Hoe maak je een jongen duidelyk dat je hem niet wi

Gestart door Wasilla tarifest, 06/10/2003 om 23:07:53

Wasilla tarifest

#150

Citeerzeg tegen hem dat je al verloofd bent en dat jouw "verloofde" op hem af komt

JA joh op 17 jarige leeftyd....hahahah en met liegen kom je niet ver. Hoe snel de leugen ook is de waarheid achterhaalt hem wel. Maar bedankt voor het advies

Kamal25

#151

CiteerJA joh op 17 jarige leeftyd....hahahah en met liegen kom je niet ver. Hoe snel de leugen ook is de waarheid achterhaalt hem wel. Maar bedankt voor het advies

Inderdaad ja met liegen kom je niet ver, dus vertel nu maar gewoon de waarheid.

Load of crap.

Wasilla tarifest

#152

CiteerInderdaad ja met liegen kom je niet ver, dus vertel nu maar gewoon de waarheid.




Hy weet de waarheid, alleen accepteren is iets anders

Kamal25

#153

CiteerHy weet de waarheid, alleen accepteren is iets anders

En als jij dat nou ook eens accepteerd misschien dat we dan deze zinloze topic kunnen sluiten.

:D

Wasilla tarifest

#154

CiteerEn als jij dat nou ook eens accepteerd misschien dat we dan deze zinloze topic kunnen sluiten.

:D

Hey wat voor de 1 zinloos is het voor de ander niet en trouwens ik heb een paar pagina's terug gezegd dat het probleem al opgelost is. En jongen er zyn genoeg topic's dus kies dan voor een topic dat wel okay is...En van my mag dit topic ook gesloten worden. Ik dank de mensen die me advies en tips hebben gegeven. En de mensen die alleen negatieve commentaar hebben gegeven ook bedankt, maar reageer aub niet als je een topic niet okay vind!

Kamal25

#155

CiteerHey wat voor de 1 zinloos is het voor de ander niet en trouwens ik heb een paar pagina's terug gezegd dat het probleem al opgelost is. En jongen er zyn genoeg topic's dus kies dan voor een topic dat wel okay is...En van my mag dit topic ook gesloten worden. Ik dank de mensen die me advies en tips hebben gegeven. En de mensen die alleen negatieve commentaar hebben gegeven ook bedankt, maar reageer aub niet als je een topic niet okay vind!

You make my day door te zeggen dat t probleem is opgelost...maar dat kom je met zoiets als 'dit topic': it makes me wanna cry.

Wasilla tarifest

CiteerYou make my day door te zeggen dat t probleem is opgelost...maar dat kom je met zoiets als 'dit topic': it makes me wanna cry.




Kamal25

#157

CiteerHey wat voor de 1 zinloos is het voor de ander niet en trouwens ik heb een paar pagina's terug gezegd dat het probleem al opgelost is. En jongen er zyn genoeg topic's dus kies dan voor een topic dat wel okay is...En van my mag dit topic ook gesloten worden. Ik dank de mensen die me advies en tips hebben gegeven. En de mensen die alleen negatieve commentaar hebben gegeven ook bedankt, maar reageer aub niet als je een topic niet okay vind!

Deze discussie is voor mij gesloten.

Azul.

Wasilla tarifest

#158

CiteerDeze discussie is voor mij gesloten.

Azul.

Voor my ook ;)

Azul...

Isefrawen

zet dit op...




als ie het dan niet begrijpt...


miss.F.


Masja


cinderella


Hadou

Citaat van: Wasilla tarifest op 06/10/2003 om 23:07:53
Hey dames en heren,

IK wil heel graag wat vragen. Hoe maak je een jongen duidelyk dat je hem niet moet. Terwyl hy met zyn ouders om je hand wil komen vragen? Kan iemand dit voor my beantwoorden op een serieuze manier. Zo, nee reageer dan liever niet.

1- maak het duidelijk aan je ouders.
2- maak het duidelijk aan hem
3- geef hem niet veel aandacht
4- zeg tegen hem dat hij verder moet zoeken ( netjes)
5- als hij niet wil luisteren.. laat je ouders praten met zijn ouders

sommigen zijn een soortplakband :D pattexx .... djessaaaq :D