Oproep van amnesty: Twee Berbes onterecht in de gevangenis in Libya

Gestart door Lezer, 09/02/2011 om 17:26:33

.zw.n

Citaat van: Alasian op 15/02/2011 om 13:01:17
Racistische woorden gebruiken tegen je eigen volk. Een trotse Amazigh ben jij. In dat geval kun je beter een grindbak kopen. Is makelijker want waar gooi je momenteel al die stenen ? Toch niet zo maar op de stoep of in je achtertuin ?Ben je doof en blind tegelijk ? Hoezo onzichtbaar? Laat me een raden. Het zijn akties als deze die dat onzichtbaar maken ? Hoeveel programma's, documentaires, films zijn er al wel niet gemaakt over gemartelde terreurverdachten. Dat is algemeen bekend ,pipo, over heel de wereld. En nu kom je aanzetten met bullshit dat het onzichtbaar voor de wereld is ?
Mijn volk heeft van tijd tot tijd een groot spiegel nodig om zijn gedrag te kunnen zien. Jij vindt het woord geiten een racistische woord, maar je piept niet over de woorden zoals woestijnkamelen, baardapen, k.- Marokkanen…enz die regelmatig op deze site worden gebruiken. Marokko lijkt een kleuren rijk dierentuin geworden.
Verder hoef jij geen zorgen te maken over die stenen. Mijn buurvrouw heeft een moestuin. I.p.v. de kunstmest gebruik ik ze mijn stenen. Dit is ook milieu vriendelijk.

Aha, meneer heeft programma’s, documentaires en films over gemartelde moslims gezien. De verhouding tussen het aantal onschuldig moslims die afgelopen 30 jaar zijn gemarteld, onderdrukt en in de gevangenissen  gestopt  en de mediaaandacht die hieraan is bestijd is behoorlijk onder de maat. Daarnaast krijgen de onderdrukt moslims meer valse aandacht (ook van hun broeders) om hun lijden/onderdrukking  te verduisteren zoals bijvoorbeeld de berggeit Mostafa A3rab  in zijn kolom op de voorpagina van deze site doet. http://www.amazigh.nl/2011/01/ttilifiziun-n-tmazi%c9%a3t-di-tmurt-nne%c9%a3/
Hij beweert dat Ben Ali een pan moslims was terwijl Ben Ali al 23 jaar bezig geweest met het martelen en onderdrukken van moslims.

Ik heb goed nieuws voor je: de onrust in Libië is eerder begonnen dan was het geplant. Gisteren avond zijn 14 Libiër gewond geraakt tijdens een demonstratie over o.a. politiek gevangenen. Deze soort demonstraties zullen ongetwijfeld effect hebben op het vrij laten van de Libiër tweelingbroeder.     

