Hoofdmenu

LOVERBOYS

Gestart door Bou, 12/03/2004 om 21:22:34

Bou

Hallo allemaal,

Jullie hebben vast al gehoord van het fenomeen loverboys. Jongens die (helaas meestal van buitenlandse afkomst) zo smerig zijn om naïeve en onschuldige meisjes te misbruiken om geld binnen te slepen. Hij zegt dat hij van haar houdt, geeft haar de mooiste cadeaus en belooft van alles. Uiteindelijk vraagt hij of ze iets voor hem kan doen en dan komt het meisje voordat ze het weet in de prostitutie terecht.
Nu hoor ik laatst ook dit smerige verhaal over Marokkaanse loverboys. Deze gaan als volgt te werk. Ze beloven je ook van alles, zeggen dat ze bij je vader langs gaan om je hand te vragen, maar daar moet hij dan wel geld hebben voor de bruiloft. Dus dit naïeve meisje die van alles zit te dromen over haar leven met die jongen, sluit een lening af van 10.000 euro en geeft hem dit geld. Vervolgens verdwijnt deze lafaard met geld en al.

Ik kan me heel kwaad maken over dit soort dingen, hoe kan je misbruik maken van een onschuldige meid ?!Zoek iemand die het vrijwillig doet en weet waar ze mee bezig is. De meisjes die worden uitgekozen zijn onzeker en vinden al die aandacht geweldig, dus zijn het makkelijke prooien voor deze jongens.
Voor de jonge meiden onder ons, pas hiervoor op! Trap niet in slijmerige trucjes van iedere jongen.

Reacties zijn welkom over dit onderwerp!

Dora

#1
wist je dat er ook lovergirls zijn...aangenaam > heb nu al ongeveer 300.000 op de bank staan > gewoon door de naieve en onzeker little boys . wat is het leven toch heerlijk he :)

Bou

Citeerwist je dat er ook lovergirls zijn...aangenaam > heb nu al ongeveer 300.000 op de bank staan > gewoon door de naieve en onzeker little boys . wat is het leven toch heerlijk he :)

Ja lovergirls bestaan ook....:) Alleen denk ik niet dat die jongens de prostitutie in gaan voor je.....of heb je zo veel macht over de boyzzz(respect girl ;) )

Dora

#3

CiteerJa lovergirls bestaan ook....:) Alleen denk ik niet dat die jongens de prostitutie in gaan voor je.....of heb je zo veel macht over de boyzzz(respect girl ;) )
je wil niet weten wat ze allemaal voor mij over hebben ;)...geloof me ik kraam nu geen onzin uit > > mannen zijn makkelijk, je moet weten hoe ze te sturen :)

Bou

#4
Lopende-lach, zullen we samenspannen en al die loverboys stuk voor stuk terugpakken.......??Hun verdiende loon zou ik zeggen!

Dora

#5

CiteerLopende-lach, zullen we samenspannen en al die loverboys stuk voor stuk terugpakken.......??Hun verdiende loon zou ik zeggen!
hahaha > shall we??? > lijkt me te gek > heb wel behoefte aan nog meer euro's nu ik al 2 weken hetzelfde diepvries maaltijd benuttig ;)>>>>> ACTIEEE ;)

Bou

#6
En ik kan mijn studentenleven verrijken!!!!hahah....

Dora

#7
precies > wie pakken we als eerst?? IDIRRRR????? ;)

ainzora_rach

#8

ainzora_rach

#9


DIE LOVERBOYS HEBBEN NIKS ANDERS OM ZICH IN TE
VERDIEPEN.MET HUN VETTE AUTO'S
DENKEN ZE DAT ZE ALLES ZIJN ,NOU JE MOEST EENS WETEN"


Masja

#10

Citeerwist je dat er ook lovergirls zijn...aangenaam > heb nu al ongeveer 300.000 op de bank staan > gewoon door de naieve en onzeker little boys . wat is het leven toch heerlijk he :)

hahahahahahaha......l-l toch!!

bakish

#11
sjonge jongen waar heb jij gezeten loverboy fenomeen is oud nieuws!!

Goner

#12
Ja oud, maar helaas niet achterhaald. Was het maar veilig opgesloten in de geschiedenisboeken. Maar het waart nog altijd rond, dit fenomeen. Er kan niet genoeg tegen worden gewaarschuwd.

Bou

Citeersjonge jongen waar heb jij gezeten loverboy fenomeen is oud nieuws!!

Je kan wel zo bijdehand gaan reageren hierop, maar verklaar dan dat er nog steeds meisjes zijn die hierin trappen? En daarbij werk ik in een instelling die hier nog steeds mee bezig zijn en hiervoor allemaal voorlichting avonden organiseren. Oud nieuws he?!DACHT HET NIET SNOTNEUS

Bou

#14

Citeersjonge jongen waar heb jij gezeten loverboy fenomeen is oud nieuws!!

En reageer voortaan alleen als je iets nuttigs te vertellen hebt!!je irriteerd me.