marokkaanse meiden overdrijven.

Gestart door anwar, 04/04/2002 om 04:00:22

tagamoust

#225
Ben toch benieuwd naar de conclusie van deze 'nooitophoudende-altijd weer nieuwe vragen opwekkende stelling' :-)

anwar

#226
he gert,


Ik dacht in het begin dat het aan de mensen hier ligt, Maar je lokt het zelf uit. Hoe je nu tegen aghrib bezig bent, vind ik niet vowassen van je. Je moet gewoon zijn mening respecteren of je nou mee eens ben of niet.



zuster

#227

CiteerBen toch benieuwd naar de conclusie van deze 'nooitophoudende-altijd weer nieuwe vragen opwekkende stelling' :-)
 

Haloa

Tagamoust je haalt de woorden uit me mond als iemand ons dat even kom vertellen graag

Beslama

Gert

#228

Anwar,

Iemand die zijn medemens met respect behandelt verdient respect terug. Iemand die deze gave niet heeft, in dit geval bij Aagrib tegen over de meiden, moet er op gewezen worden dat het op een andere wijze ook kan. Iemand die hier blijkbaar moedwillig leugens plaatst dient net zo goed er op gewezen te worden dat het anders kan. Het was een kleine moeite geweest voor Aagrib om even uitleg te geven waarom hij deze tekst hier geplaatst heeft, ik kan mij voorstellen dat er wat mis gaat met het aanhalen van een citaat. Dat hij zijn eigen woorden aan mij toeschrijft is niet waarschijnlijk een gevolg van een misverstand.

Sommige lieden verstaan alleen de taal die hen zelf gebezigd wordt, dus als je iemand wil bereiken zal je soms wat 'creatief' moeten zijn met je teksten.

Dus mag hij wat mij beterft zijn mening geven, los van wat zijn mening is kan hij andere mensen (de marokkaanse meiden, in dit geval) in hun waarde laten. En leugens verkondigen is al helemaal overbodig.

Vriendelijke groeten, Gert.

Citeerhe gert,
Ik dacht in het begin dat het aan de mensen hier ligt, Maar je lokt het zelf uit. Hoe je nu tegen aghrib bezig bent, vind ik niet vowassen van je. Je moet gewoon zijn mening respecteren of je nou mee eens ben of niet.

Aagrib (Gast)

#229
Gert,

Ik wil je negeren maar je hebt me toch weer zo ver gekregen.

Ik heb je al gezegd, waar bemoei je mee, bemoei je met je eigen meisjes. Jij wilt als een soort wijs manetje overkomen die het voor de marokkaanse meisje opneemt, wat gaat dat jou aan, ten eerste weet je helemaal maar dan ook helemaal niets van ons cultuur of geloof af en je weet niets van onze gewoontes af.

Ik vindt dit een zorgelijk ontwikkeling wat betreft de marokkaanse meisjes, ook jongens trouwens.

Wat ik krijg later ook kinderen en ik wil leren van deze fouten en mensen wakker schuden zodat zei hun dochters en zonen beter zullen opvoeden, ik heb het beste voor voor de marokkaanse meisjes en jongens, ik val de marokkaanse meisjes niet aan, maar wijs ze op de monkaar die plaatsvind, jij als autochtone kan dit niet begrijpen en zal het ook nooit begrijpen, jou gedachrengang is gewoon anders, dat moet je nou zo langzaamehand gaan inzien, JIJ KAN NIET MET MIJ DISCUSSIEREN OVER MAROKKAANSE MEISJES omdat jij een totaal ander cultuur hebt, wat bij ons schande is is bij jou normaal.

Een heel goed voorbleed, bij de autochtone is het de normaalste zaak van de wereld dat een man met een man trouwt, daar mee seks heeft en ook nog eens kinderen adopteert.

En hou op met mij leugenaar te noemen, want je gaat echt te ver nu, je hebt het over respect terwijl jij zelf die niet bezit.

