marokkaanse meiden overdrijven.

Gestart door anwar, 04/04/2002 om 04:00:22

anwar

#135
fedwa,


okkkkkkkkeeeeeeeeeeeeee fedwaaaaaaaaaaaaaaaa,

anwar

#136
Beste meiden,


Excuses voor het open van de topic. Sommige meiden willen me doodschieten denk ik, na het open van deze thread. Dat merk je gewoon aan sommige reacties hier.


byeeeeeeeeeee,

Aagrib (Gast)

#137
Anwar,

Ik begrijp je heel goed. Ik vind het jammer, de topic die Nadoria is begonnen doet het nog steeds niet goed.

Nadoria zegt, dat meisjes die niet veel vrijheid hebben, dat het daar slecht mee gaat, sorry hoor, maar de meisjes die veel vrijheid hebben daar gaat het slecht mee, ze kunnen er niet mee omgaan.

Ik denk persoonlijk dat deze meisjes door de Nederlanders zijn gehersenspoeld, er word ze verteld dat ons cultuur onrechtvaardig is en dat ze er tegen in moeten gaan, helaas werkt het voor deze meisjes averechts en belanden ze in een diepe put, je kunt de Marokkanen gewoon niet met de Nederlanders vergelijken of je moet je cultuur opgeven en die van hun aannemen en dat gebeurt heel vaak en dan komen ze bij ons hun zonde goed praten en zeggen dat het aan ons cultuur ligt, dat ons cultuur slecht is, dat is echt zielig.

Gegroet echte Marokkanen op wie dit voor toepassing is.

anwar

#138
Beste Aagrib,


Helemaal met je eens broeder en je hebt helemaal gelijk.



sraam anwar,

Numi

#139
Beste Anwar en Aagrib,

jullie denken niet echt realistisch hoor,
of je nou vrijheid of geen vrijheid van je ouders krijgt,
je kunt in beide gevallen worden gehersenspoeld door de Nederlanders!!!
juist als je geen vrijheid hebt helemaal!!

groetjes

anwar

#140
beste nadoria,


niks ervan, ik geef je toch geen gelijk.


sraam anwar,

Numi

#141
Beste Anwar,

ik hoef jouw gelijk niet!!!
heb ik dat gevraagd? nee!!
ik zeg alleen dat jullie niet echt realistisch denken!!

groetjes

anwar

#142
Beste Nadoria,


Zeker denken we wel realistisch.



de groeten,

Numi

#143
Ewa, omdat je vindt dat jullie realistisch denken,

nou er wordt hier beweerd dat meisjes MET vrijheid worden gehersenspoeld door de Nederlanders,
maar neem maar van mij aan,
het zijn vooral de meisjes ZONDER vrijheid die snel kunnen worden gehersenspoeld door wie dan ook,
omdat die meisjes zogenaamd de wereld willen zien die ze niet mogen betreden van hun ouders,
kijk als dat werd gezegd oke dan hadden jullie voor een deel gelijk (voor een deel omdat niet alle meisjes zo zijn, er zijn ook nog meisjes die kunnen nadenken) !

groetjes

El Sid

#144
Salaam,

Nadoria, ga niet met de vinger wijzen richting de Nederlanders. Het zijn de Marokkanen zlef die elkaar op het slechte pad brengen. Mensen zijn nu eenmaal snel beïnvloedbaar. Niet iedereen heeft een sterk karakter.
El Sid

Numi

#145
Azul El Sid,

Numi

#146
Azul El Sid,

ik wijs helemaal niet met de vingers naar de Nederlanders, dat doen Aagrib en Anwar,
ik beweerde alleen dat meestal de meisjes zonder vrijheid door de Nederlanders KUNNEN WORDEN GEHERSENSPOELD, dat betekent dus datgene dat jij beweert,

groetjes

El Sid

#147
Salaam,

Oké Nadoria dan zijn het met elkaar eens. Maar kun je me één ding uitleggen. Ik zie over 'Azul' staan. Wat betekent het? Ik als rasechte ariffie (geboren en deels getogen) heb nog nooit iemand azul horen zeggen. Het heeft niets met het onderwerp te maken, maar ik vroeg het me af.
El Sid

Numi

#148
Salaam El Sid,

Ik als riffia die geboren is in Nederland heb van mensen vernomen dat dat het woord "Salaam" in het tamazight "Azul" is
en aangezien dit een amazighsite is, heb ik soms de neiging om "Azul" te gebruiken,

groetjes

Aagrib (Gast)

#149
Hallo,

Nadoria, dit is dus de grootste onzin wat je zegt,  je beweert dat meisjes die niet overdreven veel vrijheid hebben, dat die dus juist het slechte pad op gaan. Dit is precies de uitspraken die meisjes doen die ontspoord zijn, ze proberen het altijd goed te praten.

Dit had ik echt niet verwacht van je meid. Hoe lang blijf je het ontkennen Nadoria er is hier een zorgwekende ontwikkeling gaande met dit soort meisjes en wederom probeer je deze meisjes te beschermen en de meisjes die het goed doen als slecht te bestempelen foei.

Gegroet.