Hoofdmenu

nadoria

Gestart door cinderella, 15/10/2003 om 12:41:39

SAMIROS

#45
ZEKER WETEN KOM IK UIT NADOR EIGENLIJK UIT BENI SAID MAAR IK WOON IN NADOR EN ALS JE WEER EEN KEER IN NADOR BENT KUNNEN WE WEL EEN KOPJE THEE SAMEN DRINKEN IN 'CLUB' DAT CAFE OP HET WATER.

MAIL ME MAAR EEN KEER samir_adoulli@hotmail.com

cinderella

#46

CiteerZEKER WETEN KOM IK UIT NADOR EIGENLIJK UIT BENI SAID MAAR IK WOON IN NADOR EN ALS JE WEER EEN KEER IN NADOR BENT KUNNEN WE WEL EEN KOPJE THEE SAMEN DRINKEN IN 'CLUB' DAT CAFE OP HET WATER.

MAIL ME MAAR EEN KEER samir_adoulli@hotmail.com

nou dankje samir!! ik za het niet vergeten ok....
groetjes melia

bakish

#47
hoi melia azul is een authentieke amazigh groet ik wist ook niet van zijn bestaan tot ik hier kwam en sinds ik hier kom heb ik tussen de vele ruzies die ze hier hebben ook heel veel geleerd zelf maak ik geen ruzie ben ik veeeel te oud voor hihihiihi maar kom vaken en neus door alle topics en ook op het home blad nou als je vragen hebt ofzo hoor/lees ik het wel doei

cinderella

#48

Citeerhoi melia azul is een authentieke amazigh groet ik wist ook niet van zijn bestaan tot ik hier kwam en sinds ik hier kom heb ik tussen de vele ruzies die ze hier hebben ook heel veel geleerd zelf maak ik geen ruzie ben ik veeeel te oud voor hihihiihi maar kom vaken en neus door alle topics en ook op het home blad nou als je vragen hebt ofzo hoor/lees ik het wel doei

nou dankje wassilla ik zal het onthouden. aardig van je.
ik weet niet of jij het weet maar ik ben nog nieuw hier en weet nog niet hoe het hier gaat.

groetjes, melia...


Riffia_16

Citaat van: cinderella op 15/10/2003 om 12:41:39
hallo imazigien ????

ik kom hier best vaak de laatste tijd maar ik heb gevoel dat iedereen een beetje echt rif is hier. zijn er misschien ook mensen die ook uit de buurt komen van nador????

geeft me hier namelijk het gevoel dat ik de enige nadoria ben, hihihi.
nee nee schat.. ik ben ook een nadoria een riffia en een nadoria.. dus je bent niet de enigste.. :o

Wasilla tarifest

Citaat van: Riffia_16 op 04/11/2004 om 13:37:17
Citaat van: cinderella op 15/10/2003 om 12:41:39
hallo imazigien ????

ik kom hier best vaak de laatste tijd maar ik heb gevoel dat iedereen een beetje echt rif is hier. zijn er misschien ook mensen die ook uit de buurt komen van nador????

geeft me hier namelijk het gevoel dat ik de enige nadoria ben, hihihi.
nee nee schat.. ik ben ook een nadoria een riffia en een nadoria.. dus je bent niet de enigste.. :o

Je komt uit Ait Said zeg je dan kan je NOOIT een teker3est zyn!!!
En nadoria dat bestaat niet!!!!!

Sa3ieD

Iemand kan in Aith Said wonen maar bijv een aqqer3ie zijn. In Imzouren (aith wayagher land) wonen ook heel veel aith touzine. ik woon in Alhoceima maar alhoceima ligt op ibbequyen land, maar ik ben zelf een awayagher. Dus alles kan.....

Lezeres

Citaat van: cinderella op 15/10/2003 om 12:41:39
hallo imazigien ????

ik kom hier best vaak de laatste tijd maar ik heb gevoel dat iedereen een beetje echt rif is hier. zijn er misschien ook mensen die ook uit de buurt komen van nador????

geeft me hier namelijk het gevoel dat ik de enige nadoria ben, hihihi.


