Jonge werkende Thirifyien

Gestart door Thamrabet, 03/06/2003 om 09:28:11

Thamrabet

Asalamoe alaikoem a thirifyien,

Als ik alle berichten op deze site lees kom ik tot de conclusie dat er veel onderwerpen zijn die door jongelui (meerderheid begin 20) zijn geplaatst, ook leuk maar ik ben een fase verder en zou graag met jonge Marokkaanse (thirifyien) vrouwen/moeders van gedachten wisselen.
Ik zou graag willen weten hoe zij met hun partner (relaties), werk en kinderen omgaan. En hoe zij werk en kinderen combineren, hoe de omgeving er tegenaan kijkt.

Zijn er vrouwen die hiermee worstelen?

Thamrabet  


sannae

#1
nou tamrabat, ik zit ook in die situatie. Ik werk als een advocaat.Ik ben getrouwd en heb 1 kind.Het is eerlijk gezegd moeilijk te combineren.Mijn werk vergt veel tijd en mijn man en kind hebben ook aandacht nodig. Maar ik probeer het zo goed mogelijk in te delen en mijn man helpt me daarbij. Hij vindt het namelijk zonde als ik mijn werk achterwege laat. Ik heb er 8 jaar voor moeten studeren.


de groetjes allemaal

gadiza

#2
Hallo,

Ik wilde ook even reageren op jullie verhalen en ik kan je een ding zeggen. Ik heb echt respect voor vrouwen die getrouwd zijn, kinderen hebben en dat ook nog combineren met een baan. Tabarkalah ahliekom.

Ikzelf ben een vrouw van 27 jaar en woon nog bij mijn ouders thuis. Ik ben nog vrijgezel en heb nog niet "de ware" ontmoet (jammer genoeg). Maar als ik die insahallah ooit zou ontmoeten, hoop ik dat hij het ook goedkeurt dat ik mijn baan aanhou. Het zal wel zwaar zijn, maar ik geloof dat het wel mogelijk is. Het zou toch zonde zijn als je al die jaren die je gestudeerd hebt weggooid.

_AMAZIGH_

#3
AZUL

Gadiza wat heb je gestudeerd?
EN by the way je hebt helemaal gelijk. Tenzij je schoonmaakt haha

gadiza

#4
Hoi Amazigh,