Wat mij betreft hoef ik niet meer op je te reageren, maar als je door wilt gaan, dan zal dit alleen maar bevestigen wat ik zei.

_Knowalot

#230
Salaam Aagrib,

Ik wilde toch even reageren op je tekst;"Marokkaanse meisjes doen alles wat God verboden heeft en gaan ook nog met verschillende nationaliteiten om."
Jeetje, wat een opmerking en mag ik je even melden dat die verschillende nationaliteiten waarmee ze omgaan ook misschiem wel moslims kunnen zijn? Of zijn Marokkanen alleen Moslim, ZA3MAA!!!!

Gegroet

_Knowalot

#231
O O O Aagrib,

Misschien weet Gert wel heel veel van onze Marokkaanse cultuur en ook over de Islam, dus laat hem lekker mee discussieren!!! en nog iets, niet alle Nederlanders vinden het normaal dat ze met iemand van hetzelfde geslacht trouwen en ook niet alle Marokkanen zijn het met jou eens, ga niet beginnen over Nederlanders tegen de Marokkanen, we hebben zo onze verschillen maar die heb je ook tussen verschillende Marokkaanse mensen, ik weet dat bij onze familie iets heel erg raar is terwijl bij onze andere Marokkaanse buren dat weer heel normaal is, dus bij ons een schande, bij hun normaal, iedereen is verschillend, ligt niet alleen aan het NL zijn of aan het Maroc zijn!!!!!!!!!!

gegroet

anwar

#232



laat aghrib met rust



_Knowalot

#233
Salaam Anwar,

Waarom bescherm je Aagrib?

Hij kan ook commentaar op iedereen geven dus hij zal ook wel instaat zijn zichzelf te 'beschermen', ik val hem niet aan, ik snap alleen niet zo goed waarom hij zeggen mag wat hij wil en als er mensen daar dan weer iets op zeggen, dat juist die mensen aangevallen worden, in dit geval ik dus!!!

Anwar, ik ben het soms eens met je uitspraken, soms niet, dat is heel normaal, verder zal je wel een aardige jongen zijn, maar als ik iets tegen Aagrib wil zeggen, laat me dan ook, anders heeft het geen zin meer om hier voor mij nog te komen als ik niks terug mag zeggen, get my point of view?

gegroet


Tima (Gast)

#234
BEN HET HELEMAAL MET JE EENS KNOWALOT!! groetjes fatima

Aagrib (Gast)

#235
Knowalot,

Die fabeltjes kennen we zo langzaamerhand wel, ach die persoon van die andere natiionaliteit kan ook moslim zijn en als een meisje met een jongen loop dan kan het haar klasgenoot zijn, sorry hoor, maar met dit moet je bij mij niet komen, als ik mijn zus met iemand zie, dan zal hij het wel weten, ik ben een heel aardige jongen (al mag je dat niet van jezelf zeggen) maar als ik dit zie, dan komt iets zwarts voor me, dan weet ik niet meer wat ik doe, sorry maar zo ben ik, ik heb eer en eigenwaarde, en als iemand daar aankomt, dan zal die persoon het nooit vergeten, zo ben ik.

Anwar bedank jongen voor je bescherming, ik vind persoonlijk dat anwar ook een persoon met eer is en eigenwaarden, er zijn heel veel zoals ik en anwar, maar alleen jammer dat ze zich hier niet laten horen op internet, misschien, omdat ze geen waarde hechten aan mensen die vinden van niet, nou ik geef ze geen ongelijk.

