer teleurgesteld in onze vrouwen, dat neemt niet weg dat ik een heel groot respect heb voor een kleine minderheid van onze vrouwen die me doen denken aan onze groot symbool Dihya.

Tanemmirt
Hammu u Namir
Wallah echt waar, als je nu ziet hoeveel meiden al op jonge leeftijd afgelebberd worden door negers en kazen is het op zn minst een schande te noemen.
En zoals eerder gezegd, overdreven met praten en chikie bahh, gewoon kziezweth niet meer of minder.
En ook nog eens dat overdreven gedoe over liefde dit en liefde dat, terwijl een slimme dame lekker bezig is met haar opleiding en toekomst om een sterke positie te verkrijgen, zijn vele Timazghin juist bezig met wie met wie gaat en wie met wie uitmaakt.
Vreemd lijkt soms net alsof ze het met een paplepel ingegoten hebben gehad, net uit de pampers en haar gedachten zitten al te filosoferen over haar aanstaande !

Dora

ach man doe s even normaal man.
wanneer de jongens met blonde trienen het bed in duiken dan is het cooool. meiden zijn meteen hoeren/sletten..pfff..::)....
dat is dus 1 van de denkwijze die ik veracht. leve de gelijkheid die alleen wordt gehanteert wanneer het mij uitkomt..:(

*no hard feelings*

*****

Klopt LL, die vreeeeeselijke dubbele standaard. Sommige mensen hebben een bijzondere oogafwijking. Ergens tussen de oren.

Dobry Den

Citaat van: m7 op 10/01/2005 om 14:10:55
Klopt LL, die vreeeeeselijke dubbele standaard. Sommige mensen hebben een bijzondere oogafwijking. Ergens tussen de oren.


"Can't hold us down" van Christina Aguilera gaat er ook over. Over het dubbele moraal.

IIAwaryagherII

Citaat van: lopende_lach op 10/01/2005 om 14:06:39
ach man doe s even normaal man.
wanneer de jongens met blonde trienen het bed in duiken dan is het cooool. meiden zijn meteen hoeren/sletten..pfff..::)....
dat is dus 1 van de denkwijze die ik veracht. leve de gelijkheid die alleen wordt gehanteert wanneer het mij uitkomt..:(

*no hard feelings*
No hard feelings my ass :P
Kijk wat voor de een geldt, geldt ook voor de andere.
Dus wat jij zegt is omdat mijn broer een alcoholist is, moet ik ook maar alcoholist wezen ?
Je snapt zelf dat het je reinste onzin is, sex is geen rage en geen mode dame, het kan voor de meeste hun toekomst bezegelen!

IIAwaryagherII

Citaat van: m7 op 10/01/2005 om 14:10:55
Klopt LL, die vreeeeeselijke dubbele standaard. Sommige mensen hebben een bijzondere oogafwijking. Ergens tussen de oren.
en sommigen zijn blind  ;)
En daarom komt de wetenschap er nu pas achter dat sex voor het huwelijk geen goed idee was en prijzen zij de moslims :)

Dora


Citeer
No hard feelings my ass :P
Kijk wat voor de een geldt, geldt ook voor de andere.
Dus wat jij zegt is omdat mijn broer een alcoholist is, moet ik ook maar alcoholist wezen ?
Je snapt zelf dat het je reinste onzin is, sex is geen rage en geen mode dame, het kan voor de meeste hun toekomst bezegelen!

Citeer
snap niet, waarom jij het opeens niet snapt nu wij altijd erovereens waren dat gelijkheid nog ver te zoeken bij velen..(op dit moiment ook nog bij jou)..

ik hoef niet in een verslaving te raken omdat mijn broer die verslaving heeft..waarom??..omdat ik daar niet voor kies. ik heb dus ook het recht om als IK te denken en te handelen.
gelijke rechten heeft hier dus niets mee te maken. mocht ik toch die verslaving hebben..dan wil ik wel gelijk behandeld worden door mij als " een meisje met verslaving" te zien...en die dus geholpen moet worden. en niet als de " hoer, slet, trots beschaamende dochter van de familie,  het ontspoorde kind.

* no hard feelings..:P*

Inuit

Citaat van: IIAwaryagherII op 10/01/2005 om 15:04:00
En daarom komt de wetenschap er nu pas achter dat sex voor het huwelijk geen goed idee was en prijzen zij de moslims :)
heb je hiervan ook links naar onderzoeken of iets dergelijks?

IIAwaryagherII

#295
Citaat van: lopende_lach op 10/01/2005 om 15:32:48

Citeer
No hard feelings my ass :P
Kijk wat voor de een geldt, geldt ook voor de andere.
Dus wat jij zegt is omdat mijn broer een alcoholist is, moet ik ook maar alcoholist wezen ?
Je snapt zelf dat het je reinste onzin is, sex is geen rage en geen mode dame, het kan voor de meeste hun toekomst bezegelen!

Citeer
snap niet, waarom jij het opeens niet snapt nu wij altijd erovereens waren dat gelijkheid nog ver te zoeken bij velen..(op dit moiment ook nog bij jou)..

ik hoef niet in een verslaving te raken omdat mijn broer die verslaving heeft..waarom??..omdat ik daar niet voor kies. ik heb dus ook het recht om als IK te denken en te handelen.
gelijke rechten heeft hier dus niets mee te maken. mocht ik toch die verslaving hebben..dan wil ik wel gelijk behandeld worden door mij als " een meisje met verslaving" te zien...en die dus geholpen moet worden. en niet als de " hoer, slet, trots beschaamende dochter van de familie,  het ontspoorde kind.

