marokkaanse meiden overdrijven.

Gestart door anwar, 04/04/2002 om 04:00:22

ithran

#165
Salaam u alaikum.

kunnen we eindelijk stoppen met deze eindeloze verdraaing van woorden.
Iedereen wil dat hij of zij gelijk heeft,maar er is er maar een die gelijk heeft,en dat is allah s.w.t.
Voor de personen die zo'n afgezaagde reactie willen plaatsen zoals:waarom moet de islam erweer bij betrokken worden?
Ik heb iets nieuws voor jullie,de islam is een levenswijze.
De islam laat ons zien hoe wij moeten leven.
Voor degenen die niet geloven in allah,zijn engelen,de koran,de profeet,en het hiernamaals,die zijn eshterku billah,en voor dezen bestaat er geen inna allaha ghafuru ara7im.
Ik bedoel let op je eigen zusjes.
En al die theorien van vrijheid,en opvoeding,en over bier,die zijn allemaal bullshit.
Er zijn genien voor nodig geweest om een simpel mens te begrijpen,en het is ze niet gelukt,en dan denkt men dat ze door een paar simpele zinnen bij rif.couscous. te plaatsen een hele bevolkingsgroep kunnen beschrijven.
Dat is grootheidswaanzin ten top.
Ik dronk vroeger ook,en ik mag dat van huisuit ook niet,maar ik kende mijn grens alleen een enkele keer niet.
Ik snap ook niet waar men het lef vandaan haalt om bier te vergelijken met ziena,het is net of je een kruimeldief vergelijkt met een moordenaar,die vergelijking mag alleen god maken.
Hoezo voelt iemand zich geremd door uitspraken van een ander?
Dat is pas een minderwaardigheidscomplex creeeren,zodat anderen de neiging krijgen om je te troosten,en bijna met je mee gaan praten.
En geloof het of niet er zijn veel dames die het leuk vinden om de hele dag het huishouden te doen.
Let op je zusjes.
mijn zusjes hebben mijn vertrouwen,maar mochten zij maar een keer een andere weg kiezen dan die van de islam dan ben ik ontoerekeningsvatbaar!
En dat betekent ook geen vriendjes,geen rondgehang op straat,geen feesten.

Ik neem aan dat iedereen die op deze topic heeft gereageerd moslim is.
De eerste gedagte gang bij sommige mensen nu is:Wie is hij om ons dat allemaal te vertellen?Wat weet hij beter als ik?
geeft niet ,mag,ik zal zelf niet meer op deze topic reageren.


waalaikumasallaam

Jasien

#166
Salamoe aleikoem warahmatoe-llah

Ithran! je bent een SteR te midden van Steren...
Heel mooie gezegd broeder.
Jasien 8) 8) 8)

Gert

#167

Ithran,

Ik ben blij voor jou, dat jij je ware weg hebt gevonden in het leven, alleen moet je niet voor een ander uit willen maken wat goed of fout is voor diegene. Die ander is zelf wel in staat zijn of haar eigen leven in te richten. Je kunt daarin adviseren, niet dwingend dicteren....

"Voor de personen die zo'n afgezaagde reactie willen plaatsen zoals: waarom moet de islam erweer bij betrokken worden?
Ik heb iets nieuws voor jullie,de islam is een levenswijze.
De islam laat ons zien hoe wij moeten leven.
Voor degenen die niet geloven in allah, zijn engelen, de koran, de profeet, het hiernamaals, die zijn eshterku billah, en voor dezen bestaat er geen inna allaha ghafuru ara7im."


Als je te snel iets aanneemt, dan maak je fouten...

"Ik neem aan dat iedereen die op deze topic heeft gereageerd moslim is."


Je bent vrij om je mening te geven, net als ieder ander. Zo heb ook jij de vrijheid jouw leven in te richten naar het idee wat jou het beste lijkt. Gun een ander die zelfde vrijheid om zijn of haar leven in te richten naar de ideeën die die ander heeft.

"De eerste gedachte gang bij sommige mensen nu is: Wie is hij om ons dat allemaal te vertellen? Wat weet hij beter als ik? geeft niet, mag, ik zal zelf niet meer op deze topic reageren."

Elke reactie is welkom, zolang je de mensen in hun waarde laat.. :)

Groeten, Gert.


