Eindhoven

Gestart door Lâle, 05/06/2003 om 20:06:31

Lâle

Komen hier geen mensen uit Eindhoven? Ik ga er namelijk straks studeren en ik ken er helemaal niets. Is er niet iemand die me wegwijs kan maken?

Mamma_Nbarch

Ik ken daar wel een eikel. ben m kwijt dus misschien ligt hij daar wel voor het oprapen. Seek and thou shall find. Hehehehehe nee geintje hij was wel oke. Het is wel een coole stad echt! En hoe ze praten daar kan ik wel uren naar luisteren, ook al komt er nix zinnigs uit, het is die zachte g he die doet het m gewoon. Eindhoven rules! ;) Veel plezier en succes.

mara

Philips Sport Vereniging?

Isefrawen

#3

daar waar jonge marokkaantjes hun kontjes omruilen voor lekkere snoepjes aan (...)

Tamza

#4
Eindhoven is de plaats waar Cheppih vandaan komt.

Volgens Cheppih woont daar een gemeen Marokkaans stelletje met een eigen restaurantje die 'haram-geld' verdient door alcohol aan hun klanten te verkopen.

Laat je wegwijs maken door die eigenaars of door Cheppih. Die eigenaars lijken mij spannender.

kenza

#5

ja en onze vriend Cheppih verkocht gejatte computers...
en het verschil is?? ...  

idjies ´n Kabdani

#6
Ik woon er :D

En het is hier kei gezellie hoor...

Eindhoven The best!!!

Assamedh

#7
Hmmm of het verzamelgeld dat bestemd was voor Bosnie, dgr. Chippih zal wel weten waar het geld is gebleven, maar daar heeft hij het nooit over, achja hij is niet voor niks naar Breda verhuisd.

Sudh a Aya Assamedh

amazjan

#8
Het is hier goed vertoeven in Eindhoven. alleen onze jongeren houden zich met hele foute dingen bezig. Als je de stad wilt verkennen moet je het maar vragen .  

Tarifescht

#9
In elke stad zijn er rotte appels.
Maar eindhoven is wel lekker om te wonen hoor.....!

KezKouza

#10
salaam alaykum wr wtb

mensen mensen mensen Broeders en zusters,waarom oordelen wij zo snel.
als hier in kern van waarheid in zit je mag niet iemand afrekenen op zijn verleden, die afrekenen komt nog wel.
Hoofdzaak is hij heeft volgt elhamdulilah het rechte pad nu!!!!!

wa alaykum salaam wr wtb
Citeerja en onze vriend Cheppih verkocht gejatte computers...
en het verschil is?? ...  

AmazighSchatje

#11
Citaat van: 3abbesBuhakus op 08/06/2003 om 16:12:37

daar waar jonge marokkaantjes hun kontjes omruilen voor lekkere snoepjes aan (...)

Fons Spooren?

Lol


Eek!

Citaat van: Tamza op 08/06/2003 om 16:35:32
Eindhoven is de plaats waar Cheppih vandaan komt.

Volgens Cheppih woont daar een gemeen Marokkaans stelletje met een eigen restaurantje die 'haram-geld' verdient door alcohol aan hun klanten te verkopen.

Laat je wegwijs maken door die eigenaars of door Cheppih. Die eigenaars lijken mij spannender.

Ik zag Cheppih laatst in Rotterdam bij de Burger King lekker hamburgers naar binnen werken....




sry, niet boeiend maar moest het gewoon kwijt

masanisa

E3 strand bij Eindhoven in de buurt

Zi-hoceima

ik woon er ook

en het is geen zak aan gsaha

die cheppih moet niet ouwehoeren die bolle sally spectra