de vrouw en de probleem bij de MAN!!

Gestart door Boetnawies, 02/03/2011 om 13:24:59

Boetnawies

Beste Helpdeskmedewerk(st)er,

Anderhalf jaar geleden ben ik van de windowsversie Verloofde.7.0 overgestapt op Vrouw. 1.0 en ik heb opgemerkt dat het programma applicaties heeft geinstalleerd waar ik echt niet blij mee ben.

Vrouw.1.0 blokkeert zonder mijn toestemming alle andere programma’s en start zichzelf op zodra ik willekeurig een programma open en saboteert op deze wijze de correcte uitvoering van andere programma’s.

Sommige programma’s die dan niet werken zijn:

AvondjewegMetVrienden10.9,
HeleNachtFeesten 2.5 en
RustigZondagavondjeVoetbalVoorDeBuis 16.4 werken zelfs helemaal niet meer!

Daar komt nog bij dat een bepaald achtergrondprogramma (Hardnekkige virus?) zichzelf automatisch installeert en programma Vrouw.01 disfunctioneert (Schoonmoeder 1.0) waardoor het hele systeem vastloopt, hierdoor gaat Vrouw 1.0 ineens heel raar doen.

Bijvoorbeeld, het commando WippenMetVrouw.1.0 doet het vaak niet.
Ik geef prompt de opdracht maar het verdomde programma weigert gewoon.
Ik overweeg om weer gebruik te gaan maken van Verloofde 7.0, of liever VriendinForPlezier.00 die zonder betaling ook het werk van Vrouw.01  doet en gedeïnstalleerd kan worden wanneer het mij uitkomt.

Het probleem nu is de deïnstallatie van Vrouw.01.
Deze schijnt buitengewoon ingewikkeld te zijn, en ik kan niet
inschatten welke consequenties dat zou kunnen hebben voor andere programma’s als
IkKrijg DeHelftVanJeVermogen.07 versie wat een heeeeeel
duur programma gaat worden!!

Kan iemand mij helpen?

Een ontmoedigde Boetnawies

Chatt zie arif

#1
.





Tabekoytt


Asrem

Citaat van: Boetnawies op 02/03/2011 om 13:24:59
Beste Helpdeskmedewerk(st)er,

Anderhalf jaar geleden ben ik van de windowsversie Verloofde.7.0 overgestapt op Vrouw. 1.0 en ik heb opgemerkt dat het programma applicaties heeft geinstalleerd waar ik echt niet blij mee ben.

Vrouw.1.0 blokkeert zonder mijn toestemming alle andere programma’s en start zichzelf op zodra ik willekeurig een programma open en saboteert op deze wijze de correcte uitvoering van andere programma’s.

Sommige programma’s die dan niet werken zijn:

AvondjewegMetVrienden10.9,
HeleNachtFeesten 2.5 en
RustigZondagavondjeVoetbalVoorDeBuis 16.4 werken zelfs helemaal niet meer!

Daar komt nog bij dat een bepaald achtergrondprogramma (Hardnekkige virus?) zichzelf automatisch installeert en programma Vrouw.01 disfunctioneert (Schoonmoeder 1.0) waardoor het hele systeem vastloopt, hierdoor gaat Vrouw 1.0 ineens heel raar doen.

Bijvoorbeeld, het commando WippenMetVrouw.1.0 doet het vaak niet.
Ik geef prompt de opdracht maar het verdomde programma weigert gewoon.
Ik overweeg om weer gebruik te gaan maken van Verloofde 7.0, of liever VriendinForPlezier.00 die zonder betaling ook het werk van Vrouw.01  doet en gedeïnstalleerd kan worden wanneer het mij uitkomt.

Het probleem nu is de deïnstallatie van Vrouw.01.
Deze schijnt buitengewoon ingewikkeld te zijn, en ik kan niet
inschatten welke consequenties dat zou kunnen hebben voor andere programma’s als
IkKrijg DeHelftVanJeVermogen.07 versie wat een heeeeeel
duur programma gaat worden!!

Kan iemand mij helpen?

Een ontmoedigde Boetnawies
Op http://www.ikhebeigenlijkgeenreet.com staat een progie om van die lastige windows versie af te komen(gewoon deleten dus).

Tabekoyt