marokkaanse meiden overdrijven.

Gestart door anwar, 04/04/2002 om 04:00:22

Aagrib (Gast)

#120
Hallo,

Nachin je herhaalt het weer, je zegt een vernieler is erger dan een prostitué.
Ik denk maar dat we beter niet met elkaar kunnen discussiëren met elkaar Nachin, want ik ben van een ander niveau dan jij, dus ik reageer deze keer niet op je. Misschien een ander keer.

Dankje zuster Tomatisch, ik ben niet de enige jongen die jou begrijpt hoor, er zijn er meer.

Fosychar,

Jij zegt dat feminisme prima kan samengaan met de Islam dat denk ik niet, ik denk dat je om problemen vraagt dan. Die beschrijving van het feminisme mag wel zo onschuldig zijn, maar in praktijk is dit een pro vrouw beweging die niets van de man of geloof moet hebben.

En ik zie dat je je fixeert op een regeltje die anwar als onderwerp nam, jij kijkt naar de letter niet naar het daadwerkelijke probleem.

Ik wil zeker deze Marokkaanse meisjes helpen, dus ik stel voor, dat we een onderwerp voor deze meisjes gaan maken, zodat zei erop kunnen reageren en hoe wij ze kunnen helpen.

Lijkt je dit wat, dan hoor ik het van jou, overigens ook van andere wil ik graag reactie hebben of dit een goed idee is, mij lijkt het wel.

De groeten Broeders en Zusters en mogen god ons het rechte pad tonen.

Youssef alias Sklasse

#121
Salaam Aleikom,
Echt Hatim verdient een staande ovatie,
geen slijm slijm, nee ik meen het gewoon wallah
Goed geformuleerd broeder.
Beslama

Numi

#122
Azul Aaagrib,

dat idee heb ik al eerder voorgesteld,
maar iedereen kwam mij maar telkens vertellen dat ik de Marokkaanse meiden die zich op het slechte pad begeven aan het verdedigen was,
terwijl ik duidelijk zei ik verdedig die meiden niet,
en ik zei ook iedereen kent de feiten al, we moeten op zoek naar oplossingen voor die meiden,
maar ja eindelijk komt een jongen ermee,
misschien dat er geluisterd wordt,
ewa Aagrib,
je begrijpt,
ik sta volledig achter je plan,
ik wil die topic zelfs wel voor je beginnen als je het niet durft,
haha

ok,
 
groetjes van fatima

Aagrib (Gast)

#123
Hallo Nadoria,

Begin jij die topic alvast, want ik denk dat ze op jou als meisje eerder zullen reageren en dan kom ik ook en hopelijk de andere ook jongens en meisjes, ik wil wel dat het niet zoiets als dit word elkaar over en weer beledigen en beschuldigen, maar een topic met oplossingen en hoe we kunnen helpen.

Ik hoor van je.

Groetjes.

Ps. Geef het wel een opvallend onderwerp.

anwar

#124
Beste Aagrib,


Ik denk dat jullie deze thread nog steeds niet helemaal begrijpen wat ik precies bedoel. De meesten begrijpen het helemaal verkeerd of willen het ook niet begrijpen.

Ik ga andere keer wel verder. Ik zal het proberen uit te leggen wat ik precies bedoel. ok.


sraam anwar,

anwar

#125
Beste soraya,


Mijn complimenten voor je reactie, Je hebt helemaal gelijk. Iedereen weet wel dat wel waar is, maar sommige ontkennen dat gewoon en dat vind heel jammer.



de groeten,

Numi

#126
wajoo Anwar en de rest,

het wordt niet ontkend,
we kennen de feiten,
we weten dat er s-l-e-t-t-e-n zijn, we weten dat er meiden zijn die hun hoofddoek in de wc's verruilen voor een minirok,
ewa wat wil je eraan gaan doen?
al die meiden terugsturen naar Marokko?
maar weet je waar ik me vooral aan irriteerde,
ik geloof niet dat die meiden zoveel vrijheid hebben als jij denkt,
als die meiden zoveel vrijheid van hun ouders krijgen,
waarom zouden ze zich dan zo dom gedragen?

vervolg komt later!!!!!

Hatim

#127
Nadoria, je begrijpt dat als je de bal kaatst krijg je hem terug.

Je zegt:

het wordt niet ontkend, we kennen de feiten,
we weten dat er s-l-e-t-t-e-n zijn, we weten dat er meiden zijn die hun hoofddoek in de wc's verruilen voor een minirok,
ewa wat wil je eraan gaan doen?

:)  nu komen we pas tot de hamvraag, eerst was het erken dat het gebeurd, en als erkend word dat de stelling klopt, kunnen we verder met een nieuwe topic "hoe verhinderen we, dat onze zusters zich ordinair gedragen"  :)

je zegt verder:

al die meiden terugsturen naar Marokko?