Botermes

#16
Citaat van: .zw.n op 16/02/2011 om 10:26:47
Mijn volk heeft van tijd tot tijd een groot spiegel nodig om zijn gedrag te kunnen zien. Jij vindt het woord geiten een racistische woord, maar je piept niet over de woorden zoals woestijnkamelen, baardapen, k.- Marokkanen…enz die regelmatig op deze site worden gebruiken.
Waarom zou ik, avouyazzan ? Woestijnkamelen en baardapen zijn gevestigde machten. Die hoeven niet verdedigd te worden door een nederige berggeit als ik. Van mij mag je ook kk Joden of kk Westerlingen roepen, al snap ik niet waarom je dan in Nederland ben komen wonen. Jij die zelfs wel een keus had maar van mij mag je dat als nog roepen.
Juist door het gebrek aan inlevingsvermogen en het alleen afgeven op je eigen soort met racistiosche woorden duiden er op op hoe laag jij gevallen bent, arrrotzooi.
CiteerVerder hoef jij geen zorgen te maken over die stenen. Mijn buurvrouw heeft een moestuin. I.p.v. de kunstmest gebruik ik ze mijn stenen. Dit is ook milieu vriendelijk.
Mani tafad izra nni ? Qa udji aqach da gi cha9rane uxa mani ma daxzarad atafad izra. Tawitand zgha Boerenbond ma ?
Citeer
Aha, meneer heeft programma’s, documentaires en films over gemartelde moslims gezien. De verhouding tussen het aantal onschuldig moslims die afgelopen 30 jaar zijn gemarteld, onderdrukt en in de gevangenissen  gestopt  en de mediaaandacht die hieraan is bestijd is behoorlijk onder de maat. Daarnaast krijgen de onderdrukt moslims meer valse aandacht (ook van hun broeders) om hun lijden/onderdrukking  te verduisteren zoals bijvoorbeeld de berggeit Mostafa A3rab  in zijn kolom op de voorpagina van deze site doet. http://www.amazigh.nl/2011/01/ttilifiziun-n-tmazi%c9%a3t-di-tmurt-nne%c9%a3/
Hij beweert dat Ben Ali een pan moslims was terwijl Ben Ali al 23 jaar bezig geweest met het martelen en onderdrukken van moslims.
Ze krijgen meer media-aandacht dan de Amazigh die strijdt voor het voortbestaan van zijn cultuur en identiteit.
Waarom moet dan de ene keer,de aandacht voor het martelen van Imazighen,voor het uitdragen van hun cultuur en identiteit,  overschaduwd worden door jouw bericht over een gemartelde terreurverdachte ?
Je begint me trouwens wel te vervelen met het constante gebruik van je favoriete scheldwoord :berggeit. Vind ie leuk hoor, sukkel !
Citeer
Ik heb goed nieuws voor je: de onrust in Libië is eerder begonnen dan was het geplant. Gisteren avond zijn 14 Libiër gewond geraakt tijdens een demonstratie over o.a. politiek gevangenen. Deze soort demonstraties zullen ongetwijfeld effect hebben op het vrij laten van de Libiër tweelingbroeder.     
Goed nieuws voor mij alleen ? Dus niet voor jou ? Dat zegt wel weer eens wat over je ondermaatste gevoel van betrokkenheid bij de strijd voor de Amazighzaak. Dat je er niks om geeft kan ik wel mee leven maar dat je deze topic van zijn oorspronlijke onderwerp wilt afleiden en de aandacht wilt opeisen voor iets anders gaat mij net iets te ver. Het is brutaal,storend en ondermijnend.

.zw.n

Citaat van: Alasian op 17/02/2011 om 01:21:25
Waarom zou ik, avouyazzan ? Woestijnkamelen en baardapen zijn gevestigde machten. Die hoeven niet verdedigd te worden door een nederige berggeit als ik. Van mij mag je ook kk Joden of kk Westerlingen roepen, al snap ik niet waarom je dan in Nederland ben komen wonen. Jij die zelfs wel een keus had maar van mij mag je dat als nog roepen.
Juist door het gebrek aan inlevingsvermogen en het alleen afgeven op je eigen soort met racistiosche woorden duiden er op op hoe laag jij gevallen bent, arrrotzooi. Mani tafad izra nni ? Qa udji aqach da gi cha9rane uxa mani ma daxzarad atafad izra. Tawitand zgha Boerenbond ma ? Ze krijgen meer media-aandacht dan de Amazigh die strijdt voor het voortbestaan van zijn cultuur en identiteit.
Waarom moet dan de ene keer,de aandacht voor het martelen van Imazighen,voor het uitdragen van hun cultuur en identiteit,  overschaduwd worden door jouw bericht over een gemartelde terreurverdachte ?
Je begint me trouwens wel te vervelen met het constante gebruik van je favoriete scheldwoord :berggeit. Vind ie leuk hoor, sukkel !  Goed nieuws voor mij alleen ? Dus niet voor jou ? Dat zegt wel weer eens wat over je ondermaatste gevoel van betrokkenheid bij de strijd voor de Amazighzaak. Dat je er niks om geeft kan ik wel mee leven maar dat je deze topic van zijn oorspronlijke onderwerp wilt afleiden en de aandacht wilt opeisen voor iets anders gaat mij net iets te ver. Het is brutaal,storend en ondermijnend.

