marokkaanse meiden overdrijven.

Gestart door anwar, 04/04/2002 om 04:00:22

Tmazight (Gast)

#270
Deze discussie gaat voorbij aan alle normen Hatim.

Vrijheid van meningsuiting?????? Dit is je reinste laster, ook in het uiten van je mening kun je te ver gaan.
Als dit een forum is waar andere mensen, in dit geval de Marokkaanse meiden, belasterd worden dan wil ik daar inderdaad geen deel van uitmaken. Zodra mij dat met zekerheid duidelijk is zal ik inderdaad maar liever een ander forum zoeken. Punt is dat ik vertrouwen heb in de beheerders van dit forum, anders had ik al een ander forum opgezocht.
 
Wanneer is een Marokkaanse meid een hoer, vertel me dat eerst maar. Daarna mag je me uitleggen hoe je erbij komt dat rond de 20 of 30 % een hoer is.
Of ik wel of niet een nette meid ben staat hier buiten. Als jullie spreken over de Marokkaanse meiden, dan voel ik mij aangesproken. Ik ben er namelijk ook een. Dat jij iemand een hoer noemt wil niet zeggen dat een ander dat ook doet.

KomMaar&Sklasse

#271
Zolang ik weet dat ik mn vrouwtje het vertrouwen kan overwinnen, maak ik me nergens druk om, alleen ze kunnen extreme moeilijk zijn.

Ciao

Stay Alert

El Sid

#272
Salaam,

Meiden kom op zeg, niet iedereen op dit forum kun je serieus nemen. Jullie weten toch net als ik dat de bewering van Itrhrankhalid nergens op slaat. En Hatim 20, 30 procent is ook erg overdreven. Ik ga me niet uitlaten hoeveel dat wel is, want dat weet ik niet. Ik zou er geen problemen mee hebben als een vrouw hier zou beweren dat 80 procent van de Marokkaanse mannen een pooier is. Ik weet dat het niet zo is en ik weet elhemdoelilah dat ik me door Allah laat leiden. Itrhankhalid was gewoon uit op wat aandacht en die hebben jullie hem gegeven.
El Sid

_Knowalot

#273
Helemaal mee eens El Sid...........

gewoon niet op in gaan op zulke loze uitspraken...............

Ik moest wel lachen eigenlijk, niet 75% nee het was 75,8% hahaha die 8 achter de komma moest het zeker geloofwaardig laten lijken?!?!

Filosofe

#274
Het feit dat hij lukraak met een cijfertje komt zonder enige bewijs om dit te kunnen rechtvaardigen maakt hij alleen zichzelf zeer belachelijk. En het ironische hiervan is dat de zogenaamde 'expert' te kijk wordt gezet door dezelfde "Marokkaanse meisje die overdrijven".

zafir.

#275

Hatim

#276
CiteerDeze discussie gaat voorbij aan alle normen Hatim.

Vrijheid van meningsuiting?????? Dit is je reinste laster, ook in het uiten van je mening kun je te ver gaan.
Als dit een forum is waar andere mensen, in dit geval de Marokkaanse meiden, belasterd worden dan wil ik daar inderdaad geen deel van uitmaken. Zodra mij dat met zekerheid duidelijk is zal ik inderdaad maar liever een ander forum zoeken. Punt is dat ik vertrouwen heb in de beheerders van dit forum, anders had ik al een ander forum opgezocht.

Als je niet tegen kritiek kunt moet je dat voroal doen!!

CiteerWanneer is een Marokkaanse meid een h.oer, vertel me dat eerst maar. Daarna mag je me uitleggen hoe je erbij komt dat rond de 20 of 30 % een h.oer is.

ik heb het woordje h.oer niet eens gebruikt.

CiteerOf ik wel of niet een nette meid ben staat hier buiten. Als jullie spreken over de Marokkaanse meiden, dan voel ik mij aangesproken. Ik ben er namelijk ook een. Dat jij iemand een hoer noemt wil niet zeggen dat een ander dat ook doet.

Als je je aangeproken voelt...dan kan ik er niets aan doen, ik voel me in ieder geval niet aangesproken als mensen het over criminele Marokkanen hebben, waarom zou ik ik doe gewoon wat ik moet doen, en ik verglijk mezelf echt niet met criminele types, waarom voel jij je dan aangesproken.
Als ik alle Marokkaanse meiden zeg, dan zou ik volgens jou ook mijn bloedeigen zusjes in die categorie meenemen, ik heb ook zusjes, dus ik snap die hele Heisa niet.....

dus lees erover heen, als het je bevalt neem het op, bevalt het je niet, dan schenk je er geen aandacht aan.


elidrissi

salam

zal ik jou eens wat vertellen. wat jij allemaal zegt is niet helemaal waar.
waarom zou jij met een meisje van marokko trouwen en niet met een meisje van Nederland.
en lang niet alle meisjes zijn zo!!!!!!!!
en wat ook niet eerlijk is dat jongens wel alles mogen een de meisjes niet.
niet dat ik wel zeggen dat de meisjes alles mogen doen zoals de jongens ghet nu mogen.
maar meisjes en jongens zijn eigenlijk gewoon gelijk.
heb ik gelijk of niet.
dus pas op met wat je zegt.

miss elidrissi

igwentje

klopt mensen die niet gewend zijn aan vrijheid weten niet hoe ze ermee om moeten gaan dat zijn dus niet alleen maar marokkaanse meisjes.Je weet niet hoe je op dingen moet reageren en hoe je moet handelen in bepaade situaties. Dat is normaal en dat heeft niets met overdrijven te maken schatje.

marocmeisje

eselemoelekoem ik wil effe reageren op dat disco geval al die marokaansen meisjes daar in de disco zij voor mijn onzin en die beschouw ik al zoiezo als strond die probeeren gewoon hun geloof weg te stoppen soory dat ik het zeg maar ik vind ze echten bitchen bellema gegroet jamila

Fatiha_L

Citaat van: anwar op 04/04/2002 om 04:00:22
Is dat waar dat marokkaanse meisjes overdrijven als ze vrijheid krijgen?

