Auteur Topic: Hulp voor Sihr/ Boze oog/ Hasad en bezetenheid etc..  (gelezen 993 keer)

« Gepost op: 31/10/2010 om 19:35:40 »
Salaam Wa Alaikoem Zusters en Broeders,

Helaas zijn er tegenwoordig veel sahirs die in de naam van Allah swt te werk gaan om mensen in de maling te nemen.
Deze sahirs maken mensen duidelijk dat zij een gave hebben gekregen van allah swt en dat ze mensen kunnen helpen met hun financie├źn, liefdesleven, sihr weghalen, djins/shayatans verdrijven etc.
Maar integendeel, wat deze sahirs doen is spotten met koran el kariem en het dus erger maken voor degene die bij de sahirs komen.

Doordat ik zoveel verhalen te horen heb gekregen van mijn moslim broeders/zusters die door deze sahirs veel geld zijn kwijt geraakt en ook zieker zijn geworden, heb ik mezelf gedwongen deze sahirs tegen te werken door mijn moslim broeders/zusters te verwijzen naar een oprechte raaqi die te werk gaat met koran el kariem.

Uiteindelijk is het allah swt die de mens beter maakt/ rizq geeft en koran el kariem de hulpmiddel die daarvoor nodig is.

Voor degenen die sihr/boze oog/hasad/bezeten zijn etc. en een behandeling willen hebben met koran el kariem, kunnen contact opnemen op telefoonnummer: 0685355030.

Ook voor informatie kun je bellen naar dat telefoonnummer.

Wa Salaam,
Jullie zuster fi dien Bismillah_14