Wanneer ben je een Akar3ie?

Gestart door Yasmine, 01/06/2003 om 17:17:20

masin2003

#15
waarom altijd van zulk vage vragen? waarom zijn jullie geneigd om alles wat van arrif is te verdelen?

en nog iets: kijk maar naar nederland! er zijn ook irifiyen die nederlands praten.
en frankrijk en spanje..ect maakt deze mensen allemaal minder riffijns volgens jou?

ik vind zulk onderwerpen beneden elk niveau.

vertel me aub wat dit toevoegt aan dit hele amazigh.nl?

wat ik vreemd vind bij arabieren zijn jullie geneigd overeenkomsten te zoeken.. en bij jezelf ben je geneigd naar verdeeldheid.

ps: ik heb hem hier ook herhaald, omdat ik zulk kinderachtige onderwerpen niet eens de moeite waard vind.
* laat het duidelijk voor jullie zijn wat ik van gasten vind die zulk onderwerpen(in hun ogen onschuldige onderwerpen) uit verveling hier beginnen..

--> Jullie! ja jullie! zijn de ergste vijand van irifiyen en imazighen in het algemeen! bewust of onbewust.

Mauri, De Riffijn.

masin2003

#16
oh ja nog iets! ik kom uit "3ri n ccix" in Nador.
weet je wat ik ben ook geen arifi. ik ben een nadoriaan!
Nee! Nee! niet iedereen uit Nador stad woont in de wijk 3ri n'ccix.dat maakt mij dus één "3ri n'ccix(er)"!
Nee ook weer helemaal fout! want mijn straat "almasira" is de bomb!niet iedereen in 3ri n'ccix woont in dat straat.ik ben dus mmis n'elmasira.

zie je je kan alle kanten op. het is maar wat je zelf van maakt.

ps: wacht even niet iedereen in elmasirastraat woont in in het huis waar ik woon. dus het hele masira straat valt ook weg!
en ja hoor iemand uit sauodi arabie is mijn broeder. weet je waarom? omdat we beide van adam en eva stammen.

vaag he? Nou dat is het ook.


metalsi

#17
You go boy!!!!

oesaid

#18
Alles verschilt per persoon, Maar wat ik zoek is Info over Geschiedenis Over Plaatsen Van Arif Over mensen waar wat en hoe dus de rest kan mij een zorg wezen.

Mens is Mens en Moslim is Moslim wij willen gelijkheid dat is wat wij willen, recht voor ons wij willen eerlijkheid.

nadi21

#19
Ik ben Hoceimiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan,jeeeeeeeeeeeeeha

Nador_lady

Ik ben een pure Taker3esht..
Endie haat is er egt wel...  athwajiger haten iker3iejen dat is gewoon zo..

IIAwajie3erII

Citaat van: Nador_lady op 10/12/2004 om 23:57:36
Ik ben een pure Taker3esht..
Endie haat is er egt wel...  athwajiger haten iker3iejen dat is gewoon zo..
Nee meisje ik hou van je , heeeel veeel zelfs :)

IIAwajie3erII

#22
Kijk ook wij hebben mafketels die mischien hun bloedeigen ouders nog niet mogen laat staan anderen .
Zo hebben alle volkeren hen debielen !
Maar ik als een awajie3er heb mensen lief op grond van hun daden .
Zie ik een taker3ieth op de grond , ga ik niet eerst vragen of zij een tawajie3esh is als eis voor hulp .
Laat je geen onzin aanpraten door die awajie3er debielen , ik kan andere volkeren lief hebben en veel aith wajie3er haten of niet mogen  op grond van hun daden .
Wie hielpen elkaar het laatst bij die aardbeving ?
Idd ezzeneen ieker3ien etc die ons aith wayie3er hielpen , hoe kan je deze mensen dan haten ?
Het zijn nog maals allemaal broeders en zusters , alleen een stukje grond scheid ons ,maar door onze aderen loopt het zelfde bloed !
One for all , all for one !!

Nador_lady

Jah tog zo ken ik je weeer awajiger..

IIAwajie3erII

Citaat van: Nador_lady op 11/12/2004 om 00:20:04
Jah tog zo ken ik je weeer awajiger..
Lieve zuster we worden al genoeg gehaat . hier en daar !
Het laatste wat we moeten hebben is elkaar in de haren vliegen .
Onze vijanden hebben vele miljoenen aan onderdanen , en wij slechts een handjevol .
Als we niet zij aan zij blijven staan en elkaar op grond van die vieze geschiedennis elkaar ook nog eens gaan haten , wel dan zijn we voor je het weet voor goed opgeslokt door de grote vijand die op onze zieltjes aan het loeren is .
Nu is het tijd om te zeggen zuster Fous eKK Fous !!
Een volk die van Arif , waar je ook vandaan komt uit die Arif , en een moederland Tamazgha , zelfs al heeft deze een andere naam opgedrongen gekregen !
Vergeet het nooit meer ;)

Tamza

Wanneer je ciki doet, wanneer je overmatig gebruik maakt van Spaanse woorden in het Thmazight, wanneer je scheel kijkt, wanneer je stinkt, wanneer je 3 hersencellen hebt.

Dan ben je een aqqer3i.

MBTiza

Citaat van: Tamza op 11/12/2004 om 01:18:42
Wanneer je ciki doet, wanneer je overmatig gebruik maakt van Spaanse woorden in het Thmazight, wanneer je scheel kijkt, wanneer je stinkt, wanneer je 3 hersencellen hebt.

Dan ben je een aqqer3i.

en wanneer je rextfu zegt

Tamza

Hahahahahaha

Of:

Wanneer je "wéwééééng"  zegt tegen je pa.

MBTiza

of wanneer je stinkt ahahahahaha of wanneer je jezelf himito noemt

Tamza

Citaat van: Eazy_MbTiza op 11/12/2004 om 01:24:09
of wanneer je stinkt ahahahahaha of wanneer je jezelf himito noemt

Ja, wtf is that all about? ???

Waarom noemen ze zichzelf zo?