Het is mij opgevallen dat marokkaanse meiden die uitgaan (naar discotheken) echt erg overdrijven.
Bijv. Qua kleding. (half naakt).

Is dat waar of lijkt het maar zo omdat ze marokkaanse meisjes zijn.?




Realiteit jongeman

Dat is gewoon allemaal waar ;)

miss j

ik wil niks zeggen maar de marokkaanse meisjes gaan echt te ver streken,shmink dat het ni om aan te zien is,...noem maar op ik kan genoeg voorbeelden geven! aan de andere kant denken die marokaanse van amai wij zijn echt modern intussen dat het om van te kotsen is!! en die discotheke ik denk ni dat ze hun handen gewoon ni thuis kunnen houden van de gaste en dergelijke!!! eerlijk als ik die meisjes zie dan vraag ik mij af waar hebben ze in godsnaam hun gezicht gedaan vanwege wat ze doen!! en die meisjes met hun hoofdoeken wie weet wat er onder die hoofddoek is!! ok ge kunt een hoofddoek drage maar voor respect maar zij denke en er anders over zij denken dat het graaf is intusse staat elke gast er van te kijken als zij ni heilig is waarom dat zij hooddoek aan doet!!de tijd is verandert elk jaar word het erger en erger en geloof mij het is niet meer te doen die ouders moeten is weten wat er aan de gaande allemaal is dan late ze hun dochter nooit meer buiten huis en het ligt zien ze ni meer zolang ze leven!!nog iets ik ben hier serieus bezig!!

Dora

Citaat van: anwar op 04/04/2002 om 04:00:22
Is dat waar dat marokkaanse meisjes overdrijven als ze vrijheid krijgen?

Het is mij opgevallen dat marokkaanse meiden die uitgaan (naar discotheken) echt erg overdrijven.
Bijv. Qua kleding. (half naakt).

Is dat waar of lijkt het maar zo omdat ze marokkaanse meisjes zijn.?


is het waar dat marokkanen overdrijven in het opletten wat anderen doen?

het is mij namelijk weer opgevallen dat marokkanen altijd lopen te zeuren over elkaar > jongens over de meiden > meiden over de jongens > meiden over de meiden > en jongens over de jongens > jongeren over de ouderen > en ouderen over de jongeren. niemand is goed, iedereen is slecht...maar een leven leiden dat gericht is op jezelf..ho maar..

is het waar of lijkt het maar zo omdat ze marokkaans zijn?

miss.F.

Citaat van: lopende_lach op 04/01/2005 om 14:29:16
Citaat van: anwar op 04/04/2002 om 04:00:22
Is dat waar dat marokkaanse meisjes overdrijven als ze vrijheid krijgen?

Het is mij opgevallen dat marokkaanse meiden die uitgaan (naar discotheken) echt erg overdrijven.
Bijv. Qua kleding. (half naakt).

Is dat waar of lijkt het maar zo omdat ze marokkaanse meisjes zijn.?


is het waar dat marokkanen overdrijven in het opletten wat anderen doen?

het is mij namelijk weer opgevallen dat marokkanen altijd lopen te zeuren over elkaar > jongens over de meiden > meiden over de jongens > meiden over de meiden > en jongens over de jongens > jongeren over de ouderen > en ouderen over de jongeren. niemand is goed, iedereen is slecht...maar een leven leiden dat gericht is op jezelf..ho maar..

is het waar of lijkt het maar zo omdat ze marokkaans zijn?

het is waar dat men het maar al te leuk vinden om slecht over de andere groep te praten, kotsmisselijk word ik ervan, dat eindeloze gezever over meisjes die zus zijn en jongens die zo zijn. Niets meer dan vooroordelen

Tama

Citaat van: lopende_lach op 04/01/2005 om 14:29:16
Citaat van: anwar op 04/04/2002 om 04:00:22
Is dat waar dat marokkaanse meisjes overdrijven als ze vrijheid krijgen?

Het is mij opgevallen dat marokkaanse meiden die uitgaan (naar discotheken) echt erg overdrijven.
Bijv. Qua kleding. (half naakt).

Is dat waar of lijkt het maar zo omdat ze marokkaanse meisjes zijn.?


is het waar dat marokkanen overdrijven in het opletten wat anderen doen?

het is mij namelijk weer opgevallen dat marokkanen altijd lopen te zeuren over elkaar > jongens over de meiden > meiden over de jongens > meiden over de meiden > en jongens over de jongens > jongeren over de ouderen > en ouderen over de jongeren. niemand is goed, iedereen is slecht...maar een leven leiden dat gericht is op jezelf..ho maar..

is het waar of lijkt het maar zo omdat ze marokkaans zijn?


ja meer ieder voor zichzelf en god voor ons allen.