:) als dat juridisch gezien zou kunnen, dan zullen ze denk ik wel een lesje leren, maar goed juridisch gezien is dat onmogelijk. :)

Dan zeg je:

maar weet je waar ik me vooral aan irriteerde,
ik geloof niet dat die meiden zoveel vrijheid hebben als jij denkt,
als die meiden zoveel vrijheid van hun ouders krijgen,
waarom zouden ze zich dan zo dom gedragen?

:) mijn reactie hierop is heel eenvoudig, kijk naarjezelf, en dan heb je het antwoord, heb jij veel vrijheid?  Ga je er zuinig mee om?  Ga jij wanneer je ouders je vertrouwen, dat je laat thuis kunt komen wegens werk, of studie, lekker uit naar de disco. Ik denk dat meiden zoals jij (ik ga ervanuit dat je een nette meid bent) het antwoord met zich meedragen, ga na, wat die meiden t.o.v. jezelf meer mogen en kunnen  en niet kunnen, en verglijk jezelf eens, met dat soort meiden.  Doe ik ook als er negatief gepraat word over Marokkanen, kijk eerst met een wijzend vingertje naar mezelf, en dan kom je tot de conclusie, dat er wel degelijk, misbruik van vrijheid is.  De ouders vertrouwen hun dochter, en denken dat hun dochter een engel is, (dat is de vrijheid die ze hebben) maar intussen doet ze de raarste dingen.

Een gedichtje om het af te sluiten:


:)  Preek  :)

Daar zat ik dan op de bank.

Ik dacht: vanwaar die plotselinge haast.

Daar zat ik op de bank, mijn vader, mijn moeder ernaast.

Toen kwamen de woorden, meer en meer.

Telkens hoorde ik hetzelfde, keer op keer.

Dat ik hun vertrouwen had geschonden.

Dat leugens niet goed waren, want die maakte diepe wonden.

Dat het niet goed was wat ik deed.

En dat ik op een s.loerie leek.

Dat het mij later zou berouwen.

Om mijn ouders niet te vertrouwen.

Dat ik er niks mee zou bereiken.

Alleen een slechte naam en veel verhalen.

Dat ik moest ophouden met dat g.ezeik.

Dat ik me neer moest leggen bij de werkelijkheid.

Ik dacht: wat heb ik gedaan?

Waar komen al deze problemen vandaan?

Heb ik ze zelf gezocht en gevonden.

Wie heeft ze mij toegezonden?

Dat ik dit door moet maken.

Omdat ik me een keer wilde vermaken.




Groetjes

anwar

#128
Beste Hatim,


Ik heb je verhaal twee keer gelezen om iets verkeerds te ontdekken. Nou, ik heb alleen  waarheid gelezen. En deze reacties als die van jouw zijn helaas hier heel beperkt.


de groeten,

Fedwa

#129
G'middag,

Degene die deze topic is begonnen 'iegeses a3moeth'... :D

Groet Fedwa

Ps: Tis maar een grapjuuuuuuuuh (ff verduidelijken voor die onder ons die da nie zouden begrijpen...maar tja...je weet wa ze zeggen...achter elk grapje zit een kern van waarheid en ik ben bezig mezelf aan het verlullen dus...uuhm...laaaat maaaar)

Hatim

#130
Salaam Anwar,

De waarheid en niets anders dan de waarheid, wil je een objectieve kijk op de problematiek hebben.


Wasalaam ouwma

Fedwa

#131
Dames en heren....

Applaus voor Hatim!

Klap klap klap klap klap klap klap klap klap...

(En ben by the way nog steeds heilig overtuigd van het computerprogramma verhaal... :D)

Hatim

#132
Jeeeeeeetje Fedwa wil je dat niet doen,  Ik krijg een rood kleurtje van.  Ik ben hier niet om schouderklopjes te krijgen, maar om als persoon een goede discussie mogelijk te maken gebaseerd op diepzinnige denkwijze, en beargumentatie. Soms word een discussie meteen in kiem gesmoord, door een uitlating die helemaal niet onderbouwd is, en daar wil ik korte metten van maken. Moet je je voorstellen ik ben pas een week of zo lid van deze forum..hahahaha....met mijn grote mond....

enne.......je weet wel wat je moet doen om me de mond te snoeren....[ctrl] [alt] [del]   hahahaah


Groetjes

anwar

#133
Beste fedwa,


Wat bedoel je nou precies?


de groeten,

Fedwa

#134
Hatim:
Hmmm...[Ctrl] [alt] [del] zei je?? Zal het in me achterhoofd houwe... :D

Anouar:
Asahbie...was een grap! Je hoeft hem nie te begrijpen...maakt nie uuuuuuit... :)