TAMASINT AKSRI

Gestart door Tasoussiet, 04/01/2001 om 22:44:47

Tasoussiet

Beste mensen,

Ik vraag me af welke Schleuh die deze site bezoeken uit bovengenoemde plaats komen. Mijn vader komt er vandaan en ben op zoek naar soortgenoten.Tamasint Aksri is een plek in Idau Tanane, Agadir.

Ben benieuwd.

Groetjes,
Tasoussiet

Mo_Muchacho

#1
He zo'n plaatsje heb je bij ons in alhoceima ook, vlakbij imzouren...daar lig de vormalige leider(Raisuni) van de jbala begraven, en hij is destijds om het leven gebracht door de abd krim, omdat hij samenwerkte met de vijand(spanje)....

Rachid22

#2
azul!!

volgens mij light tamasunt tussen agadir en imi ntanot.
ik kom zelf ook uit agadir/tiznit/tafraout

Rachid

nadi21

#3

ik ben oorspronkelijk van tmassint,maar wel tmassint tegen imzourn..waar v de aith er kadi van daan kome..jeoejeoejeoejejeojeeje leve de imazigheeeeeeeen

tafidjoest

#4
ja papa komt ook van tamasint bij imzouren

Don_Tmasint ®

#5
Citaat van: Tasoussiet op 04/01/2001 om 22:44:47
Beste mensen,

Ik vraag me af welke Schleuh die deze site bezoeken uit bovengenoemde plaats komen. Mijn vader komt er vandaan en ben op zoek naar soortgenoten.Tamasint Aksri is een plek in Idau Tanane, Agadir.

Ben benieuwd.

Groetjes,
Tasoussiet


er bestaat wel ook een tamassinte ten noorden van Ouarzazate dichtbij "studio atlas corporation" (Gladiator,...).

Amazighbruidje

Citaat van: Don_Tmasint op 17/06/2006 om 23:48:09
Citaat van: Tasoussiet op 04/01/2001 om 22:44:47
Beste mensen,

Ik vraag me af welke Schleuh die deze site bezoeken uit bovengenoemde plaats komen. Mijn vader komt er vandaan en ben op zoek naar soortgenoten.Tamasint Aksri is een plek in Idau Tanane, Agadir.

Ben benieuwd.

Groetjes,
Tasoussiet


er bestaat wel een tamassinte ten noord van Ouarzazate dichtbij "studio atlas corporation" (Gladiator,...).


Azul,

Tamassint Aksri is een dorpje in Idaw Tanane, ten noorden van Agadir, dus Imazighen n Souss.

noeha_20

jaaaaaaa ik ook uit tamasint inoee..bij imzouren...

lang leve tamasint :D