Hoe maak je een jongen duidelyk dat je hem niet wi

Gestart door Wasilla tarifest, 06/10/2003 om 23:07:53

amazing amazigh

#135

CiteerNiet allemaal

meisjes komen te vriendelijk over, ze moeten harder zijn tegen gasten en zeggen: afbollen!!!

bakish

#136
afbollen? was da
Citeermeisjes komen te vriendelijk over, ze moeten harder zijn tegen gasten en zeggen: afbollen!!!

amazing amazigh

#137

Citeerafbollen? was da


das vlaams voor "oprotten" snap je

Wasilla tarifest

#138

Citeermeisjes komen te vriendelijk over, ze moeten harder zijn tegen gasten en zeggen: afbollen!!!

Vergis je niet in de meeste meiden.

Vuurvlieg

#139

Citeerik wil hier op deze site slechts MILITANTE IMAZIGEN VAN HET MANNELIJK GESLACHT HEBBEN.

JULLIE WIJVEN GA IK WEGPESTEN....

HOMO!!!


Wasilla tarifest

#141

CiteerHETERO!!!

Dus zo maak ik een jongen duidelyk dat ik hem niet moet ;)

Ibtissam

#142
Ik weet eigenlijk ook niet wat je daarmee bedoeld precies, ik kan wel begrijpen dat je het het erg vind om hard te zijn tegen die jongen maar het gaat om jou leven!!! maak hem duidelijk dat je het niet wil door eerlijk te zijn tegen hem en zeggen dat je het niet wil. ik wens je heel veel succes meid!!
sterk in je schoenen staan en twakel 3la allah dan komt het goed!

Wasilla tarifest

#143

CiteerIk weet eigenlijk ook niet wat je daarmee bedoeld precies, ik kan wel begrijpen dat je het het erg vind om hard te zijn tegen die jongen maar het gaat om jou leven!!! maak hem duidelijk dat je het niet wil door eerlijk te zijn tegen hem en zeggen dat je het niet wil. ik wens je heel veel succes meid!!
sterk in je schoenen staan en twakel 3la allah dan komt het goed!

thank you very much!

yura

#144
Beste wassila,ik denk dat je het best naar je ouders moet luisteren, als hun zeggen dat je met die jongen kan trouwen, dan trouw je met hem, liefde voor elkaar bouw je tijdens het huwlijk en veel op allah te rekenen.
Nog iets, een goed leven is niet per definitie een gelukkig leven, juist een saai leven is het best!, dat is mijn ervaring.

Masja

#145
een saai leven is het best? omdat dat het veiligst is mischien? als je daar genoegen mee neemt, mischien wel...
 Ã­k kan het me nauwelijks voorstellen, ik zou het gevoel krijgen dat ik helemaal nièt leef, maar goed, ieder het zijne

Wasilla tarifest

#146

CiteerBeste wassila,ik denk dat je het best naar je ouders moet luisteren, als hun zeggen dat je met die jongen kan trouwen, dan trouw je met hem, liefde voor elkaar bouw je tijdens het huwlijk en veel op allah te rekenen.
Nog iets, een goed leven is niet per definitie een gelukkig leven, juist een saai leven is het best!, dat is mijn ervaring.

Bedankt voor je advies.

yura

#147
Dus bij deze is de oplossing voor dit probleempje al gegeven, applausje voor yura, vergeet mij niet uit te nodigen.
moge god de barmhartige jullie huwlijk zegenen.

moechachoe

#148
zeg tegen hem dat je al verloofd bent en dat jouw "verloofde" op hem af komt

Wasilla tarifest

#149

CiteerDus bij deze is de oplossing voor dit probleempje al gegeven, applausje voor yura, vergeet mij niet uit te nodigen.
moge god de barmhartige jullie huwlijk zegenen.

He ik bedank je voor je advies, maar ik zeg niet dat ik het ook ga opvolgen. Dus sorry geen bruiloft....