Aagrib (Gast)

#168
Gert,

Met alle respect, maar ik neem aan dat jij een Nederlander bent, ik vind dat jij dan moeilijk over onze cultuur en geloof kunt praten, het feit dat je Fschy al gelijk geeft, doet jou reactie al ongeloofwaardig klinken. De indruk van de uitspraken die ik van Foschy heb gekregen is, dat zij het de normaalste zaak van de wereld vind, dat jonge meisjes uitgaan tot heel laat, roken, drinken etc. Het moet kunnen het is vrijheid ook al gaat het ten kostte van je geloof en cultuur, het is logisch dat je het met haar eens bent, want bij de Nederlandse cultuur is dit heel normaal, bij ons niet. Nog een cultuur verschil, bij de Nederlanders word een meisje die maar bijdehand genoeg is op handen gedragen, ze wordt stoer gevonden, niet op haar mondje gevallen, wederom de Nederlandse cultuur zonder geloof. Bij ons is een vrouw veel waard, en geen wegwerp artikel als bij het westen, ik hoef alleen maar naar de tv te kijken of bladen, dan zie ik genoeg.

Dus Gert, bedankt voor je reactie, maar hiermee kun je echt niet bij ons aankomen, je zult wel steun vinden bij Fosych. Omdat zei zonder ze dat durft toe te geven, toch de Nederlandse Cultuur en levenswijze haar eigen heeft gemaakt.


Met vriendelijke groeten.


Gert

#169
Misschien komt zij gewoon voor zichzelf op, en dat verdient begrip. Van mij krijgt zij dat. Van jou?

Proef ik hieruit dat jij haar dat wil beletten?
"Omdat zei (=zij?) zonder ze dat durft toe te geven, toch de Nederlandse Cultuur en levenswijze haar eigen heeft gemaakt."
Zelf gebruik maken van alle vrijheden die je hier geboden worden, maar een ander dit niet gunnen? Ik denk dat zij die keuze, als dat haar keuze is tenminste, zelf wel kan maken. Als zij naar de disco wil, is dat háár keuze. Hoe zij gekleed wil gaan, is háár keuze.

Met alle respect mijnerzijds, als er een nederlands meisje (het zijn altijd meisjes in die verhalen) zich 'bekeert' tot de Islam dan gaat er van 'jullie' zijde (altijd) een groot 'gejuig' op. Alsof het een 'wedstrijd' is wie 'de meeste zieltjes wint'. Voor mij is het géén wedstrijd! Van mij mogen de mensen in vrijheid de keuzes maken die zij voor zichzelf het beste achten.

Je kunt hen daarin advies geven, niet dwingen.

Groeten, Gert.



ithran

#170
Gert even een kleine opmerking.
ik kan me niet herinneren dat ik de mensen aan het vertellen was hoe zij moeten leven.
De pot verwijt de ketel.

Gun een ander die zelfde vrijheid om zijn of haar leven in te richten naar de ideeën die die ander heeft.
Dit lijkt mij pas een erg gebiedende tekst.

Hoezo "GUN"?
Waaruit maak jij op dat ik dit mensen niet gun?
Wat ik heb opgeschreven was bedoeld voor de moslims onder ons.

Van mij mogen de mensen in vrijheid de keuzes maken die zij voor zichzelf het beste achten.
Hoezo van mij?Wie ben jij dan?GOD?

Ik vind het heel irritant als mensen je teksten gaan citeren.
Vind jij ook niet?
Het enige wat ik mischien in die richting heb gezegd is dat als mijn zusjes dit soort dingen doen,dan hebben zij een groot probleem met mij.


Ooit gaat dit leven voorbij,en dan............?

Soussie en Djeblie

#171
Awilieeeeeeee ben ik nou slim of zijn jullie nou zo dom.
Wat hebben jullie nou met die meiden te maken, trouw gewoon met dat ene meisje waar je van houdt. Zolang het niet je zusje of je moeder is die zich bezig houdt met ongure zaken. Ik zie een marokkaanse meisje als een normale persoon met andere woorden ik heb geen liefde voor mensen die ik niet ken. Wilt een marokkaanse meisje uit, roken, blowen, naakt de straat op laat diegene z'n gang gaan. Zolang het niet mijn zusje is...........