Groetjes en blijf vooral Marokkaan met inclusief je cultuur en gewoonten, dan zul je gelukkig zijn.

sherazade

#236
Als ik dit allemaal lees dan vraag ik me wel eens af waarom  marokkanen nog in NL willen blijven wonen, met al die eigen regeltjes  die haaks staan op de nederlandse wetten.
Ik heb het voordeel dat ik een donker uiterlijk heb en daardoor als ik met mijn Marokkaanse vriendin loop (jaha...je leest het goed) er de twijfel bestaat bij de "broeders"en ze dus mij niet aanvallen.
Het kan zelfs zo zijn dat het je zus is waar ik mee loop en....tja...ook meer dan dat, laat echter 1 ding duidelijk zijn..ik geef erg veel om haar en zal wellicht zelfs met haar trouwen....Nederlands is een heerlijk land waar dit gelukkig kan en waar je bescherming hebt van de overheid (politie) als ouderwetse jongeren denken jouw leven te moeten indelen.
Leven en laten leven, als iedere jongen nu perse een vrouw wil halen uit hun "thuisland" dan zulen hun zussen wel met nederlanders moeten trouwen, want er blijft gewoonweg niemand meer over om mee te trouwen....of ze hebben een vrouw uit Maroc..of volgens de statistieken...zitten de gevangenissen vol met marokkanse jongens.
En Knowalot is de meest verstandige op deze site!!!!!

seloua

#237

CiteerSalaam Aagrib,

Ik wilde toch even reageren op je tekst;"Marokkaanse meisjes doen alles wat God verboden heeft en gaan ook nog met verschillende nationaliteiten om."
Jeetje, wat een opmerking en mag ik je even melden dat die verschillende nationaliteiten waarmee ze omgaan ook misschiem wel moslims kunnen zijn? Of zijn Marokkanen alleen Moslim, ZA3MAA!!!!

Gegroet

"BINGO"!!!

Aagrib (Gast)

#238
sherazade,

Er mag wel een wet en politie zijn in Nederland, als ik je tegenkom met mijn zus, dan weet ik dat ze zeker te laat voor je zullen komen, sorry, maar ik weet echt niet wat ik met je zal doen op dat moment, ik zal een tip aan onze nederlandse langenoten geven, misschien kom je vaak op een Marokkaanse forum en lees je reacties van mensen, die zich zogenaamd aan Nederland hebben aangepast, maar ik denk dat het in praktijk heel anders is, je riskeert je leven als je een marokkaanse vriendien hebt en haar fammilie komt erachter, misschien dat je geluk hebt en toevalig een meisje bent tegengekommen die haar fammilie gemodernisieerd is. Dus dat wordt een gokje waagen, maar ik raad het je niet aan, want mocht je net de verkeerde tegen komen, dan bent je er geweest.

Je zegt ouderwets, dit heeft niets met ouderwets te maken, dit heeft met eer en eigenwaarden te maken en dat kennen jullie niet.

Seloua, Bingo speel je in het buurhuis.

aith_mhand_u-yihya

#239

Citeersherazade,

Er mag wel een wet en politie zijn in Nederland, als ik je tegenkom met mijn zus, dan weet ik dat ze zeker te laat voor je zullen komen, sorry, maar ik weet echt niet wat ik met je zal doen op dat moment, ik zal een tip aan onze nederlandse langenoten geven, misschien kom je vaak op een Marokkaanse forum en lees je reacties van mensen, die zich zogenaamd aan Nederland hebben aangepast, maar ik denk dat het in praktijk heel anders is, je riskeert je leven als je een marokkaanse vriendien hebt en haar fammilie komt erachter, misschien dat je geluk hebt en toevalig een meisje bent tegengekommen die haar fammilie gemodernisieerd is. Dus dat wordt een gokje waagen, maar ik raad het je niet aan, want mocht je net de verkeerde tegen komen, dan bent je er geweest.

Je zegt ouderwets, dit heeft niets met ouderwets te maken, dit heeft met eer en eigenwaarden te maken en dat kennen jullie niet.

Seloua, Bingo speel je in het buurhuis.

Volgens mij is Sherazade een vrouw en geen man. Aagrib het is toch niet echt netjes om een vrouw wat aan te doen.

(Sherazade, als ik het mis heb dan moet je dat zeggen. Uit de tekst leid ik namelijk af dat je een vrouw bent)