Is Nador dan geen rif??

MBTiza

jawel Nador is wel RIF

Wasilla tarifest

Citaat van: Sa3ieD op 04/11/2004 om 22:13:14
Iemand kan in Aith Said wonen maar bijv een aqqer3ie zijn. In Imzouren (aith wayagher land) wonen ook heel veel aith touzine. ik woon in Alhoceima maar alhoceima ligt op ibbequyen land, maar ik ben zelf een awayagher. Dus alles kan.....

Maar ze zegt dat ze ait said is, dan kan je toch geen teker3est zyn. Ze woont alleen in nador

Riffia_16

Citaat van: Wasilla tarifest op 04/11/2004 om 23:15:13
Citaat van: Sa3ieD op 04/11/2004 om 22:13:14
Iemand kan in Aith Said wonen maar bijv een aqqer3ie zijn. In Imzouren (aith wayagher land) wonen ook heel veel aith touzine. ik woon in Alhoceima maar alhoceima ligt op ibbequyen land, maar ik ben zelf een awayagher. Dus alles kan.....

Maar ze zegt dat ze ait said is, dan kan je toch geen teker3est zyn. Ze woont alleen in nador
ja maar toch.. als je in nador opgegroeid bent enzooo..... dan ben je dus wel een nadoria :o

Wasilla tarifest

Citaat van: Riffia_16 op 05/11/2004 om 09:24:51
Citaat van: Wasilla tarifest op 04/11/2004 om 23:15:13
Citaat van: Sa3ieD op 04/11/2004 om 22:13:14
Iemand kan in Aith Said wonen maar bijv een aqqer3ie zijn. In Imzouren (aith wayagher land) wonen ook heel veel aith touzine. ik woon in Alhoceima maar alhoceima ligt op ibbequyen land, maar ik ben zelf een awayagher. Dus alles kan.....

Maar ze zegt dat ze ait said is, dan kan je toch geen teker3est zyn. Ze woont alleen in nador
ja maar toch.. als je in nador opgegroeid bent enzooo..... dan ben je dus wel een nadoria :o

Een nadoria bestaat niet alleen een teker3est en dat vind ik niet. Heb je dan in marokko gewoond? Want als je gewoon een maandje vakantie bedoeld is dat geen opgroeien

Riffia_16

Citaat van: Wasilla tarifest op 05/11/2004 om 23:22:44
Citaat van: Riffia_16 op 05/11/2004 om 09:24:51
Citaat van: Wasilla tarifest op 04/11/2004 om 23:15:13
Citaat van: Sa3ieD op 04/11/2004 om 22:13:14
Iemand kan in Aith Said wonen maar bijv een aqqer3ie zijn. In Imzouren (aith wayagher land) wonen ook heel veel aith touzine. ik woon in Alhoceima maar alhoceima ligt op ibbequyen land, maar ik ben zelf een awayagher. Dus alles kan.....

Maar ze zegt dat ze ait said is, dan kan je toch geen teker3est zyn. Ze woont alleen in nador
ja maar toch.. als je in nador opgegroeid bent enzooo..... dan ben je dus wel een nadoria :o

Een nadoria bestaat niet alleen een teker3est en dat vind ik niet. Heb je dan in marokko gewoond? Want als je gewoon een maandje vakantie bedoeld is dat geen opgroeien


nee als je er woont :o


cinderella

Citaat van: figuigya op 04/11/2004 om 22:26:17
Citaat van: cinderella op 15/10/2003 om 12:41:39
hallo imazigien ????

ik kom hier best vaak de laatste tijd maar ik heb gevoel dat iedereen een beetje echt rif is hier. zijn er misschien ook mensen die ook uit de buurt komen van nador????

geeft me hier namelijk het gevoel dat ik de enige nadoria ben, hihihi.


Is Nador dan geen rif??


jewelll, had deze topic geopend toen ik me net had aangemeld op t forum, lang geleden. heb sindsdien veel geleerd...:)

Nador_lady