Hoe maak je een jongen duidelyk dat je hem niet wi

Gestart door Wasilla tarifest, 06/10/2003 om 23:07:53

ze3iem

#60
sorry meid..  ik heb me weer s laten gaan.. maar kon het    gewoon niet laten om erop in te gaan..

dus even back to the subject..


CiteerHey dames en heren,

IK wil heel graag wat vragen. Hoe maak je een jongen duidelyk dat je hem niet moet. Terwyl hy met zyn ouders om je hand wil komen vragen? Kan iemand dit voor my beantwoorden op een serieuze manier. Zo, nee reageer dan liever niet.

Wasilla tarifest

#61
Maakt niet uit joh. Mensen schynen heel snel afgeleid te worden door sommige mensen of dingen. Ik begryp je helemaal. DUs ME3lish

cinderella

#62

CiteerHey dames en heren,

IK wil heel graag wat vragen. Hoe maak je een jongen duidelyk dat je hem niet moet. Terwyl hy met zyn ouders om je hand wil komen vragen? Kan iemand dit voor my beantwoorden op een serieuze manier. Zo, nee reageer dan liever niet.

wassilla, ik hen nu al een paar maanden met een jongen een relatie en ik zou dolgraag willen dat hij om mijn hand gingen vragen bij een jongen
HOE LAAT IK DAT AAN HEM WETEN!!!
ik kan het hem moelijk zelf vragen ???????
HELP!?

cinderella

#63

CiteerHey dames en heren,

IK wil heel graag wat vragen. Hoe maak je een jongen duidelyk dat je hem niet moet. Terwyl hy met zyn ouders om je hand wil komen vragen? Kan iemand dit voor my beantwoorden op een serieuze manier. Zo, nee reageer dan liever niet.

wassilla,

ik hen nu al een paar maanden met een jongen een relatie en ik zou dolgraag willen dat hij om mijn hand gingen vragen bij mijn ouders ik ben gewoon gek op hem en zou heel graag men leven met hem willen delen> hij is gewon een schat

HOE LAAT IK DAT AAN HEM WETEN!!!

ik kan het hem moelijk zelf vragen ???????
HELP!?

Wasilla tarifest

#64

Citeerwassilla, ik hen nu al een paar maanden met een jongen een relatie en ik zou dolgraag willen dat hij om mijn hand gingen vragen bij een jongen
HOE LAAT IK DAT AAN HEM WETEN!!!
ik kan het hem moelijk zelf vragen ???????
HELP!?

Als hy serieuze bedoelingen met jou heeft dan komt hy er zelf mee aanzetten. En je zegt het zelf je gaat pas een paar maanden met hem om. Dus de tyd zal het antwoord geven. Heb geduld! En de jongen over wie ik het heb ken ik al een paar jaar.

Timoush

#65

CiteerIk vind hem niet leuk. Zyn gedrag irriteert my. En ik hou niet van mensen die kleven als je ze afwyst

Hmmmm en het komt niet binnen als je hem dit duidelijk vertelt en als je daarbij vertelt dat je absoluut niet van plan bent om met zo'n eikel als hem jouw leven te slijten? En als hij absoluut niet luistert, laat 'm dan maar komen om je hand vragen en dan laat je 'm een gigantisch blauwtje lopen!! Hihihi!! Dan staat hij toch voor schut en niet jij!

Wasilla tarifest

#66

CiteerHmmmm en het komt niet binnen als je hem dit duidelijk vertelt en als je daarbij vertelt dat je absoluut niet van plan bent om met zo'n eikel als hem jouw leven te slijten? En als hij absoluut niet luistert, laat 'm dan maar komen om je hand vragen en dan laat je 'm een gigantisch blauwtje lopen!! Hihihi!! Dan staat hij toch voor schut en niet jij!


DAt kan ik doen hahahha maar daar ben ik de persoon niet voor. Zo iets vind ik echt erg gemeen.

kenza

#67



aaaah wanneer zijn we verlost van jullie??????????????

weg weg weg weg weg weg weg!!

Wasilla tarifest

#68

Citeeraaaah wanneer zijn we verlost van jullie??????????????

weg weg weg weg weg weg weg!!

Gsoemaaaaaaaaaa jongen.

Wasilla tarifest

#69
Oooit jong geweest? ja toch.

tazaghine_1

#70
het is zeker niet leuk als een jongen achter je aan zit terwijl jij nix van hem wil en je kan daar ook weinig aan doen. maar wees duidelijk en blijf dat ook.
de NEE blijf NEE. dus of hij het nu vraag of over een jaar.
je wilt hem nu niet en in de toekomst ook niet.
ik denk wanneer je dit heel duidelijk verwoord dat er bij hem een lichtje gaat branden en anders is het een heel zielig mannetje. want hoe kan hij nou met een meisje verder willen als zij totaal geen intresse in hem heeft.

good luck zal ik je zeggen.
liefs mij...

Wasilla tarifest

#71

Citeerhet is zeker niet leuk als een jongen achter je aan zit terwijl jij nix van hem wil en je kan daar ook weinig aan doen. maar wees duidelijk en blijf dat ook.
de NEE blijf NEE. dus of hij het nu vraag of over een jaar.
je wilt hem nu niet en in de toekomst ook niet.
ik denk wanneer je dit heel duidelijk verwoord dat er bij hem een lichtje gaat branden en anders is het een heel zielig mannetje. want hoe kan hij nou met een meisje verder willen als zij totaal geen intresse in hem heeft.

good luck zal ik je zeggen.
liefs mij...

Dankje meid, MAar ik ben er al uit.

Timoush

#72

CiteerDankje meid, MAar ik ben er al uit.

Ik denk toch dat je hem duidekijk zou moeten vertellen waarom je hem niet als je toekomstige man ziet. Misschien kan het voor jouw gevoel gemeen zijn om hem op zo'n manier af te wijzen, maar warschijnlijk heeft hij dat nodig...

>Maar je zegt dat je er al uit bent? Hoe heb je dat gedaan? Ik ben benieuwd!!

Wasilla tarifest

#73

CiteerIk denk toch dat je hem duidekijk zou moeten vertellen waarom je hem niet als je toekomstige man ziet. Misschien kan het voor jouw gevoel gemeen zijn om hem op zo'n manier af te wijzen, maar warschijnlijk heeft hij dat nodig...

>Maar je zegt dat je er al uit bent? Hoe heb je dat gedaan? Ik ben benieuwd!!

Ik heb een goed gesprek gevoerd met zyn broer en heb hem verteld wat ik van zyn broertje vind. Hy begreep me en hy zou er voor zorgen dat zyn broertje dat ook zou begrypen.

ATEBANDE

#74

CiteerIk heb een goed gesprek gevoerd met zyn broer en heb hem verteld wat ik van zyn broertje vind. Hy begreep me en hy zou er voor zorgen dat zyn broertje dat ook zou begrypen.


als het een STEENBOK is zit je in DIEPE PROBLEMEN>


DIE KUNNEN NIET ZO GOED TEGEN AFWIJZINGEN, NAMELIJK