Hoe maak je een jongen duidelyk dat je hem niet wi

Gestart door Wasilla tarifest, 06/10/2003 om 23:07:53

Wasilla tarifest

#75

Citeerals het een STEENBOK is zit je in DIEPE PROBLEMEN>


DIE KUNNEN NIET ZO GOED TEGEN AFWIJZINGEN, NAMELIJK

Serieus? Spreek je uit ervaring?

ATEBANDE

#76

CiteerSerieus? Spreek je uit ervaring?

een collega van me is een steenbok en hij stalkte een vrouw gedurende een lange tijd.

Wasilla tarifest

#77

Citeereen collega van me is een steenbok en hij stalkte een vrouw gedurende een lange tijd.

wajooooooooooooo hahahha ik ga gauw informeren wat voor sterrenbeeld hy heeft. Thnx

Timoush

#78

Citeereen collega van me is een steenbok en hij stalkte een vrouw gedurende een lange tijd.

Wat denk je: Allah erkent de horoscopen????? Zullen we ons geloof rein houden?

femmeberbere

#79
Hoi wassilla,

Om antwoord te geven aan je vraag,ikzou jou adviseren om met die jongen een gesprek onder vier ogen te houden en vertel hem dat je niet voelt hetzelfde dan hij voor jou en dat hij moet niet zijn tijd verspillen aan iemand die niet geeft om hem.Zeg hem dat hij moet verder zoeken voor zijn ware.Als het niet lukt dan weet ik het niet meer

groetjes

Wasilla tarifest

#80

CiteerHoi wassilla,

Om antwoord te geven aan je vraag,ikzou jou adviseren om met die jongen een gesprek onder vier ogen te houden en vertel hem dat je niet voelt hetzelfde dan hij voor jou en dat hij moet niet zijn tijd verspillen aan iemand die niet geeft om hem.Zeg hem dat hij moet verder zoeken voor zijn ware.Als het niet lukt dan weet ik het niet meer

groetjes

Bedankt voor je advies, een gesprek onder vier ogen met iemand die gek op my is durfde ik eerlyk gezegd niet echt aan dus heb ik de hulp van zyn broer ingeroepen. Hy heeft naar me geluisterd en was erg begripvol. Hy zou met zyn broertje gaan praten en hem duidelyk maken hoe de vork in de steel zit.

ATEBANDE

#81

CiteerHoi wassilla,

Om antwoord te geven aan je vraag,ikzou jou adviseren om met die jongen een gesprek onder vier ogen te houden en vertel hem dat je niet voelt hetzelfde dan hij voor jou en dat hij moet niet zijn tijd verspillen aan iemand die niet geeft om hem.Zeg hem dat hij moet verder zoeken voor zijn ware.Als het niet lukt dan weet ik het niet meer

groetjes

en daarna moet je wel beducht zijn dat hij een SHOTGUN tevoorschijn tovert.

femmeberbere

#82

Citeeren daarna moet je wel beducht zijn dat hij een SHOTGUN tevoorschijn tovert.

Ik denk niet dat het zou verstandig van hem om dat te doen en wassilla zegt dat hij is gek op haar ik weet dat liefde gek kan zijn maar toch niet zo erg

ATEBANDE

#83

CiteerIk denk niet dat het zou verstandig van hem om dat te doen en wassilla zegt dat hij is gek op haar ik weet dat liefde gek kan zijn maar toch niet zo erg

wie heeft het over verstandig zijn??
Ja, hij is gek op haar. Maar hij heeft misschien zo iets van:

ALS IK HAAR NIET KAN KRIJGEN, DAN NIEMAND.

DUS PAS MAAR OP, WASSILA.

Wasilla tarifest

#84

Citeerwie heeft het over verstandig zijn??
Ja, hij is gek op haar. Maar hij heeft misschien zo iets van:

ALS IK HAAR NIET KAN KRIJGEN, DAN NIEMAND.

DUS PAS MAAR OP, WASSILA.

A yemsoem maak me niet bang.

femmeberbere

#85
ja dat lijk meer op die soap van tussen de middag if I don't get her nobody wil of een beetje romeo en julia en hij pleeg daarna zelfmoord WAT WALGELIJK ROMANTISCH ZEG
Citeerwie heeft het over verstandig zijn??
Ja, hij is gek op haar. Maar hij heeft misschien zo iets van:

ALS IK HAAR NIET KAN KRIJGEN, DAN NIEMAND.

DUS PAS MAAR OP, WASSILA.

ATEBANDE

#86

CiteerA yemsoem maak me niet bang.

wake up, wassila.....dit is de wereld.

Er leven verschillende mensen die verschillende dingen kunnen plegen.

ATEBANDE

#87

Citeerja dat lijk meer op die soap van tussen de middag if I don't get her nobody wil of een beetje romeo en julia en hij pleeg daarna zelfmoord WAT WALGELIJK ROMANTISCH ZEG

\

SHUT UP

Wasilla tarifest

#88

Citeerwake up, wassila.....dit is de wereld.

Er leven verschillende mensen die verschillende dingen kunnen plegen.

Okay maar dat soort dingen zie ik alleen in films ik heb dat nooit werkelyk meegemaakt

femmeberbere

#89
je hebt heel veel fantasie massugrada ik denk niet dat iemand "normal"zou zover gaan als hij verliefd is.In tegendeel als hij echt verliefd is dan laat hij haar met rust en haar geluk vinden omdat als je echt van iemand hou dan wil je dat die persoon gellukig word ook als niet met jou is