Jonge werkende Thirifyien

Gestart door Thamrabet, 03/06/2003 om 09:28:11

himito

Citaat van: Madelein op 21/10/2004 om 16:24:13
Citaat van: himito op 21/10/2004 om 13:52:03
Er zijn veel kinderen,die ze de sleutelkinderen noemen,bij hen staat geen moeder klaar om hen op te halen van school of lekker eens de dag door nemen.Het heeft zijn voor en nadelen.Wij werken ook beiden maar als we kinderen krijgen inshallah zal mijn vrouw toch een stapje terug moeten doen om ze optimaal de aandacht te kunnen geven die ze verdienen,dan maar geen twee onder een kap koophuis.Mijn ouders hebben ons ook op een goede wijze opgevoed met een salaris nogwel.We zijn gewoon te gretig en willen steeds luxer en luxer gaan leven!
Citeer

Het enige dat ik zeg is dat het niet per se de vrouw hoeft te zijn die thuisblijft. Als zij een betere baan heeft, nou, waarom blijft papa dan niet lekker thuis met de kids?
Als mijn vrouw dat zou aankunnen waarom niet,alleen ben ik niet zo goed in het huishouden!

o ja,ik ben weer terug,ik kon niet zonder jullie!

Lâle

Citaat van: himito op 21/10/2004 om 16:59:06
Als mijn vrouw dat zou aankunnen waarom niet,alleen ben ik niet zo goed in het huishouden!

o ja,ik ben weer terug,ik kon niet zonder jullie!

Oefening baart kunst :D
En gelukkig maar dat je dr weer bent, was al bang dat we je kwijt waren...;)

himito

Citaat van: Madelein op 21/10/2004 om 17:08:38
Citaat van: himito op 21/10/2004 om 16:59:06
Als mijn vrouw dat zou aankunnen waarom niet,alleen ben ik niet zo goed in het huishouden!

o ja,ik ben weer terug,ik kon niet zonder jullie!

Oefening baart kunst :D
En gelukkig maar dat je dr weer bent, was al bang dat we je kwijt waren...;)
Ik kan niet zonder,past goed bij die topic van verslaafd aan Amazigh.nl!Ik heb effe frisse lucht gehapt en je ziet maar weer het bloed is gezakt!

Dora

hoezo??..was je ooit weggegaan dan??

ik steun elke meid die graag wil doorstuderen en/of werken, of ze nou getrouwd is , kinderen heeft. in mijn directe omgeving is daar heel goed mee omgegaan..

maar de opkomst van jong werkende vrouwkes is nu in razende tempo aan het stijgen. en de papa's die helpen in het huishouden ook..dusssss..*L_L is hartstikke trots en blij*..

mobeton

 iedereen moet werken hoe het ook zij. mobeton

Heksje25

Citaat van: Judge Judy op 04/02/2001 om 13:15:35
Vrouwen die hebben toch maar 1 recht, het aanrecht en voor de rest hebben ze alleen plichten:

Koken voor de man en kinderen

het huis schoonmaken

zorgen dat ze geen enkele soap serie mist

en ten slotte zeuren tot de de echtgenoot er hoofdpijn van begint te krijgen en de kinderen hard naar hun kamer rennen.

Dat zijn de plichten van de vrouw, werken dat is alleen voor de mannen
weggelegd de vrouwen moet op het huis passen om de werkloze ontspoorde burgers van nederland buiten de deur te houden.


Wolah ila .....dat klinkt aantrekkelijk.....Judge Judy je vergeet eeen ding...(geld uitgeven) ik zie het al helemaal voor me..hahahahah....Heerlijk...zucht