PS: Ze hebben s c hijt aan jou, heb schijt aan hun.

mtiouia

#172
ik vind dat je als marokkaans meisje zo i zo niet in een discotheek thuishoort wat moet je daar??Zelf ben ik twee jaar geleden naar een discotheek geweest in amsterdam wat ik daar aantrof schokkeerde mij gewoon ik was het niet gewend om marokkaanse meiden zo te zien. Marokkaanse jongens evenmin. Ik begrijp nu ook waarom marokkaanse jongens zo over marokkaanse meiden denken. IK zelf heb hierdoor ook een slecht beeld gekregen over mijn zussen. Ze zijn niet allemaal zo, maar toch een groot gedeelte wel. Ik vind dat je als marokkaans meisje je eer en schaamte moet behouden als je deze niet meer hebt wat heb je dan??? NIKS!!! Zussen als jullie dit lezen think about it, want ik denk dat ieder marokkaans meisje het niet leuk zou vinden als er zo over haar geoordeeld zou worden. En jongens jullie zijn ook niet heilig, want julie gaan ook naar discotheken en bars willen jullie zeggen dat dit wel kan??? JUIST NIET DUS!!!! want als het voor een marokkaans meisje niet kan dan voor een jongen ook niet. Zoals velen van jullie die drinken waarom zou dit voor een jongen wel kunnen en voor een meisje niet?Ik vind dat iedere jongen die drink geen respect voor zijn geloof heeft en voor een meisje evenmin. En wat roken betreft  geld hetzelfde. Jullie zullen wel zeggen ja maar een vrouw baart kinderen nou het is in mijn ogen even slecht als het voor een meisje niet kan voor een jongen ook niet. Ik zeg hiermee niet dat alle jongens of meiden zo zijn want er zijn ook heel veel die hier niks mee te maken willen hebben. Tegen deze zeg ik keep it that way!!! en tegen de anderen layhselauwen. groetjes een mtiouia die het beste voor alle mgarba wil.

Sarah007

#173
Jongens vergeet jullie zelf niet doe niet of jullie heilg zijn. Het kan dat de meiden overdrijven, maar de jongens zijn helemaal doorgeslagen.Sommige jongens weten ook niet hoe ze met vrijheid moeten omgaan. LET NOU MAAR EERS OP JEZELF.

P.S. GELDT NIET VOOR ALEE JONGENS

Hatim

#174
Sarah007,


Dus als ik in de rivier spring moet jij dat ook maar doen??

Het heeft geen zin om in een circel te wijzen, van jij doet het ook dus, dus doe ik het ook. Zo komt er nooit een eind aan.

We weten dat beiden sexe, met dezelfde problimatiek te kampen hebben. Het word niet ontkend, zie andere topics onder mannen, dan kun je lezen, dat we heus wel bevestigen, dat zich problemen voordoen, maar wat heeft het voor zin, om de een zijn schande te gebruiken om je eigen schande te verdedigen.

Het komt voor bij mannen en bij vrouwen, daar zijn we het allemaal over eens.



@rifie

#175
BESTE MENSEN,


SORRY, MAAR HET IS EEN SOORT ZIEKTE, IS DE ENE MEID SLECHT DAN WORDT HET ANDERE OOK BESMET. EN DAAR BEN IK HEEL BANG VAN.
EN ZO WORDEN STEEDS MEER MEIDEN BESMET. EN HET IS IN DE TOEKOMST HEEL ERG GEVAARLIJK.

DUS GOEDE MEIDEN PAS OP VOOR DIE ZIEKTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


GROETEN VAN @RIFIE,

anwar

#176
He @rifie,


Je moet echt gaan oppassen vriend op wat je zegt, voordat de vrouwen je voor de rechter slepen. hahhahahaha

zo als imam khalil zei (homo zijn is een ziekte)


de groeten anwar,


Aagrib (Gast)

#177
Anwar,

Bedankt jongen, dat je voor mij opkomt. Gert je zegt dat Fosgy de Nederlandse cultuur heeft overgenomen, dat denk ik ook, maar alleen jammer dat ze daar niet vooruit komt, ze mag het gewoon zeggen hoor, het is haar keuze ze is er vrij in.

Nou ik wacht op reactie van Fosgy. Hopelijk dat ze nu de knoop doorhakt.




fosychar (Gast)

#178
Waar ik wel een hekel aan heb, zijn mensen die een oordeel over mij hebben, terwijl ze mij totaal niet kennen.

".....je zult wel steun vinden bij Fosych. Omdat zei zonder ze dat durft toe te geven, toch de Nederlandse Cultuur en levenswijze haar eigen heeft gemaakt."

Deze "beschuldiging" is zoooooooooo doorzichtig dat ik er niet eens de moeite neem om hier serieus op te reageren. Denk je, Aagrib, nu werkelijk dat ik wakker lig wat jij van me vindt.



anwar

#179
Beste fosychar,


meskiena a fosychar.


sraam anwar,