Hoe maak je een jongen duidelyk dat je hem niet wi

Gestart door Wasilla tarifest, 06/10/2003 om 23:07:53

ATEBANDE

#45

Citeerdie vraag zou je jezelf moeten stellen..

wist je dat meisjes die zich groot praten eigelijk niets meer zijn dan een zielig klein HOERTJE
stom s.letje



trut luister eens...........als je het lef hebt mij tegen te komen. zeg het maar.
Of ik laat het hierbij met jou.

Isefrawen

#46


hij wil haar neersteken, laat ze wassila tarifest.
misschien heeft het neersteken in deze context een erotische tintje.
misschien houdt zij wel van geweld, kickt ze wellicht ervan; je weet maar nooit tegenwoordig.
ik sta te popelen om te genieten van het bloed dat uit haar lichaam zal stromen, MASSAGRUDA geef me een waarschuwing ja

ze3iem

#47
he ik heb geen stront geroepen ...
hou je opmerkingen bij je..


en massu..
ik doe niet aan blind dates

Dora

#48

Citeeren massu..
ik doe niet aan blind dates
o???????........mag niet liegen he....zoals jonas al aangaf misschien loopt t wel uit tot iets moois.....

ze3iem

Citeero???????........mag niet liegen he....zoals jonas al aangaf misschien loopt t wel uit tot iets moois.....

neej man.. niet met die dwerg.. van me leven niet
oja even eerlijk.. ik doe echt niet aan blind dates..
zonder gein

Dora

#50

Citeerneej man.. niet met die dwerg.. van me leven niet
oja even eerlijk.. ik doe echt niet aan blind dates..
zonder gein
en ik dan????...was dat geen blind date ;)

ze3iem


metalsia_tahorresjt

#52

Citeeren ik dan????...was dat geen blind date ;)
hey tuthola ik heb je een bericht gestuurd, je was toch zo benieuwd???????

Dora

#53
ja tog, het was meteen raak, al ben ik wel een beetje teleurgesteld toen je niet kwam opdagen 3 weken geleden, had net het hele huis schoongemaakt, lekkers gekookt enz enz enz...komt mevrouw met de smoes ben ziek...ewa waga

Dora

#54

Citeerhey tuthola ik heb je een bericht gestuurd, je was toch zo benieuwd???????

o ben jij er ook weer, he ik bel je vanavond ja, ik moet alles uit je mond horen, zo kan ik je ook beter advies geven oke.....

ze3iem

#55
wallah ik was echt ziek.. ehemehem..
trouwens.. wanneer zie ik je weer.. 3ed je laat me alles zien.. wacht ik ga wel over naar pm.

Dora

#56

Citeerwallah ik was echt ziek.. ehemehem..
trouwens.. wanneer zie ik je weer.. 3ed je laat me alles zien.. wacht ik ga wel over naar pm.

meisje kan je wel laten zien maar het gaat toch niet meer door......maar vertel je nog

Wasilla tarifest

#57

Citeerhij wil haar neersteken, laat ze wassila tarifest.
misschien heeft het neersteken in deze context een erotische tintje.
misschien houdt zij wel van geweld, kickt ze wellicht ervan; je weet maar nooit tegenwoordig.
ik sta te popelen om te genieten van het bloed dat uit haar lichaam zal stromen, MASSAGRUDA geef me een waarschuwing ja

Inderdaad ik laat ze zeker.

Arrows

#58
jeeeeeeeetje! wasilla ik hoop voor je dat je antwoord hebt gehad want deze topic is weer in iets anders veranderd!

Kom op hoe oud zijn jullie hier!gaat hier wel erg grof aan toe! hou jullie in (en met jullie bedoel ik degene die verkeerde dingen hebben gezegd)

Wasilla tarifest

#59

Citeerjeeeeeeeetje! wasilla ik hoop voor je dat je antwoord hebt gehad want deze topic is weer in iets anders veranderd!

Kom op hoe oud zijn jullie hier!gaat hier wel erg grof aan toe! hou jullie in (en met jullie bedoel ik degene die verkeerde dingen hebben gezegd)

Nee niet echt antwoord waarvan ik denk thnx daar heb ik wat aan. Maar ben er nu wel aangewend. De meeste mensen hiero zyn egoistisch. Die denken alleen aanzichzelf en de rest kan stikken.