wie kent er hier imzouren?

Gestart door xxzouinahxx, 03/10/2003 om 10:16:00

khadija_1978

he ben het helemaal met jullie eens dames...
beni bouyach en imzouren moet je zelf gezellig maken of niet??

imzourenlady

Citaat van: khadija_1978 op 07/08/2004 om 17:38:53
he ben het helemaal met jullie eens dames...
beni bouyach en imzouren moet je zelf gezellig maken of niet??

ja togggg

amazigh_roos

#47
Imzouren/ Al Hoceima wallah daar is het echt gezellig! Mensen klagen altijd van daar is het saai enz.. wejow die mensen zijn niet goed wijs maar jah iedereen de eigen mening he Mohiem voor mij doen die plekken het echt :D

athsaynou

Citaat van: xxzouinahxx op 03/10/2003 om 10:16:00
Salaam mensen.
Wie komt er hier uit Imzouren of kent het heel goed?
Of uit de omgeving?
Ik ben daar geboren maar woon nu in omgeving van Asilah. Alleen gaan we nog wel heel vaak terug naar Imzouren. En wie Imzouren kent weet dat het daar niet echt een geweldige vakantieoord is. Dus hoop ik dat er hier mensen zijn die me daar een beetje wegwijs kunnen maken, of in Al-Hoceima. Alvast bedankt

Asilah? ..daar heb ik nooit van gehoord..

Ikzelf woon in Imzouren...ik kom er niet oorspronkelijk vandaan..maar ik probeer er wel elk jaar naar toe te gaan..Een vakantieoord is het niet echt nee..maar ik vind het wel gezellig..het is maar wat je gewend bent.. ;)

Klatta

Jullie weten niet wat jullie zeggen. Imzouren is 100 x gezelliger dan hoceima.
Er is daar elke dag en nacht wat te beleven..

athsaynou

Citaat van: Ait-Ari op 23/05/2005 om 17:58:41
Jullie weten niet wat jullie zeggen. Imzouren is 100 x gezelliger dan hoceima.
Er is daar elke dag en nacht wat te beleven..


Elke nacht ja dat zeg je goed....voor een jongen is er wat in de nacht te beleven...

Maar Imzouren is echt TOp de stad om je reqned de deur te wijzen...

Thadbath

Asilah is egt een leuk plaatsje(vlakbij Tanger).. was er dit jaar nog geweest, maar toen werd ik ziek(zonnesteek ofzo) en gingen we terug naar Nador.. egt balen man, kvond het daar egt zo leuk.. niet druk, chille mensen, lekker eten, een leuke strand en overal kunst.. ik ga daar zeker terug:D
Maar de meeste mensen zijn daar tog Imazighen?Maar ik zag daar alleen mensen die Arabisch praten

groenebriefjes

ik hou van imzouren en bni-bouayach....me stadjes!!! Bijna ieder1 kent mij daar in imzouren...

groenebriefjes

Citaat van: Thadbath op 10/09/2005 om 19:08:42
Asilah is egt een leuk plaatsje(vlakbij Tanger).. was er dit jaar nog geweest, maar toen werd ik ziek(zonnesteek ofzo) en gingen we terug naar Nador.. egt balen man, kvond het daar egt zo leuk.. niet druk, chille mensen, lekker eten, een leuke strand en overal kunst.. ik ga daar zeker terug:D
Maar de meeste mensen zijn daar tog Imazighen?Maar ik zag daar alleen mensen die Arabisch praten

asilah is heeeel leuk vind ik, heb er veel familie wonen..me laatste x in maroc (8jr geleden) was ik ook in Asilah...echt top daar, ik ga als ik nu naa rmarco ga kijken voor een stukje grond daar aan de kust...

Thadbath


Citeer
asilah is heeeel leuk vind ik, heb er veel familie wonen..me laatste x in maroc (8jr geleden) was ik ook in Asilah...echt top daar, ik ga als ik nu naa rmarco ga kijken voor een stukje grond daar aan de kust...
Citeer
dat raad ik je zeker aan om te doen.. is egt vet daar als je huisje aan strand hebt, zijn trouwens wel veel huizen aan de boulevard gebouwd.. dus ik zou wel opschieten.. is de grond daar trouwens duur?

miss.F.

Citaat van: Don-Rifi op 10/09/2005 om 19:09:05
ik hou van imzouren en bni-bouayach....me stadjes!!! Bijna ieder1 kent mij daar in imzouren...

ben je de popi-jopi aan t uithangen?

groenebriefjes

Citaat van: miss.F. op 10/09/2005 om 19:19:42
Citaat van: Don-Rifi op 10/09/2005 om 19:09:05
ik hou van imzouren en bni-bouayach....me stadjes!!! Bijna ieder1 kent mij daar in imzouren...

ben je de popi-jopi aan t uithangen?
neej ben jou niet, het is gewoon een feit!

groenebriefjes

Citaat van: Thadbath op 10/09/2005 om 19:13:14

Citeer
asilah is heeeel leuk vind ik, heb er veel familie wonen..me laatste x in maroc (8jr geleden) was ik ook in Asilah...echt top daar, ik ga als ik nu naa rmarco ga kijken voor een stukje grond daar aan de kust...
Citeer
dat raad ik je zeker aan om te doen.. is egt vet daar als je huisje aan strand hebt, zijn trouwens wel veel huizen aan de boulevard gebouwd.. dus ik zou wel opschieten.. is de grond daar trouwens duur?
Ja de grond is heel erg duur nu daar, maa rik verkoop al me grond in het saaie verrote ain-zohrra en koop van dat geld iets in asilah...en misschien ene huisje in ifrane.

miss.F.

Citaat van: Don-Rifi op 10/09/2005 om 19:22:13
Citaat van: miss.F. op 10/09/2005 om 19:19:42
Citaat van: Don-Rifi op 10/09/2005 om 19:09:05
ik hou van imzouren en bni-bouayach....me stadjes!!! Bijna ieder1 kent mij daar in imzouren...

ben je de popi-jopi aan t uithangen?
neej ben jou niet, het is gewoon een feit!

wie zegt dat ik dat doe? ik heb bij jou nu juist de indruk dat je graag populair wilt zijn

groenebriefjes

Citaat van: miss.F. op 10/09/2005 om 19:23:22
Citaat van: Don-Rifi op 10/09/2005 om 19:22:13
Citaat van: miss.F. op 10/09/2005 om 19:19:42
Citaat van: Don-Rifi op 10/09/2005 om 19:09:05
ik hou van imzouren en bni-bouayach....me stadjes!!! Bijna ieder1 kent mij daar in imzouren...

ben je de popi-jopi aan t uithangen?
neej ben jou niet, het is gewoon een feit!

wie zegt dat ik dat doe? ik heb bij jou nu juist de indruk dat je graag populair wilt zijn
ja nu heb je wel weer genoeg aand8 gehad...Vraag ik om jou reactie? Je schreeuw om aand8, NEEEJ! Dus afstand.