* no hard feelings..:P*

Kijk lopende dame, ten eerste is losbandigheid en sex voor het huwelijk niet conform wat jij ook geleerd hebt van de islam.
Punt 2, is het bewezen dat sex hebben met verschillende partners ziekten met zich mee kan brengen en in principe kan je nooit voor de volledige 100% veilig vrijen.
Stel je bent alcohol verslaafde, na een behandeling heb je grote kans er vanaf te komen.
Maar stel nu je word zwanger, of je krijgt een ziekte als aids ?
hmm welke behandeling heb je daarvoor in petto ?
Dame iets wat vervoeilijk is blijft vervoeilijk ongeacht of je broer of buurman/vrouw het ook doet.
Niets kan je goed praten met een vervoeilijke daad dame, als leraares op een moslim school zou je dat op zn minst moeten weten.
Ik ben absoluut blij met het vrouwelijke verzet die ik steeds meer waarneem, een ware verrijking, echter moet men daarbij niet de realiteit vergeten.
Je kan je emanciperen op vele andere vlakten anders dan sex!
En voor de verhitte gulzige dames vraag het een die, die fout gemaakt heeft en zie wat een ellende het te weeg kan brengen.
Een zwanger geworden dame is voor het leven getekend en aangezien geen pil of andere middel de volledige 100% garantie bied tegen deze, is het de vraag of dat dit het waard is ;)
Op deze manier sporen jullie, juist de dames om wie jullie geven ondoordacht aan op het verkeerde pad.
no hard what ever ;)

IIAwaryagherII

Citaat van: gebruiker01 op 10/01/2005 om 15:36:44
Citaat van: IIAwaryagherII op 10/01/2005 om 15:04:00
En daarom komt de wetenschap er nu pas achter dat sex voor het huwelijk geen goed idee was en prijzen zij de moslims :)
heb je hiervan ook links naar onderzoeken of iets dergelijks?

Dat was een stuk die ging over sex en de verborgen waarheden(medisch), volgens mij uit het blad scientific  american , maar wel van een lange tijd terug al.
Zij hadden het ook in die lijn over bv het dreigende uitsterven van de man, en wat polygamie eventueel voor voordelen zou hebben gehad.
Ik weet niet precies welke deel dat was .

Dobry Den

als nu ieder zelf bepaalt wat goed voor hem en haar is, dan zijn we al een stuk in de goede richting.

En natuurlijk trapt geen enkel vrouw in het argument " Ja, maar omdat ik het doe, betekent niet dat jij mij moet na doen" . De zogenaamde macho-man, die de vrouw herinnert dat kuisheid een grote deugd is, maar ondertussen zich laat suf n.euken door alles wat maar beweegt, is niet meer dan een valse h.oer.

IIAwaryagherII

Citaat van: Dobry Den op 10/01/2005 om 16:38:40
als nu ieder zelf bepaalt wat goed voor hem en haar is, dan zijn we al een stuk in de goede richting.

En natuurlijk trapt geen enkel vrouw in het argument " Ja, maar omdat ik het doe, betekent niet dat jij mij moet na doen" . De zogenaamde macho-man, die de vrouw herinnert dat kuisheid een grote deugd is, maar ondertussen zich laat suf n.euken door alles wat maar beweegt, is niet meer dan een valse h.oer.
Dit is dus onzin en als je op mij doelde dan kan ik je fantasie weg nemen want je kent me niet !
Maar in het algemeen gezien mag je doen met je lichaam wat je wilt, zal mij een zorg wezen dame, maar ga niet klagen als ik jou dan voor slet zou aanzien.
Zo simpel jij doet wat je niet laten kunt, ik zie je handelingen en deze kunnen mij die indruk geven, en dus ben ik net zo vrij met zeggen wat ik van je denk.
Maar wat sommige typetjes hier zeggen is, ik wil erop los n.euken maar noem me geen slet tsja lekker is dat !
Btw mannelijke sletten zijn er meer dan genoeg, maar dat was al lang duidelijk ;)

IIAwaryagherII

#299
e3oekkkkk met de dag worden we viezer ook nog, naast dat vele dames en heren uit onze Rifijnse gemeenschap aan de haal gaan met kazen en negers en chinezen en hindus, willen ze ook al geen commentaar allatief.
Integratie heeft jullie slaapkamers blijkbaar ook al veroverd, schaamteloos is dat bahhh.
Lekker een goede manier om onze Rifijnse populatie in stant te houden, aan de ene kant komt ze met een strakke truitje met een amazigh teken der op en thuis word ze door een kaas gebonkt, weg stukje tamazgha.
Wij mannen  hadden zeker het goede voorbeeld moeten geven en het feit dat we het niet gedaan hebben of nochthans doen, zou je ook kunnen aangrijpen om te laten zien hoe je ook met je vrijheden kan omgaan en alsnog je kuisheid bewaard.
Maar nee hoor ze willen een wedstrijd aangaan alsof het een goede gebeuren is en alsof het een mode is tazz, en dan klagen dat je voor slet word gezien.
Als de westerlingen zo ver gingen dat ze in een heel enkel geval een andere minaar hadden dan hun echtgenoot alleen, wil een aantal van de huidige  timazighin de hele straat naaien en de man moet maar koken en alle shit.
Overdrijven is echt geen bijzonderheid onder veel timazighin tegenwoordig.
Laat de mannen zien hoe het hoort en niet hun fouten herhalen.

no hard feelings :P