Wanneer ben je een Akar3ie?

Gestart door Yasmine, 01/06/2003 om 17:17:20

Samariaan

Citaat van: Yasmine op 01/06/2003 om 17:17:20
en van waar komt die haat tussen Ikar3iejen en Aith Waja3r?:o:o:o:o

zal wel door dat accentje komen

[inkopper]

Tamza

Weet je wat pas achterlijk is? Dat jullie dit serieus nemen, dat is achterlijk.

Sukkels.

NoreJihan

#47
.

*-RiFFijn0s-*

#48
Zielige topic. Egghhhhh!

Voor diegene die deze topic begon (Jasmina):

Ja, alle Ait Wajagars haten jouw!! Behalve 99.999% van de andere ikar3iyan worden niet gehaat.

MBTiza

Citaat van: Tamza op 17/12/2004 om 01:39:27
Weet je wat pas achterlijk is? Dat jullie dit serieus nemen, dat is achterlijk.

Sukkels.

Ja inderdaad Tamzatje wie neemt ons nou serieus??!? Ik neem mezelf niet eens serieus...ahaha

lhoceimia

woooow die haat tussen atwarja3er en ikar3ien daar zal ook nooit een einde aan komen he?

Man man man, doe eens ff normaal jullie geven elkaar toch geen brood ofzo???

Zegma oorlog abdelkrim ....jullie leven in 2005 get over it!!

Ariaz

#51
ik heb heel de discussie gelezen en ik moest eens reageren



ten eerste dat meisje dat deze topic gestart is, "schande" over u,


sinds wanneer is er nu een haat tussen Aith Wayagher en de Iker'ien, zo'n mensen zoals dat meisje dienen in e gevangenis gestoken te worden, ik denk zelf dta het geen Tmazight is zo'n meisje, maar het is wel zo dat Ikerhien eigenlijk losser zijn, maar niet minder of meer zijn dan Aith Wayager,


en verder nog persoonlijk heb ik een UITSTEKENDE contact met Ikerhien, ze zijn moderner en INTELLIGENTER en daardoor hebben we de Ikerhien ZEKER nodig in onze strijd tegen de Arabisering omdat Ikerhien meestal lefgozers zijn,


verde rnog wil ik zeggen dat Ikerhien heel grappig zijn!!! alé in mijn persoonlijke vriendenkring, en je moet ook weten ik vind hun accent heel mooi zeker als het van de mond van een meisje komt en ook dat accent van de Aith Touzine is zeer mooi echt waar,

in ieder geval jullei moeten weten het is gedaan nu met dat stammen denken, iemand die verder kijkt dan zijn neus lang is, iemand die al de artikelen leest over de Imazighen en de geschiedenis van de Riffijnse Oorlog kent zou nooit zo'n zin beginnen "aah ja de Aith Wagher dit en de Ikerhien, maar iemand die onwetend is zal altijd zulke uitspraken beginnen zoals dat meisje die deze topic gestart is,en ook nog, ze start een topic en daarna "verdwijnt" ze met andere woorden haar doel is bereikt, ze heeft nu verdeeldheid gezaaid,



Irrifien zijn EEN, alle stammen, van het westen tot het oosten, en we zullen allemaal broeders met de Kabiliers, Ishelhien, Imazighen van Atlas en Imazighen van Libie, imazighen van Aures ALLEMAAL


we zijn allemaal broeders en ooit behoorden we tot EEN VOLK nl de NUMIDIERS de ooit zo gevreesde volk waarover heel de Romeinse Wereld gesproken werd, en ook een boodscghap aan  de mensen die zulke kortzichtige uitspraken doen, stel ik voor om in het vervolg te zwijgen, en ze beseffen niet welke "schade" dat ze berokkenen aan de eenheid tussen de Irrifien

lhoceimia

Okkeeee dan Arjazzzz!!
Zo wil ik het horen....

Riffia_16

Citaat van: Yasmine op 01/06/2003 om 17:17:20
en van waar komt die haat tussen Ikar3iejen en Aith Waja3r?:o:o:o:o
ieker3iejen zijn diegene die oorspronkelijk uit nador komen..


Hadou

Ik had wat me een taqer3echt uit Farkhana ..
wallah ila qer3eRass tid... dhfehmem nig??

ameziane



Klatta


juist niet man ik ben aitwayaghar en ik kan het echt beste opshieten met shab nador en ait touzine.. ik ken sommige aithwayaghar die hebben wat tegen izenayyen maar dat slat nergens op man..

Samariaan

Citaat van: iwoezjan op 06/03/2005 om 00:06:17

ik ken sommige aithwayaghar die hebben wat tegen izenayyen maar dat slat nergens op man..

dit schreeuwt om een nieuwe topic.

noemid

#59
als onze vader yuba deze topic leest .. hij zal walgen van !!!! en wat denk je van 3abdkrim??? tfoe tfoe tfoe en nog eens tfoe!!!!!!

hij zal zeggen alles voor niks? hij heeft ons verenigd en somigen proberen weer te verwoesetn???

ik kan het begrijpen dat je meer wil weten over je roots maar begin zou ik zeggen met van nu tot  atefna denya!!! en niet van nu terug!!! voor uit  voor uit soeghyoer!!!