Is dit alles???
Je weet niet eens wat amazigh identiteit is, laat staan voor deze identiteit opkomen aboe thbara. Verder heb ik geen tijd meer voor je.


.zw.n

De laatste dagen van Kadafi zijn voorbij.
Zijn laatste wapens was de zwarte Afrikaanse huurmoordenaars die afgelopen 24 uren bloedbladden hebben gepleegd en Libische vrouwen hebben verkracht.
Jammer dat de rest van de wereld doet alsof zijn neus, terwijl onze broeders worden afgeslacht.

.zw.n

De zoon van Kaddafi heeft aangekondigd tot laatste man en vrouw te gaan vechten. Hij heeft zijn volk bedreigd met een bloedige burgeroorlog. Zijn boodschap aan EU/VS is dat ze achter hem moeten staan anders komt de Libische olie in de handen van moslims extremisten (hetzelfde verhaal als Ben Ali en Mobarak). Hij heeft ook aangegeven dat de EU landen en VS het land komen koloniseren als hij aftreed. Volgens hem zijn de belangen van het westen in Noord Afrika groot en ze zullen alles aandoen om hun belangen daar te beschermen. 
De Libische bevolking inclusief Tawarik lieten zich niet bang maken door deze hond en ze bereiden zich nu tot persoonlijke aanval op Kaddafi en zijn familie.

Botermes

#20
En wat wil jij dan gaan doen ? Die verhalen van je heb ik gister ook al tig keer in het Marokkaanse theehuis gehoord.  Min gha thgad ? Je wilde niet eens een petitie tekenen met als smoesje dat je niks van westerse organisatie's moest hebben. Je gelooft toch in gewapend verzet ? Ewa pak je spullen en stap het vliegtuig maar op naar Tripoli, tenminste als daar nog vliegtuigen naar toe vliegen, anders vlieg je maar naar Palermo of Malta en zoek je maar uit hoe je naar Libië oversteekt.
Eerst heb je deze topic lopen vernaaien en nou doe je zo schijnheilig alsof je zo erg begaan bent met de Libische bevolking. Praatjes vullen geen gaatjes a YonGi...

.zw.n

Zo te zien heeft VS en EU groene licht aan Kaddafi gegeven om genocide tegen zijn eigen volk te plegen. Libië is overstroomd door de zwarte huurmoordenaar uit allerlei Afrikaanse landen. Zij krijgen 2000 dollar per dag om Libiër te vermoorden. Vanaf gisteren middag werden de bevolking van Libië uit zwaar gebombardeerd en geterroriseerd door huurmoordenaar terwijl de wereld doet alsof dat zijn neus bloed.

Botermes

#22
Citaat van: .zw.n op 22/02/2011 om 14:31:51
Zo te zien heeft VS en EU groene licht aan Kaddafi gegeven om genocide tegen zijn eigen volk te plegen. Libië is overstroomd door de zwarte huurmoordenaar uit allerlei Afrikaanse landen. Zij krijgen 2000 dollar per dag om Libiër te vermoorden. Vanaf gisteren middag werden de bevolking van Libië uit zwaar gebombardeerd en geterroriseerd door huurmoordenaar terwijl de wereld doet alsof dat zijn neus bloed.
Maar natuurlijk, het is de schuld van de VS en de EU dat Kadaffi zijn volk afslacht want hij heeft ze immers om toestemming gevraagd.
Toen Kadaffi anti-westerse leuzen riep was het nog jouw held.

Het grappige is dat hij op zijn beurt weer zegt dat degenen die protesteren onruststokers zijn die werken voor buitenlandse geheimediensten.Enkele dagen geleden zei hij nog ,in een poging om de aandacht weg te halen van zijn eigen puinhoop, dat de Palestijnen Israel moeten gaan aanvallen blabla

afel

#23
Beste mensen,

Er is toch nog goed nieuws uit Libië.

Ik heb contact gehad met de familie Bouzakhar, en Mazigh en Madghis zijn vorige week, vlak voor de opstand tegen Khaddafi, vrijgelaten.


Groeten