Hoofdoek & een strakke kleding=oorlog tegen islam

Gestart door ighzar fasur, 28/04/2004 om 13:09:22

Dora

#30
maar mbtiza is moslim hoor...

ighzar fasur

#31
maar toch is haar mening tegen hoofddoek

MBTiza

#32

Citeermaar toch is haar mening tegen hoofddoek

ik ben een jongen en geen meisje ok, maar ik ben niet tegen de hijab, ben er juist voor...maar ja er zijn belangerijker dingen dan de hijab...wees eerst oprecht en eerlijk tegen jezelf en je omgeving...de rest komt later toch...

ighzar fasur

#33
maar toch haar mening is tegen hoofddoek en dat moet ze niet doen, en ik heb haar geadviseerd om zsm te bekeren tot Allah hier is maar EEN kans !!!

Dora

#34

Citeerik ben een jongen en geen meisje ok, maar ik ben niet tegen de hijab, ben er juist voor...maar ja er zijn belangerijker dingen dan de hijab...wees eerst oprecht en eerlijk tegen jezelf en je omgeving...de rest komt later toch...
o, en waarom komt de hijab later en de manier van kleden niet dan??? >> zie vorige pagina!!!

Dora

Citeermaar toch haar mening is tegen hoofddoek en dat moet ze niet doen, en ik heb haar geadviseerd om zsm te bekeren tot Allah hier is maar EEN kans !!!
hahahahaha >> wat een goed advies >> daarom raad ik jou aan om een adviesbureau te beginnen > hoe wordt je moslim!!!

ighzar fasur

#36
ik woon in een wijk waar veel moslim vrouwen die gescheiden zijn en dat komt meestaal door te veel vrijheid
het probleem is dat we die niet kunnen oplossen waarom niet? als we nou allemaal mee eens zijn over een onderwerp zoals HOOFDDOEK b.v dan kunnen we meer bereiken

Dora

#37
het gaat niet om vrijheid < maar wederzijds begrip en respect >>>> de islam heeft juist de vrouw erg veel vrijheid gegeven > het is de man die zo moeilijk doet!!!


MBTiza

#38

Citeerik woon in een wijk waar veel moslim vrouwen die gescheiden zijn en dat komt meestaal door te veel vrijheid
het probleem is dat we die niet kunnen oplossen waarom niet? als we nou allemaal mee eens zijn over een onderwerp zoals HOOFDDOEK b.v dan kunnen we meer bereiken


ze zijn gescheiden door te veel vrijheid, ga een eindje fietsen man, dus die hoofddoek lost problemen op van vrouwen die gescheiden zijn, jij bent egt slimste man.

ighzar fasur

#39
vrijheid die ze nu hebben bestaat niet in de islam

Dora

#40
de vrijheid die de mannen hebben ook niet >> dus wat is jouw probleem??

MBTiza

#41

Citeervrijheid die ze nu hebben bestaat niet in de islam

doe niet zo dom en achterbaks, die vrijheden hebben mannen ook niet boer.

Dora

#42

Citeerdoe niet zo dom en achterbaks, die vrijheden hebben mannen ook niet boer.
hmmm..waar zou deze boer vandaan komen ;)..ook schiereiland...

ighzar fasur

#43
als een vrouw met alhijab trouwt, denk jij dat ze snel gaat scheiden?wat versta jij van alhijab? wist je dat moslim vrouwen die kiezen voor alhijab dat ze thuis blijven!alhijab betekent voor goede moslim vrouwen weinig naar buiten gaan

Dora

#44

Citeerals een vrouw met alhijab trouwt, denk jij dat ze snel gaat scheiden?wat versta jij van alhijab? wist je dat moslim vrouwen die kiezen voor alhijab dat ze thuis blijven!alhijab betekent voor goede moslim vrouwen weinig naar buiten gaan
als het aan mij ligt wordt jij voor de rest van je leven opgesloten > in een kamer van 2 bij 2 >> zo zul je zien hijab betekend weinig buiten...