Takchita's in grote maaten

Gestart door yaminayemie, 18/10/2010 om 20:12:18

yaminayemie

Beste Dames .

Zijn jullie opzoek naar een takchita in een grote maat ?

Dan zijn jullie bij ons aan het juiste adres

Wij verhuren namelijk takchita's & Jallaba's

In de maat 42/44/46/48/50/52

zie foto's :
http://www.mijnalbum.nl/Album=X6ITWO6U

De huurprijzen zijn niet meer dan , 50,-

wij zelf zitten in Gouda .

voor info
Tel : 0684917975
email: yemie_girl@hotmail.com

gr Yemmie

Azidane

Citaat van: yaminayemie op 18/10/2010 om 20:12:18
Beste Dames .

Zijn jullie opzoek naar een takchita in een grote maat ?

Dan zijn jullie bij ons aan het juiste adres

Wij verhuren namelijk takchita's & Jallaba's

In de maat 42/44/46/48/50/52

zie foto's :
http://www.mijnalbum.nl/Album=X6ITWO6U

De huurprijzen zijn niet meer dan , 50,-

wij zelf zitten in Gouda .

voor info
Tel : 0684917975
email: yemie_girl@hotmail.com

gr Yemmie


Ik heb geen takchita nodig in grote maten, maar ik heb wel enkele marketing tips voor je. In de eerste plaats is het 'grote maten', met 1 A dus. Verder moet je zinnen beginnen met hoofdletters en is een spatie voor de leestekens nergens voor nodig. Het kan ook geen kwaad om je zinnen beter te formuleren, dit lijkt wel heel erg op een MSN gesprek. Tot slot komen al die hotmail adressen, 06 nummers, en mijnalbum.nl niet echt professioneel over.

Waarom registreer je voor 2 tientjes geen domeinnaam als www.XXL-Takchita.NL of zo? Vervolgens neem je voor 150 euro een goede webmaster in de arm, die voor jou een leuke site in elkaar kan knutselen.

Hadou

ej Yamina a teg tijara. Ay azidane ;)

yaminayemie

Citaat van: Azidane op 18/10/2010 om 20:46:31
Ik heb geen takchita nodig in grote maten, maar ik heb wel enkele marketing tips voor je. In de eerste plaats is het 'grote maten', met 1 A dus. Verder moet je zinnen beginnen met hoofdletters en is een spatie voor de leestekens nergens voor nodig. Het kan ook geen kwaad om je zinnen beter te formuleren, dit lijkt wel heel erg op een MSN gesprek. Tot slot komen al die hotmail adressen, 06 nummers, en mijnalbum.nl niet echt professioneel over.

Waarom registreer je voor 2 tientjes geen domeinnaam als www.XXL-Takchita.NL of zo? Vervolgens neem je voor 150 euro een goede webmaster in de arm, die voor jou een leuke site in elkaar kan knutselen.

zo verhuur ik die jurken ook prima , toch bedankt ! gr

Asrem

Ik heb ook nog een tip, "neem een zonnebank ".

Azidane

Ik heb wat van mijn vrije tijd opgeofferd om voor dit meisje gratis en voor niets een leuke site te maken. Kritiek leveren en tips geven is leuk, maar als je een beetje talent hebt om een site in elkaar te zetten, dan kun je dat ook af en toe gebruiken om er een andere (th)amazigh(t) te helpen :-) Dit wil natuurlijk niet zeggen dat ik ook beschikbaar ben om meer van zulke sites te maken, want ik heb een chronisch gebrek aan tijd...

De server waarop de site is geplaatst is ook gratis, dus de provider heeft er aan de bovenkant van de site een banner gezet, niet zo een heel groot drama. De nieuwe site is te bereiken op:

http://takshita.bravehost.com/